afterbang
XPdite Sponsor
Ja, kittens (wat jij schreef! Of de autocorrect bemoeide zich ermee ), ik dacht al: die doen weinig tegen lekkage
Je kunt zie als mop gebruiken!
Ja, kittens (wat jij schreef! Of de autocorrect bemoeide zich ermee ), ik dacht al: die doen weinig tegen lekkage
Weet je zeker dat het geen Land Rover is ipv een Ford
Kan een kittens zijn van de voorruit die het opgegeven heeft. Of... of....
Als het droog is, tuinslang op de auto en iemand in de auto met een goede zaklamp....
succes, dit is vaak lastig te vinden!
Bij onze Jetta in Nl kwam het via de luchtkanalen. Bladeren onder motorkap leidden water in aanvoer en dan zo binnenNee het is echt een Ford last time we checked
Het moet een seal oid zijn maar om het voorraam maar ook de zijruit is kurkdroog. Heb gekeken tijdens hevige regenval maar kom niks vinden, behalve natte voeten. Echt een raadsel.
Bij onze Jetta in Nl kwam het via de luchtkanalen. Bladeren onder motorkap leidden water in aanvoer en dan zo binnen
Hier in Aus via kapotte rubbers van de koffer. Auto staat op een helling, neus naar beneden en dan langzaam vijvers vooraan...
Water vindt altijd ergens een weg. Bron kan totaal ergens anders zitten
Hmm. Wielkast is niet het eerste waar ik zou zoeken. Maar ja... je moet wat.Ik heb het idee dat het ergens vanachter de wielkast vandaan komt, want heb de tuinslang op de auto gezet en nergens was er een lek te bespeuren. De auto is helemaal behandeld tegen roest en alle zwakke plekken zijn aangepakt en ook daar geen lekken.
Misschien moet het wiel er maar eens af om de wielkast te inspecteren. Bodemplaat is
Zgan, en deze heeft ook anti roest treatment gehad. Blijft een mysterie.
Van't weekend lekker gestoeid rond Abercrombie River National Park. Dat het leuk was!
View attachment 1089
View attachment 1088
View attachment 1090
Al een paar keer ‘langs’ gereden. Moet maar eens een keer stoppen denk ik
Absoluut, niet al te moeilijke 4WD tracks (nergens een winch nodig bv.) - wel enkele serieuze beklimmingen en afdalingen waar je low gear wilt gebruiken
Nieuwe bandjes voor de Jimny gekocht.
Een maatje groter 215/75/15 Hankook Dynapro ATs. Zitten helaas op een Freelander wiel maar dat gaan we veranderen.
En dat voor maar $350 voor alle 4, brand new.
Nieuwe bandjes voor de Jimny gekocht.
Een maatje groter 215/75/15 Hankook Dynapro ATs. Zitten helaas op een Freelander wiel maar dat gaan we veranderen.
En dat voor maar $350 voor alle 4, brand new.
Pfoe, ik betaal meer per band Lekker goedkoop zo'n Jimny
Had niet eens een banden boer nodig. Kon ze zo zelf omgooien met wiel en al