afterbang
XPdite Sponsor
Iedereen weet dat je een H6 moet kopen van de Subaru
Ja... volgens mij heb ik je dat zelf verteld toen je Suby’s aan het kijken was (gebaseerd op onze ervaringen met de 4 traps automaat)
Iedereen weet dat je een H6 moet kopen van de Subaru
Een sub met een 4-traps automaat? Dacht dat de meeste een cvt hadden?
...
Mijn vriendin heeft veel moeite met het achteruit rijden met deze auto, en durft dan ook niet te rijden als ze weet dat er gemanouvreerd moet worden zoals bij de shopping malls. Dus de hoofdreden is eigenlijk de rear view cam. Ook wel handig voor de trailer straks.
Ik heb ook een achteruit rij camera in m'n Subaru geinstalleerd. Zonder parkeersensoren of iets dergelijks is het moeilijk om hem strak met de achterkant tegen iets aan te zetten. Aangezien ik de auto gebruik om de motor in te blokken is het wel handig.
Nu kan ik niet meer terug. Ik ben sneller met file parkeren etc. Het was $50 en een uurtje of twee werk om te installeren. Top spul.
Ik heb een camera voor the camper trailer.
Kan ik in mij eentje de trailer aanhaken zonder continue vooruit en achteruit terijden.
Vooral met de twee spare wheels achterop erg handig.
Gaaf, alleen je ziet nu al wat het probleem is in deze video, de spots genereren zoveel glare op je motorkap dat je geen ruk ziet
Gewoon iets verder naar voren monteren
Iedereen komt met hetzelfde probleem: glare.
Dus ik zou gewoon voor een goede LED-bar voorop gaan, en dan eens kijken of je echt nog wat anders nodig hebt.
Volgens mij mogen LED bar en spot’s alleen aan als je groot licht aan hebt. Je kunt wellicht wel ‘mist lampen’ onderin aan hebben voor de potholes, zonder onmiddellijk iedereen lastig te vallen met een bak licht. (en langzaam rijden )
Ik ga het inderdaad omdraaien. Reden dat ik de spotties bovenop wou is dat je er meer kwijt kunt en voor de looks. Ook om ze te beschermen bij water crossings, maar glare is een te groot issue. Dus ga het omdraaien. 2x 9 inch spotties voorop en een 40 inch led bar aan het roof rack.
Same problem, of wellicht erger.
De LED heeft over het algemeen een breder licht patroon dan de spotties (hence the name spotties )
Dus je LED op je roofrack zal je (witte?) motorkap bijzonder goed verlichten
Gewoon een LED op de bull bar en verder niet teveel 's avonds rijden
Waarom doe je de Spotties ook niet op de bar eigenlijk? Plaatje van de Paj?Inderdaad, spotties beamen lekker ver weg zodat je het vee optijd ziet, en bar geeft een brede lichtstraal zodat je de roos in de berm ziet, en zij door het licht ook niet de weg opkomen.
Oftewel spotties voor de grille, en bar op de bullbar. Geregeld
De light bar bovenop mag niet altijd. Check even de regels hiervoor, dat verschilt een beetje per staat volgens mij (bovenop kan in sommige gevallen gevaarlijker zijn voor aanrijdingen met voetgangers dus vandaar dat daar wat regels aan zitten)
Met een snorkel ademt hij in principe minder goed (langer lucht kanaal) maar wel minder stof, en vooral, minder water