Tadaaaaaaaaaaa! De modem kwam vandaag aan en ik zit nu met mijn gat en laptop op de bank. Ja, ja, ik ben online en connected to the rest of the world!
Zo, dat voelt wel effe lekker zeg!
Hier gaat alles prima. Heb mijn eerste bezoek uit Nederland er al weer opzitten en ben gisteren weer eens een dagje weze toeren en heb weer een prima zwem stekkie in een state forest gevonden (na een 4wd trippie).
Dat was ook wel nodig want het was gisteren dan ook een partijtje heet!!! Echt niet normaal meer........zo klam en heet heb ik het maar zelden meegemaakt. Het was 38 in de schaduw, maar die getallen zeggen dan ook niet zoveel meer.......maar wel met als resultaat een prachtige onweersbui (waar ik dus in reed.......nou ja, effe stilstond want het was meer een bootje geworden....). Ik heb de meest spectaculaire lichtflitsen langs zien komen, echt van wel 1 meter breed zeg maar. Kan niet uitleggen, was mooi........!
Vandaag dus heerlijk koel. Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje last had van de hitte. Moet nog wel een beetje wennen, vooral aan al dat gezweet. Ik loop 's ochtends om 8 uur naar de trein en dan doe ik echt heel rustig aan: maar eenmaal in de trein begint het al te stromen.....en dan doe je dus niks he! Maar vandaag dus helemaal geen last meer. Lekker even opgefrist hier. t Zal wel nie lang duren....en echt veel regen was het ook niet dus nog steeds de plantjes water geven alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag tussen 4 en 8 uur....
Overigens doen wij dat hier thuis met het laatste spoelwater van de wasmachien.! goed he!
Mijn zusje is ondertussen onderweg naar mij.....NOu ja, onderweg.....ze is eerst drie maanden op vakantie in Zuid Amerika en komt daarna naar Australie. Dat voelt toch een beetje alvast als onderweg naar mij.....
Ook ben ik blij met de vernieuwde IKEA hier. GRROOOOTTTTTTTTT. Heb als een boekenkast gescoord en waarschijnlijk komt er nog een.....
Verder nog meer dure uitgaven gedaan: zoals nieuwe schokbrekers onder de auto. Oh, ik ben er wel blij mee hoor! Hobbelt toch IETS minder. Dit moet kunnen volstaan zolang hij/zij het nog doet.
Op sollicitatie front niet echt iets nieuws. Heb ook gesolliciteerd bij Flight Centre, maar met een week van 50 uren en een zelfde salaris als nu, lijkt het me niet verstandig om van baantje te verwisselen. Ik ben nog wel gehecht aan mijn flexibele werktijden nu. Geeft me veel ruimte om leuke tripjes te maken in de omgeving. Dus ik heb besloten om niet het ene tijdelijke baaltje zonder perspectief te gaan verruilen voor het andere. Dus ik ga pas weg hier als ik die ECHTE TOP baan in mijn zak heb. Ach, ik heb geen haast...ik wordt al een echte Queenslander.
Ik kan ook met weinig toe. Heb nie zoveel nodig (nog).
Wel hier en daar een sollicitatie weg. We zien wel hoe het loopt.
Tot gauw weer! Henriette
Oh ja, en gisteren landde er een MEGA kakkerlak op mijn rug toen ik op de bank zat! Oei, was wel effe jakkes en schrikken zeg!!! Maar ik heb zo'n echte aussie hero als huisgenoot dus die heeft m gekilled! (ik dacht nog wel dat je kakkerlakken niet kon doden. Nou, hij wel dus!) Ook heb ik al een behoorlijk spinnetje zien kruipen, maar dat geeft niet. Dat eet mooi wat vliegjes en zo! Zolang ze niet in MIJN kamer kopen....jakkie!