Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Geweldig he! Ben nu een aantal keren naar het Reef geweest (vanuit Cairns ook).Jullie gaan wintersporten, ik ga snorkelen op het reef in de winter.
Maar in Australie sneeuw zien lijkt me ook wel bijzonder.
Geweldig he! Ben nu een aantal keren naar het Reef geweest (vanuit Cairns ook).Jullie gaan wintersporten, ik ga snorkelen op het reef in de winter.
Geweldig he! Ben nu een aantal keren naar het Reef geweest (vanuit Cairns ook).
Maar in Australie sneeuw zien lijkt me ook wel bijzonder.
Hahahaha, same problem maar dan andersom
Die verdraaide High Country/Aussie Alps zorgen naast een fantastische omgeving en sneeuw, ook voor een gebrek aan korte routes van Canberra naar jullie kant van de bergen of andersom.
En wij hebben een seizoen pas voor Thredbo, met de prijzen voor Wintersport ga ik niet 1-2-3 ergens anders snowboarden
mmm.... als ik iets absoluut niet mis is het wel de sneeuw! Het ziet er prachtig uit, maar ga het niet vrijwillig opzoekenWij overwegen een vliegtripje naar NZ voor wintersport
Fijn een autotopic. Jullie adviezen graag.
Ik rijd nu een oude Toyota Corolla. Gekocht van verhuurbedrijf; beetje uit gemakzucht en noodzaak bij aankomt in Australië een jaar geleden. Nog niet gewend aan de combinatie vocht en hitte hier in Cairns, vond ik mijn auto na een week vakantie terug met een laagje schimmel over het gehele interieur (bang voor spinnen en ander ongedierte - ook niet ondenkbeeldig - had ik alles goed afgesloten ). En iets daarna na een ongelukkig lek in combinatie met de moesson zag ik me genoodzaakt zowat alle fluffy stuff onder het tapijt van het interieur te slopen om van mijn autozwembad en de rioollucht verlost te raken.
Ben nu aan het denken aan op termijn iets anders. Dan ofwel iets goed(koops) tweedehands modern of.....ik dacht aan een Land Rover Defender. Hoeft geen grote nieuwe bak te zijn. Liefst (ook omwille van budget) iets ouder en de compacte. Reden is (buiten dat ik wel val voor die nostalgische vorm): na het verplicht proberen te slopen van de Toyota verlang ik wel naar een auto die je (lijkt te) begrijp(en)t, waar het niet zo uitmaakt als je er iets aan vast of losschroeft. We hebben een perfecte eerste auto dus het moet allemaal niet zo nodig.
Maar zie ik zo’n auto nu te nostalgisch? Is het gewoon een type auto met juist veel werk (en dus kosten; en moet ik blij zijn met een Corolla die nauwelijks iets aan onderhoud kost). Waar moet ik aan denken als ik zoiets zie bij iemand? Etcetera....
Ik heb een zoekactie uitstaan op gumtree maar er komt uiterst zelden iets door trouwens
En als er dan toch schimmel komt zet je de hogedruk spuit op het interieur en schoon is tie weer
Op basis van de ervaring die ik heb met mijn vader's TD5 90: als betrouwbaarheid en goedkoop onderhoud belangrijk zijn, dan is Land Rover wellicht niet de beste keuze. Het is niet te vergelijken met een Toyota.
Ze zijn wel cooler
Vergeleken met een Toyota Corolla zijn ze Ice Cold!
Ze hebben absoluut een plekje in m'n hart, maar de kilometers in m'n vaders 90 and de 110 van een collega zijn genoeg voor me
Moest opeens aan oude reclame denken: “... Werd het nou maar eens een echte vent!...”
Laat de Suby je in de steek?(eigenlijk is het al een halve Toyota, dus wellicht maar gewoon een Tesla, die zijn wellicht nog betrouwbaarder)
En je weet dat er een safety recall is van Subaru Outback (voor MY2005 > ) voor de fuel pump bedrading? Dus zal ook wel voor Legacy zijn? Welk jaar was de jouwe. Of was de jouwe een model nieuwer?
Computer says no. En de Subaru medewerker dus ook