HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nou, weer 1 week down, nog twee weken te gaan Miss S. ;) Good luck!

Mijn vrolijke noot voor dit weekend (beetje klussen as usual) en morgen proefrijden met mijn waarschijnlijk nieuwe lease gebakje. Een Lexus CT200 :D Zal wel de laatste nieuwe auto zijn die ik ooit uit ga zoeken ;) Daarom wel leuk om te doen! En zo uitzoeken dat ik als ik hem voor einde looptijd inlever niet met de financiële schade blijf zitten!

Oh ja, en een Volvo V40 besteld :) Heb al een Volvo C30 gehad en die beviel zo goed dat ik vrijwel ongezien toch voor de V40 ben gegaan. Wel de meest milieuvriendelijke versie (94 gram) en geen eigen bijdrage, dus makkelijk achter te laten bij mijn werkgever zonder boete en gedoe zeg maar.

Deze dus :)

Oh ja, en een Volvo V40 besteld :) Heb al een Volvo C30 gehad en die beviel zo goed dat ik vrijwel ongezien toch voor de V40 ben gegaan. Wel de meest milieuvriendelijke versie (94 gram) en geen eigen bijdrage, dus makkelijk achter te laten bij mijn werkgever zonder boete en gedoe zeg maar.

Deze dus :)

En de bijtelling van deze? Je wilde toch eerst voor de Lexus gaan?

Ontopic: Ik ga me hier vandaag toch een potje drukken!

20% (lexus was 14, maar deze is iets goedkoper, it almost evens out..)

Drukken?!?! Bah, ik hoef niet te weten dat je op de WC gaat zitten!!! :mad:
Ja, drukken op het werk, als in geen zin in werken vandaag!

Maaruh, er zou volgens mij ook een V40 14% moeten komen....

Aha, je snor drukken :)

De Volvo moet ik hebben voor 13 december, dan gaat de Golf eruit. Als ik moet wachten op de 14% Volvo moet ik een paar maanden lopend naar mijn werk :( Komt goed, heb geen medelijden dat ik 20% moet betalen. Ben al blij dat ik een auto vd zaak heb. Het is niet gratis maar wel goedkoper dan zelf rijden. En dat is een mooie vrolijke noot :)

Die V40 was voorheen al geen echte stationwagon (in de Clio paste meer), maar nu is het echt net een hatchback.
Ze kunnen die V zo langzamerhand wel weglaten. ;-)

Bart

Die discussie woedt hier ook. Wat blijkt nou.. De V staat (klaarblijkelijk) voor Versatile... Ja zo lust ik er nog wel een paar ;)

Het is weer weekend en ik zit weer op werk.. Het zal eens niet zo zijn.. Gelukkig zijn de zaterdagen meestal erg relaxed!
Op dit moment niemand thuis. Wat een rust! Lekker op mijn gemakje de kast uit gaan zoeken zo.
Cliënt zette net de Boefjes op. Jeugdsentiment! Heb me helemaal kapot gelachen om die film :D

Jaaaaaaaaaa, het is weer vrijdag :) Maar gatverdarie wat een vies weer :(

Vandaag rondje boodschappen; Gamma, Dierenwinkel enz. Dan de nieuwe uitlaat maar onder mijn motor sleutelen en dan hopelijk van het weekend mooi weer om hem 'uit te proberen' :)

Vanavond bij vrienden langs om het 'onze intenties' maar eens te vertellen. Even netjes brengen, gemerkt dat als je het tussen neus en lippen door verteld mensen het soms wat moeilijk vinden.

Vanwege het weer wilde ik eerst een triest muziekje doen. Maar ik voel me blij, dus toch maar een vrolijk muziekje uit Sydney!

Zie hierboven.. Stomme telefoon laadde niet alles.

En hoe reagerden de (ex)vrienden?

Nee, het zijn nog steeds vrienden hoor :D Ze waren zeker geinteresseerd in OZ, nu kwam het wat dichterbij dan een paar vakantie foto's van ons zeg maar. En ze zien wel mogelijkheden voor een nieuw vakantie adresje. Ook wel de gebruikelijke beren en wolven maar niets 'out of the ordinary' zeg maar. A few down, many to go. ;)

Vraag mij wel eens af waarom wij zo veel moeite hebben gedaan om het al die vrienden voorzichtig te vertellen... Na een tijdje in Australie is er vaak van die vriendschappen niets meer over :(

Back