Jazeker Familie S: De nieuwe Turbo Chef
Heel handig, aan dat witte ding trekken, soort van start koordje, en je uitjes/knoflook/groenten worden klein gehakt. Hoe lang je aan het touwtje blijft trekken, hoe fijner er gehakt wordt, tot puree aan toe. Ideaal voor het verstoppen van groenten in pasta saus
Is dat zo?.......
Kinderen vanaf 5jaar ook.
Waar staat dit geschreven?.
Cheers,
Congrats! Wat gaaf zeg.. Fotootje?Ha! Gisteren bij een motor event geweest voor custombuild bikes. Mijn fietsie gewoon 2e prijs gewonnen! En dat voor mijn eerste eigen build. Happy Camper!
Klinkt goed! Kom ik aan met mijn slaapdienst van gisteren 13:00 tot vandaag 16:00.. Net iets minder stoked..Whaaaaaa! Gister heerlijk gesurft (voor Nederlandse begrippen) op Scheveningen. Echt voor het eerst met mijn fish golven gepakt van +1.5m en heerlijke draaien en sprongen gemaakt. Ik wist wel dat het stukken gemakkelijker was op een fish dan op mijn vorige board, maar dit..... stoked!
Eej, maar jij doet het voor een goed doel ik alleen voor de funKlinkt goed! Kom ik aan met mijn slaapdienst van gisteren 13:00 tot vandaag 16:00.. Net iets minder stoked..
Whaaaaaa! Gister heerlijk gesurft (voor Nederlandse begrippen) op Scheveningen. Echt voor het eerst met mijn fish golven gepakt van +1.5m en heerlijke draaien en sprongen gemaakt. Ik wist wel dat het stukken gemakkelijker was op een fish dan op mijn vorige board, maar dit..... stoked!
Als alles goed gaat kom je straks in de juiste buurt te wonen. Wij zijn vorig jaar (alledrie) begonnen met surflessen in Secret Harbour. Superleuk!!!!Nice, dus jij kan wel goed surfen? Ik heb het maar 1 keer gedaan. Erg leuk, lastig en vermoeiend
Ik kan voor Nederlandse begrippen redelijk surfen ja Voor ozzie begrippen ben ik net n00b afNice, dus jij kan wel goed surfen? Ik heb het maar 1 keer gedaan. Erg leuk, lastig en vermoeiend