Mooie auto hoor, en ja, Audi's afwerking is altijd erg goed. De DSG bak is mijn favoriete versnellingsbak ever.
Vele plezierige KM's gewenst!
Mooie upgrade van een focus. Fijne kilometers toegewenst
Ikzelf vond een mazda 3 ook een goede optie trouwens, erg mooie auto en hebben we ook proef gereden.
Welke gen? Gen 4 (2019 - heden) is qua afwerking erg mooi. Veel zachte matieralen, mooi leer, rustig en tijdloos. Een van de redenen dat ik voor de nieuwste ben gegaan.
Audi's zijn persoonlijk niet mijn smaak, maar de afwerking is vaak goed in orde en heeft een luxer gevoel als een golf, zoals je al eerder zelf aangaf. Je schijnt goed te kunnen 'prutsen' met de 1.4TFSI, mocht je meer vermogen willen ;-)
DSG? De slechtste versnelling ooit!!!!!
Onze Fiesta (zie vele posts terug) had 4 DSG bakken gehad. Nooit meer.
DSG? De slechtste versnelling ooit!!!!!
Onze Fiesta (zie vele posts terug) had 4 DSG bakken gehad. Nooit meer.
DSG = VAG, niet Ford
het concept met dubbele koppelingen wordt door meerdere fabrikanten gebruikt, maar de dsg naam is idd van toepassing op
VAG producten, bij porsche heet ie PDK, bij ford Powershift en bij BMW DCT, het concept is hetzelfde, maar idd de kwaliteit zal verschillen.
Mag een Jimny Sierra ook?
Het principe is hetzelfde.
Nadat we 4 nieuwe versnellingsbakken hebben gehad, ook na 2014, waren we blij toen we de auto verkochten.
Geef mij maar een CVT. Snap niet waarom zoveel mensen daar problemen mee hebben.