Australia v India, onze sterkste concurrent (Australia leidt al 2 jaar de lijst van International Test Teams, India staat op 2).
We doen er alles voor om dat maffe Cricket buiten de deur te houdengelijkspel omdat jullie Queenslanders 5 dagen regen hadden geregeld en er praktisch niet gespeeld is
We doen er alles voor om dat maffe Cricket buiten de deur te houden
Exactly! Dan maar natte voetenSelf-Proclaimed ‘Sunshine State’ Cobbles Together 15 Minutes of Sunshine During Brisbane Test — The Shovel
A state famous for marketing itself as ‘Beautiful one day perfect the next’ has actually been ‘Pretty fucking ordinary on day one, not too bad on day two, raining on days three and four, and totally washed out by day five’.theshovel.com.au
Ik heb gister noodgedwongen een stukje zitten kijken.Australia v India, onze sterkste concurrent (Australia leidt al 2 jaar de lijst van International Test Teams, India staat op 2).
Op dit moment hebben we 3 van de 5 Test series afgerond (1 Test duurt 5 dagen):
- 1st Test Perth Optus Stadium: India heeft ons volledig in de pan gehakt, India won.
- 2nd Test Adelaide Oval: Australia overtuigend gewonnen.
- 3d Test Brisbane Gabba: gelijkspel omdat jullie Queenslanders 5 dagen regen hadden geregeld en er praktisch niet gespeeld is.
Voorlopig staan we dus gelijk.
Op de lijst nu nog te gaan:
- 4th Test Melbourne Cricket Ground (de Boxing Day Test): die begint op 2e kerstdag
- 5th Test Sydney Cricket Ground: die begint op 3 januari.
Het kan dus nog alle kanten op.
Ik heb gister noodgedwongen een stukje zitten kijken.
Ik was verrast hoeveel dynamiek er in beeld was!
Er waaide een papieren zakje door het beeld. Later een ticket denk ik, gevold door even later weer een papieren zakje. Keiharde actie!
Ja, iemand moet het gras zien groeien, natuurlijk. Het is net zoiets als naar schaken kijken, als je zelf niet kunt schaken. Twee mensen die aan een minitafeltje met ruitjespatroon naar elkaar zitten te staren, en af en toe tussendoor op een klokradio rammen om naar de wc te gaan.Er stonden ook wat mannen op het veld.
(Het zal vast leuker zijn als iemand het een keer uitlegt.
Ik was blij verrast te ontdekken dat ik onthouden had dat er TWEE mannetjes heen en weer rennen)
Zat in de wachtruimte van de eerste hulp afdeling in Noosa Hospital…. Zomerpret, ongelukje/botsing met iemand, paar hechtingen in Miss Bang.Welke wrede dictator dwingt jou om cricket te kijken
Welke wrede dictator dwingt jou om cricket te kijken?
Ja, en je dan realiseren dat letterlijk 120.000 mensen goudgeld betalen om 5 dagen lang in de bloedhitte dat papieren zakje te volgen. En 70 meeuwen die permanent residentie hebben gekozen in de Melbourne Cricket Ground en de hele zaak, inclusief die stilstaande mannen, at random onder schijten. De grootste lol had ik een paar jaar geleden toen een van die stilstaande batsmen de bal met een "six" uit het ballpark ramde, en met dat ene schot gelijk 2 meeuwen neerhaalde. "De doif is dood, meneer ...".
Ja, iemand moet het gras zien groeien, natuurlijk. Het is net zoiets als naar schaken kijken, als je zelf niet kunt schaken. Twee mensen die aan een minitafeltje met ruitjespatroon naar elkaar zitten te staren, en af en toe tussendoor op een klokradio rammen om naar de wc te gaan.
Twijfelachtig. Mijn Australische schoonzus van over de 70 weet al 70 jaar dat cricket bestaat, en snapt er nou nog steeds de ballen van. De rest van de familie eet, drinkt en inhaleert Test Cricket als oesters met kaviaar, champagne en een fikse joint. Allemaal tegelijk. Ultieme Aussie kerstgevoel.
Ha, je hebt het partnership ontdekt . Je bent nu officieel gevorderd amateurliefhebber.
Only one job. En zo moet dat .Zat in de wachtruimte van de eerste hulp afdeling in Noosa Hospital…. Zomerpret, ongelukje/botsing met iemand, paar hechtingen in Miss Bang.
Ik moest 1x lachen. Aussie mept een bal weg. Indiër duikt er heel dapper naar toe, struikelt half rolt over het gras zonder ook maar de bal aan te raken. Ik hoorde mezelf hardop zeggen: You had one job!
Okee, even heel overdreven gesimplificeerd:@Emulate Kunnen we een tussenstand krijgen?
En dan bedoel ik niet een wiskundige formule zoals 6 x 18-427/3 + (8*delta Q) De score kan ik zelf opzoeken, maar zegt me minder dan Einstein’s relativiteitstheorie (serieus)
Meer, staan ‘we’ er er goed voor? Of niet zo?