Het grote auto topic

afterbang

XPdite Sponsor
En... Becoming Aussie!

Vergeten de rego van de Defender te verlengen. Kreeg een reminder van ACT government of ik hem nog gebruik. Zo ja, er zit geen rego meer op sinds 3 weken... Ah... Sorry, forgot! :)

Thijsvr

Well-Known Member
Laat de Suby je in de steek?(eigenlijk is het al een halve Toyota, dus wellicht maar gewoon een Tesla, die zijn wellicht nog betrouwbaarder)
Lijkt erop dat of de brandstof pomp weer kapot is of een probleem in de bedrading. Heb de pomp vorige maand vervangen, maar ben er nu klaar mee en de garage mag het oplossen. Verder is het nog steeds een top auto.

afterbang

XPdite Sponsor
En je weet dat er een safety recall is van Subaru Outback (voor MY2005 > ) voor de fuel pump bedrading? Dus zal ook wel voor Legacy zijn? Welk jaar was de jouwe. Of was de jouwe een model nieuwer?

Thijsvr

Well-Known Member
En je weet dat er een safety recall is van Subaru Outback (voor MY2005 > ) voor de fuel pump bedrading? Dus zal ook wel voor Legacy zijn? Welk jaar was de jouwe. Of was de jouwe een model nieuwer?
Nou, dat was de laatste keer Repco voor mij. Probleem? Repco had me de verkeerde pomp gegeven. Dat hadden ze de eerste keer al gedaan, dus dit was al de tweede pomp, maar deze paste en ze verzekerden met dat dit de goeie was. Toch zonde van $250 aan sleep en garage kosten + een halve dag vrij om het allemaal te regelen. Wordt tijd voor een oud-Hollands gesprek.

afterbang

XPdite Sponsor
Nou, dat was de laatste keer Repco voor mij. Probleem? Repco had me de verkeerde pomp gegeven. Dat hadden ze de eerste keer al gedaan, dus dit was al de tweede pomp, maar deze paste en ze verzekerden met dat dit de goeie was. Toch zonde van $250 aan sleep en garage kosten + een halve dag vrij om het allemaal te regelen. Wordt tijd voor een oud-Hollands gesprek.
Denk je het goedkoop te regelen, wordt het toch nog duur :(

OFX