Op 28 januari begint de Cricket Test Series van Australia tegen Sri Lanka, IN Sri Lanka. Zijn maar 2 Test Series van 5 dagen, geen 5 tests, en volgens mij wordt het sowieso niet uitgezonden omdat er niet thuis gespeeld wordt. Het zal wel, Sri Lanka staat op nummer 6 van de wereldwijde ICC Men's Test Ranking (Australia op nummer 1) dus dat moet wel lukken. Maar je weet nooitCrickets.... als het over cricket gaat ;P
IJstaart! Ik kom eraan!Ik ben jarig dit weekend, maar ze voorspellen 42C, dus misschien dat ik de taart maar een weekje uitstel![]()
K'gari is en blijft een mooie plek!Na vorig weekend over heel Fraser Island te hebben gereden met de Ranger, dit weekend met meer zelfvertrouwen naar Tin Can Bay en de stranden daar.
Mits het weer het toelaat uiteraard. Veranderd hier nogal vaak![]()
Die was ik vergeten.... ik ook dit weekend... op de trouwdag van onze willem en maxi. Daar hebben ze overigens nooit toestemming voor gevraagd, of ze op mijn verjaardag mochten trouwen.Ik ben jarig dit weekend, maar ze voorspellen 42C, dus misschien dat ik de taart maar een weekje uitstel![]()
Hier wordt het vrijdag vooral heeeel lang zitten. Vlucht Brisbane > Vancouver. Dat is wel een bijzondere vlucht vind ik. Je vertrekt en vliegt gelijk over water, daarna is het alleen maar meer water, tot je de landing inzet over water om net op tijd weer land onder de wielen te hebben.
View attachment 2260
De rest van het weekend en de dagen er na staan dan helemaal in het teken van kou lijden... ik bedoel snowboarden!
Ik zie temperaturen bijna gelijk aan die van ons hier, maar dan met een minnetje er voor
View attachment 2261
Dit is dan met windchill erbij, maar gewoon is het toch ook nog min 23...![]()
Blijken Rolls en ik op dezelfde dag jarig te zijnDie was ik vergeten.... ik ook dit weekend... op de trouwdag van onze willem en maxi. Daar hebben ze overigens nooit toestemming voor gevraagd, of ze op mijn verjaardag mochten trouwen.
Worden we weer een jaartje wijzer Beep.. Alvast gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van.
Mjah, dat dat nooit ter spraken is gekomen, we hebben elkaar toch al aantal keer gezien en gesproken.Blijken Rolls en ik op dezelfde dag jarig te zijn![]()
In Nederland nooit iemand tegengekomen die op dezelfde dag jarig was. Hier ondertussen al een stuk of 7, waarbij 3 bij de judoclubMjah, dat dat nooit ter spraken is gekomen, we hebben elkaar toch al aantal keer gezien en gesproken.
Kan ik in ieder geval je verjaardag nooit vegeten, of een goed excuus vinden zal moeilijk zijn voortaan![]()
Beetje laat maar toch nog proficiat (ook aan Rolls)......ik ben ook nog nooit iemand in NL tegengekomen die op dezelfde dag jarig was/is....maar hier wel....weliswaar maar 1tje .....In Nederland nooit iemand tegengekomen die op dezelfde dag jarig was. Hier ondertussen al een stuk of 7, waarbij 3 bij de judoclub![]()
Zat hier van de week te praten met een rasechte Sri Lankees met de achternaam Vanderwoerd…. We moesten er om lachen en hij haalde zijn schouders op:… The Dutch….de Srilankezen
En hier is een speler van het Sri Lanka National Test Cricket Team met ook al zo'n echt Srilankese naamZat hier van de week te praten met een rasechte Sri Lankees met de achternaam Vanderwoerd…. We moesten er om lachen en hij haalde zijn schouders op:… The Dutch….