HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Thanks!

Na de lunch…. 😂

Ik ken geloof ik geen andere sport ken die een voor en na de lunch kent 😂
Doet me altijd denken aan Asterix en Obelix bij de Britten, waar de Britten de oorlog tegen Julius Caesar steeds onderbreken voor een kopje heet water met een wolkje melk.

Oh, lunch? Ze hebben ook een tea break om een uur of half vier :).

Test Cricket is 5 dagen lang 8 uur cricket per dag. En in tegenstelling tot wat iedereen lijkt te zien (stilstaande mannetjes), het is een heel erg fysieke sport op olympisch niveau, met navenante training en voorbereiding, en veel blessures. Als 1 dag van een 5-daagse wedstrijd al 8 uur duurt, en de temperaturen oplopen tot 45 C, moet je wel eten en drinken, poepen en een douche tussendoor.

Last edited:
Niet omdat iemand geinteresseerd is, but just so you know: Australia won de 4th Melbourne MCG Test in a ffing thriller :). Zweet nog na :).

De stand is nu Australia 2 wins, India 1 win, en samen 1 gelijkspel. Nog 1 5-daagse Test te gaan, start op 3 januari in de Sydney Cricket Ground. Ofwel Australia wint deze wedstrijd ook en dan hebben we de hele serie gewonnen (telt voor het wereldkampioenschap). Ofwel India wint en dan eindigt de Test Series in een draw (gelijkspel).

Ach, andere mensen maken zich druk over auto's ...

Last edited:
Back