Jagermeester
XPdite Sponsor
Ik geloof dat de 1.4T(F)SI als 180pk versie in de Polo GTI lag, dus software matig zou je heel makkelijk de motor meer vermogen kunnen geven. Een mooi projectje lijkt mij
Ik geloof dat de 1.4T(F)SI als 180pk versie in de Polo GTI lag, dus software matig zou je heel makkelijk de motor meer vermogen kunnen geven. Een mooi projectje lijkt mij
Sketchup is leuk om mee te klooien, heb er al heel wat fijne huis designs mee gemaakt voor als we ooit nog een keer iets hoger op de berg terecht komen. Maar idd je moet er wel even bekend mee raken. Tof programma.
Camper ziet er goed uit. Ik mis alleen de extra grote fuel tanks aan beide kanten. Misschien nog een diagonaal geplaatste solarpanel op het dak van de mog om de wind wat te breken naar de camperkoets toe. Zal goed zijn voor fuel economy. Wanneer zijn jullie van plan om permanent in QLD te gaan wonen?
wat een Gaaf Project. Sketch up is idd een goed tekenprogramma voor de masses omdat het redelijk intuïtief kan werken en een redelijke leercurve heeft Itt de ‘echte’ 3D programma’s (en geen fortuin kost, zelfs de pro versie).Na een paar mislukte start in Sketchup (de leercurve is vrij stijl...) Lukt het nu best aardig, al zeg ik het zelf.
wat een Gaaf Project. Sketch up is idd een goed tekenprogramma voor de masses omdat het redelijk intuïtief kan werken en een redelijke leercurve heeft Itt de ‘echte’ 3D programma’s (en geen fortuin kost, zelfs de pro versie).
Misschien loont het de moeite om de serie Tiny house nation te bekijken (Netflix?) waar vooral de gave Mac Gyver achtige multi functionele oplossingen de moeite waard zijn. Voor zo’n relatief kleine ruimte zou het handig zijn om zaken (vooral de dag-nacht zaken zoals bed) dubbel te kunnen gebruiken. Of nadenken wat doen we vooral binnen en wat buiten. Zoals: het lijkt erop dat dit toch redelijk op Europese layout is gebaseerd (binnenkeuken, redelijk dicht/afgesloten). Terwijl wat ik zo gaaf vind aan de Australische trailers zijn die uitschuifladen die de unit rondom omtoveren tot een buitenkeuken of douche (jouw unit zit natuurlijk wel hoger...maar misschien geeft dat extra, andere mogelijkheden?) Of is dat anders in non tropical aussie regions? Of wat met een daglichtkoepel boven je bed for stargazing? Ik ga ervan uit dat onder het bed plaats is voor storage?
Maar ik kan me ook inbeelden dat de unimog unit gewoon de korte essentiële escape room is voor uitstappen. Dan nog lijkt er me meer mogelijk! Gewoon om je wat te pushen hoor
Dat is een flinke klapperd die je kan maken als je midden in de nacht de deur uit komt. Of komt er een uitschuif trap bij?Sneak peek! Zal vanavond wat meer plaatsen
Nu met buiten keuken (in de box onder de tray, en onder de awning zodat je droog/in de schaduw kunt koken. Dat tie dan wellicht wat smoezelig wordt nemen we op de koop toe. Schaduw is van levensbelang, een schone awning niet zo )
View attachment 1143
Dat is een flinke klapperd die je kan maken als je midden in de nacht de deur uit komt. Of komt er een uitschuif trap bij?
De ingang zit op 1.60mtr. Dus ik denk dat het een trap wordt! Elke keer er in, en er uit klauteren gaat snel vervelen gok ik.
Er zit trouwens een wc in. Dus voor de nachtelijke pit stop hoef je maar 2 meter, overdekt, te lopen.
zou er gewoon een roltrap inhangen man
Zit er een logeerbedje in?Sneak peek! Zal vanavond wat meer plaatsen
Nu met buiten keuken (in de box onder de tray, en onder de awning zodat je droog/in de schaduw kunt koken. Dat tie dan wellicht wat smoezelig wordt nemen we op de koop toe. Schaduw is van levensbelang, een schone awning niet zo )
View attachment 1143
Zit er een logeerbedje in?
wat is de afmeting van het bed?
Denk je dat 2 diesel tanks genoeg zijn?
Bed is standaard Queen size bed 153 breed x 200 lang. De lattenbodem in de tekening is van Ikea
De camper body is 240 breed, dus je houdt wat ruimte over, vandaar de kastenwand aan het voeten eind.
2 standaard/originele dieseltanks moet voldoende zijn. Dat geeft je zo'n 1200km radius bij normaal verbruik.
Hoe heb je normaal gebruik berekend? Hoeveel liter gaat er totaal in? Want onder normaal gebruik versta je black top neem ik aan? Want als je off road gaat gaat je verbruik enorm stijgen. Dus vraag me af of 2 tanks voldoende is?