Ben je niet in de war met de AU?
Wij hebben deze trouwens ook een keer of 4-5 als huur auto gehad. Als je zoiets wil:
De oudere versies hebben de 4 liter diesel zonder turbo. Dat is de versie die elke Aboriginal of outback mechanic kan fixen. Die versie is niet snel maar werkt altijd.
Je hebt hem ook, wat nieuwer, met turbo. Of de laatste versie met dikke V8 diesel. Klinkt echt super. Maar is niet meer diesel zuinig.
Maatje van me met een Defender had een 70 series V8 + camper trailer op sleep. De hele colonne getrokken door de Defender was nog steeds zuiniger dan de 70 series en trailer onder eigen stoom
Ik vind het bogan gehalte van een commodore of falcon veel te hoog, vooral de oudere modellen.
BogMeep zou beter zijn. Heb de Commodore eens klemgereden in kleizand. Stond bordje bij van 'boggy when wet', maar ja....BoganMeep
BogMeep zou beter zijn. Heb de Commodore eens klemgereden in kleizand. Stond bordje bij van 'boggy when wet', maar ja....
You don't know if you don't tryDat verhaal heb ik wel eens gehoord van je ja. Dacht dat de Commodore een 4x4 was
Moet je toch voor de Holden Adventra gaan.You don't know if you don't try
Zo goed als nieuw...
Ga je roodkapje inruilen?
Exactly!Was vast een piepjong vrouwtje toen ze hem kocht.
Suby is erg Australisch (en Zwitsers ook)
What is in QLD, stays in QLD!Staat nog in Queensland, even kijken wanneer ik hem op ga halen.
What is in QLD, stays in QLD!