FritsC
XPdite Sponsor
Valt wel mee. Elke 10,000 kilometer zo'n 450 dollar.Ik hoorde dat Mazda's enorm duur in onderhoud zijn, doen niet onder voor BMW en Mercedes. Is dit waar?
Valt wel mee. Elke 10,000 kilometer zo'n 450 dollar.Ik hoorde dat Mazda's enorm duur in onderhoud zijn, doen niet onder voor BMW en Mercedes. Is dit waar?
Niks mis met de Mazda 3. Inderdaad 2 Mazda's in de familie. Mijn Mazda 3 SP25 (in het donkergrijs), en mijn vrouw heeft een Mazda CX-3 in de verkoop staan (mocht er iemand geinteresserd zijn: donkerblauw, 2 liter motor, gekocht in february 2017, net over de 10.000 kilometers). Ze wilde een wat spannender auto en dus staat er nu een knalrode Mini CooperS cabrio in de garage.@FritsC heeft ook 2 Mazda's geloof ik. Ook een rode. Dat Mazda rood is ook echt een geweldige kleur.
En I'm with you wat beteft de voorkeur voor wat normalere auto's. Ik wil bloedsnelle stationwagons, haha.
Mazda 3 is geen verkeerde auto toch? De laatste generatie is geloof ik iets minder "Zoom" dan de oudere, maar het is nog steeds leaps and bounds more fun dan een Corolla. En dit is een rode, dus die is nog sneller
@FritsC heeft ook 2 Mazda's geloof ik. Ook een rode. Dat Mazda rood is ook echt een geweldige kleur.
En I'm with you wat beteft de voorkeur voor wat normalere auto's. Ik wil bloedsnelle stationwagons, haha.
Dan is er maar 1 keuze @Thijsvr : de audi rs6, wat een monster
@Jagermeester mooie auto! Veel veilige kms gewenst.
RS6 Blijft een geinige gedachte. Met de familie en de Golden Retriever uit het raam hangend Porsche’s inhalen
2020 model is likkebaarden. Al vind ik de 1e generatie ook nog steeds heel heel vet, dat was echt een onvoorstelbaar kanon in die tijd. Zelfs nu is hij nog bloedsnel voor hedendaagse begrippen.
Geen handbak. Ik vind de 2020 generatie wat te druk qua styling. De C6 met de v10 is m'n favoriet maar als ik een v10 station zou kopen, dan zou het een BMW E61 M5 zijn. In Amerika werd die ook geleverd met een handbak. Een B7 RS4 is ook een goeie optie, dezelfde v8 als in de R8 met een handbak.
Geen E63 AMG trouwens?
Als ik een andere station koop wordt het een BMW F11. Ik ben meer een BMW persoon dan een Audi of Mercedes persoon.
Gefeliciteerd @Jagermeester, prachtbak!
30 km op accu is prima voor in de stad
30km op accu? Hebben we het over dezelfde auto? De Leaf is volledig elektrisch en heeft een range van meer dan 100km.
Niet in de war met de Mitsu Outlander, die PHEV versie?