Henriette's lastavaza mbt Brisfever

Dat alles had ik er ook bij ontvangen, maar niet met dat gedetailleerde overzicht.

:cool:
 
Ik heb ook alles wat AJ gekregen heeft, wel een indicatie over hoelang het proces duurde, maar niet in detail zoals jij dat gekregen hebt Henriette.  Is misschien iets nieuws.  Interessant om te zien wat toekomstige aanvragers in hun brieven krijgen.
 
[quote author=henriette link=topic=4063.msg56980#msg56980 date=1145620486]
En daaronder dan een scan van hun klantensysteem waarin afschrijving van bedrag wordt bevestigd.
Zal dan wel weer nieuw zijn.........?
[/quote]

Dat kan van belang zijn als je bijvoorbeeld eerder zou komen (op je toeristenvisum) als je Medicare aanvraagt, dan vragen ze om het betalingsbewijs van de DIMIA.

Groetjes Lin
 
Hi hi, het is grappig hoe je met elk contactmoment blij kunt zijn in deze "wachtstand"..............

Vandaag kreeg ik een emailtje dat mijn gegevens opgenomen zijn in de Skill Matching Database (overigens met een verkeerd huisnummer, dus meteen even gecorrigeerd. Komt door mijn Hollandse 8, die hebben ze als een 0 gelezen........)
Voelt toch wel lekker dat er dus in ieder geval IEMAND naar dat 47SK document heeft gekeken!

En had ik al gemeld dat ik voor 31 mei medicals en x-ray etc. heb geboekt? Probeer nog even een gezondheidsspurt (volkomen zinloos) in te zetten...........

Ik vind de wachtperiode tot nu toe snel gaan........nog maar een paar maandjes. Ik denk dat ik niet lang meer kan wachten met het opzeggen van mijn baan per 1 augustus. Mijn huidige opdracht in Den Haag eindigt vandaag en de zomerperiode gaat in, dus ik verwacht niet op korte termijn een nieuwe opdracht. Dus dat wordt klussen voor the company zelf. En dan zul je zien dat er een klus van 6 maanden of zo voorbij komt........dan moet ik toch echt voor de eer gaan bedanken...........
Verder ben ik nu 4 dagen gaan werken, is voor mij beter behapbaar. Helaas trok ik het nog allemaal niet zo. Ach ja..........je kunt niet ineens weer oppie toppie zijn na bijna een jaar ziek. En mijn gezondheid gaat nu voor alles! Helemaal met het oog op de spannende toekomst! Neem die extra dag met vakantiedagen op, zoveel heb ik er nog! Dus met behoud van inkomen....: goed voor het spaarpotje (waarvan ik de bodem nog steeds kan zien)!

Enne het lekkere is..............eind juni nog een ruim weekje naar een goede (geemigreerde) vriendin in Canada en na alles uitgerekend te hebben, hoef ik eigenlijk nauwelijk nog te werken..........hi hi, geeft mij een binnenpretje & een vakantiegevoel.
Helemaal met dit heerlijke weer!

Ik zie op tegen de onberekenbare reactie van mijn baas...................Iemand ervaringen hoe eea aan te pakken met opzeggen? Ik heb maar een maand opzegtermijn en ik doe niks verkeerd, ik weet het...........maar een echt goudmijntje ben ik voor het bedrijf natuurlijk niet geweest en daarom ben ik wat huiverig voor de reactie en voor de sfeer in de komende periode..........

Ach, ik weet, uiteindelijk geldt er maar 1 ding, en dat is mijn nieuwe toekomst! En ik vind het trouwens wel een leuke periode zo.........overal volop van genietend. Bijvoorbeeld gisteren misschien wel voorlopig mijn laatstje mega portie poffertjes naar binnen gewerkt op het terras. Alles is zo heerlijk met een korte termijn blik.......en is zo niet ikke.......heel goed voor mij!

allemaal de warme lentegroetjes...........Henriette
 
Wat ben je toch een heerlijk mens :)

Zeg, over je opzegging; ik zeg altijd maar zo: stel je het ergste scenario voor, dan kan je niet meer voor een nare verrassing komen te staan! Ik zeg dit niet als een losse flodder of hippe uitspraak, ik denk echt dat het goed is om dat te doen. 't Kan je iets leren over jezelf, en zo niet, dan helpt het toch bij de voorbereiding!

Leuk dat je nog even naar Canada gaat! Hoop dat je er niet te jet-lagged bent!

Doei,

Ireen
 
Ach wat zal ik zeggen Henriette, ik ben gewoon heel eerlijk geweest en kijk nu eens wat ze allemaal voor me doet (mijn account manager), ik vond het wel lullig te moeten zeggen maar zij en ik zijn altijd eerlijk tegen elkaar geweest en dat is me nu dan ook heel goed bevallen  :up: En haar ook, anders zou ze niet zoveel voor me doen. :cool:

Geniet lekker van het weer en de vooruitzichten van een weekje Canada..(ben niet jaloers of zo..)

Gr.Koen
 
Ben het helemaal met Ireen eens, ga uit van het slechtste scenario, kan het alleen nog meevallen... Sterkte!

Heel veel plezier in het mooie Canada!

Groetjes Lin
 
Ha die Henriette,

Dit is de allereerste keer dat ik me te voorschijn "tover" op deze topic
Tot nu toe heb alleen maar lekker mee zitten lezen. ( kunt niet overal als een duiveltje uit het doosje komen) :)

We zijn nu bijna een maand verder na je laatste update, dus ik wilde je vragen.

Nog iets gehoord en nog wat nieuws van de DIMA,

gr :up:

Jack :evil:
 
Geen nieuws van DIMA verder.........

Deze woensdag heb ik mijn medical test. Deze zal dan worden gefrontload naar Sydney (begin juni dus daar....).

Ook nog niks gehoord van Victoria over dat STNI wat ik ook nog had aangevraagd.....maar verwacht daar niet zoveel van aangezien ik daar eigenlijk nog iets voor moest overfaxen.

We zitten dus nog comfortabel in de wachtstand......

Henriette
 
Hi Henriette, spannend hoor, maar het zou leuk zijn als je nu eens wat hoort toch?!

Even een vraagje tussendoor... wat is gefrontload, ik ben dat nu al een paar keer tegengekomen...

Groetjes,
Lela
 
[quote author=Lela link=topic=4063.msg60946#msg60946 date=1148927724]
Even een vraagje tussendoor... wat is gefrontload
[/quote]

Het opsturen van je VOG en medicals voordat ASPC er om vraagt.
Some say don't do it, some say go for it!

:up:
 
Ja, zoals je weet verliep STNI voor mij ook niet goed maar is wel de moeite van het proberen waard, dat wel. Ik zou er echter als het niet lukt geen verdere aandacht aan besteden. Het is natuurlijk erg krom dat je dan straks voor een Skilled Independent 136 landelijk visum gaat en in Victoria kan gaan wonen / werken zoals er wel vaker gekke dingen in regels zitten, paarse krokodillen enz..
In ieder geval succes met je medical, we zullen afwachten wie het eerst een bericht krijgt. Jij, AJ, Ik?
Lijkt me mooi om eens te kijken wie het eerst het visum in handen heeft. Er zal toch niemand van ons worden afgewezen toch?
 
Zo.....kom net terug van de medische keuring bij dokter van Meeteren in Zwolle.
Volgens mij is het allemaal wel prima.
Eerst bij de GGD geweest voor de longfoto. Ik heb de foto zelf mogen aanschouwen en ik zag niks bijzonders  :lol:
Nu maar hopen dat de arts die de foto gaat beoordelen dat ook vind. En ik had in 1x mijn "puntjes"  er ook op. Anders had ze het nog een keer over gedaan, net zolang totdat alles erop staat. Service he?
Dus dat was de eerste 34 euro.

Effe de stad in lunchen en toen naar de arts. Wat vragen over de operatie van twee jaar geleden maar verder niets bijzonders. Beetje kloppen hier en daar, luisteren, ogentest, gehoortest (bestaat gewoon uit 1 oor dichtdoen en cijfers welke hij opnoemt nazeggen, nou ja zeg! Hij schreeuwde het bijna uit  :-D), gewicht (niet dat je dat wilt weten), lengte, bloeddruk etc.etc.
Oh ja, van te voren nog even in een potje geplast; was prima (weten ze nu al?????????) En op het einde 1 buisje bloed voor de HIV.
De arts zag geen reden om nadere medische gegevens in te winnen (wat wel eens nodig is adv een operatie oid).
Dus dat was de volgende 110 euro en 14 euro voor het laten opsturen naar Sydney per aangetekende post.

Ik moet volgende week woensdag even bellen en dan hoor ik dat het opgestuurd is naar Sydney (LCU). Dr. van Meeteren krijgt ook de longfoto en dan gaat de hele bups weg!

Dat was dus echt de laatste hobbel als het goed is....................

terug in de wachtstand  :fishing2: :eat: :beach:

Oh ja, en ik heb vrijdag een afspraak met mijn leidinggevende en dan kondig ik het grote nieuws op mijn werk aan!

groet, henriette
 
Klinkt goed Henriette  :up:

Alvast succes vrijdag met de aankondiging   :blahblah:, het zal niet lang duren voordat iedereen het weet!  :gossip:
 
Hey Henriette,

Klinkt inderdaad goed allemaal.
Heel veel succes met het aankondigen van het "grote nieuws" op je werk :up:.
Heb je al enig idee hoe ze zouden kunnen reageren?!

Groetjes,
Mel
 
Hi Henriette, spannend hoor allemaal! Ben heel benieuwd hoe ze reageren op je werk!

@ AJ: Bedankt voor de uitleg :up:

Groetjes,
Lela
 
  :-D Ingrijpend hé, zo'n medische keuring!

Gaat lekker zo! Ben benieuwd hoe ze reageren op je werk!

Groetjes Lin
 
Ik ben inderdaad benieuwd hoe ze op je werk gaan reageren,

succes morgen,

groetjes Miranda  :)
 
Succes Henriëtte en sterkte ook. Hoop dat het een beetje mee zal vallen allemaal.


Groetjes,
Erna
 
Dan ben je het in ieder geval kwijt kun je lekker genieten van een lang weekend.

SUSCCES MORGEN!!


groetjes Teuni
 
Back
Top