Hi hi, het is grappig hoe je met elk contactmoment blij kunt zijn in deze "wachtstand"..............
Vandaag kreeg ik een emailtje dat mijn gegevens opgenomen zijn in de Skill Matching Database (overigens met een verkeerd huisnummer, dus meteen even gecorrigeerd. Komt door mijn Hollandse 8, die hebben ze als een 0 gelezen........)
Voelt toch wel lekker dat er dus in ieder geval IEMAND naar dat 47SK document heeft gekeken!
En had ik al gemeld dat ik voor 31 mei medicals en x-ray etc. heb geboekt? Probeer nog even een gezondheidsspurt (volkomen zinloos) in te zetten...........
Ik vind de wachtperiode tot nu toe snel gaan........nog maar een paar maandjes. Ik denk dat ik niet lang meer kan wachten met het opzeggen van mijn baan per 1 augustus. Mijn huidige opdracht in Den Haag eindigt vandaag en de zomerperiode gaat in, dus ik verwacht niet op korte termijn een nieuwe opdracht. Dus dat wordt klussen voor the company zelf. En dan zul je zien dat er een klus van 6 maanden of zo voorbij komt........dan moet ik toch echt voor de eer gaan bedanken...........
Verder ben ik nu 4 dagen gaan werken, is voor mij beter behapbaar. Helaas trok ik het nog allemaal niet zo. Ach ja..........je kunt niet ineens weer oppie toppie zijn na bijna een jaar ziek. En mijn gezondheid gaat nu voor alles! Helemaal met het oog op de spannende toekomst! Neem die extra dag met vakantiedagen op, zoveel heb ik er nog! Dus met behoud van inkomen....: goed voor het spaarpotje (waarvan ik de bodem nog steeds kan zien)!
Enne het lekkere is..............eind juni nog een ruim weekje naar een goede (geemigreerde) vriendin in Canada en na alles uitgerekend te hebben, hoef ik eigenlijk nauwelijk nog te werken..........hi hi, geeft mij een binnenpretje & een vakantiegevoel.
Helemaal met dit heerlijke weer!
Ik zie op tegen de onberekenbare reactie van mijn baas...................Iemand ervaringen hoe eea aan te pakken met opzeggen? Ik heb maar een maand opzegtermijn en ik doe niks verkeerd, ik weet het...........maar een echt goudmijntje ben ik voor het bedrijf natuurlijk niet geweest en daarom ben ik wat huiverig voor de reactie en voor de sfeer in de komende periode..........
Ach, ik weet, uiteindelijk geldt er maar 1 ding, en dat is mijn nieuwe toekomst! En ik vind het trouwens wel een leuke periode zo.........overal volop van genietend. Bijvoorbeeld gisteren misschien wel voorlopig mijn laatstje mega portie poffertjes naar binnen gewerkt op het terras. Alles is zo heerlijk met een korte termijn blik.......en is zo niet ikke.......heel goed voor mij!
allemaal de warme lentegroetjes...........Henriette