afterbang
XPdite Sponsor
Haha, dan heb ik in mijn gedachten de verhoudingen verkeerd....
Haha, dan heb ik in mijn gedachten de verhoudingen verkeerd....
Het is dan wel geen Audi S3 maar we hebben toch besloten om de auto te vervangen door iets met meer vermogen en min of meer gratis te rijden is door onze fijne paneeltjes op het dak en het onbeperkte zon aanbod in de tropen. Geen hartaanval meer aan de pomp met de huidige benzine prijzen. Worden 7 lange maanden wachten . En jawel: met het heerlijke foute witte interieur.
View attachment 1733
Congrats! Ik maak me wel een beetje zorgen over die vrachtwaggel, als dat maar goed komt
Een kleine greep uit de groeiende lijst EV’s. Ik word wel blij van de Fiat 500
New cars charging into Australia’s electric vehicle market in 2023
From high-end luxury sedans, to modest hatchbacks – we take a look at 10 of the new models set for release in 2023www.theguardian.com
Ik stuur je een berichtje morgen.Vers van de pers: onze nwe Hilux komt in maart, net voordat de Tommy slide-on wordt afgeleverd in april. Dus nog paar keertjes kamperen met de daktent en dan gaat de hele boel in de verkoop: Hilux + Baroud + awning + laden en fridge slide.
Wow, dat is wel goed gepland!Vers van de pers: onze nwe Hilux komt in maart, net voordat de Tommy slide-on wordt afgeleverd in april. Dus nog paar keertjes kamperen met de daktent en dan gaat de hele boel in de verkoop: Hilux + Baroud + awning + laden en fridge slide.
Ik heb je een PB gestuurd,Ik stuur je een berichtje morgen.
ETA ik kan je geen bericht sturen for some reason. Hoe kom ik met je in contact?
Dat kan ik omgekeerd ook van jou zeggen Een Lexus met een issue. Dat kan toch niet?Wat wil je @afterbang het is een LandRover
Wat wil je @afterbang het is een LandRover