Op 28 januari begint de Cricket Test Series van Australia tegen Sri Lanka, IN Sri Lanka. Zijn maar 2 Test Series van 5 dagen, geen 5 tests, en volgens mij wordt het sowieso niet uitgezonden omdat er niet thuis gespeeld wordt. Het zal wel, Sri Lanka staat op nummer 6 van de wereldwijde ICC Men's Test Ranking (Australia op nummer 1) dus dat moet wel lukken. Maar je weet nooit . Wij kijken nu vooral Big Bash League, de 2 Melbourne teams hebben allebei de finals bereikt. Ik denk niet dat 1 van beide de eindstrijd gaat winnen. Maar again, je weet nooit . Daarna eindigt het cricket season op het zuidelijk halfrond en gaan we weer over op footy en rugby, yawn. Bulky guys with no necks die in een hoopje over elkaar rollen ...
Op vrijdag wordt Mr Emulate 70, op zaterdag onze schoonzus iets van 73 of zo, en op zondag is het Invasia Day. Dus we vertrekken op donderdag naar ons vaste Melbourne motel voor 3 verschillende vreetfeesten op 3 verschillende dagen in het CBD. En ergens tussendoor heb ik er een afspraak met mijn tandarts (inmiddels ook de tandarts van @A. & S.) in weten te foefelen.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.