afterbang
XPdite Sponsor
View attachment 1840
Correct! Dit is de hefbrug op de Unimog shopping trolley.
Ja dat stond me een beetje bij. Goed om te horen dat je niet op je dak ligt@afterbang we zouden eigenlijk dit weekend gaan, maar we hebben dit uitgesteld vanwege het weer. We hadden geen slechter weekend kunnen kiezen. En als ik dit zo lees ben ik extra blij dat we niet gegaan zijn.
Ja dat stond me een beetje bij. Goed om te horen dat je niet op je dak ligt
Ik zag het ja. CREB track claims another victim. Ik probeer er al achter te komen of het een 'bekende' is.@afterbang heb je de creb track update van vanmorgen gezien? Leuk leesvoer. Hint: there was a unimog involved.
En, schot voor open doel: 'No idea' is een prerequisite om een 79 te kopen hahahaEn over de 79: daar hebben ze hier zo’n mooie uitdrukking voor: “all the gear but no idea”
En, schot voor open doel: 'No idea' is een prerequisite om een 79 te kopen hahaha
wellicht leuk lijstje. Meest underrated en overrated auto's
Underrated: Isuzu MU-X, Hyundai Terracan, Mitsubishi Pajero (of, dit zijn Value for money auto's!)
Overrated: (huidige) Toyota 7x series.
Ben benieuwd waar de nieuwe Defender gaat eindigen over een jaar of 5
Dit is maar een mening van iemand die niet al deze autos gereden heeft in elk terrein.
Dank jeSllimme constructie met dat uittrekbed. Maar als jij rechtop kunt zitten denk ik dat Miss Bang haar hoofd stoot?!