HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Jazeker Familie S: De nieuwe Turbo Chef

img_5732.jpg

Heel handig, aan dat witte ding trekken, soort van start koordje, en je uitjes/knoflook/groenten worden klein gehakt. Hoe lang je aan het touwtje blijft trekken, hoe fijner er gehakt wordt, tot puree aan toe. Ideaal voor het verstoppen van groenten in pasta saus :)

Gaaf! Dus Tupperware gaat met zijn tijd mee! :)
Misschien toch maar weer eens een party bijwonen. ;)

Dat zou kunnen.... ;)

Maar dat doen we niet :) Ben nu wel bezig met een Honda uit 1973, dat is nog meer jouw stijl dan Jack >:D

Whaaaaaa! Gister heerlijk gesurft (voor Nederlandse begrippen) op Scheveningen. Echt voor het eerst met mijn fish golven gepakt van +1.5m en heerlijke draaien en sprongen gemaakt. Ik wist wel dat het stukken gemakkelijker was op een fish dan op mijn vorige board, maar dit..... stoked!

Whaaaaaa! Gister heerlijk gesurft (voor Nederlandse begrippen) op Scheveningen. Echt voor het eerst met mijn fish golven gepakt van +1.5m en heerlijke draaien en sprongen gemaakt. Ik wist wel dat het stukken gemakkelijker was op een fish dan op mijn vorige board, maar dit..... stoked!
Klinkt goed! Kom ik aan met mijn slaapdienst van gisteren 13:00 tot vandaag 16:00.. Net iets minder stoked.. :p

Nice, dus jij kan wel goed surfen? Ik heb het maar 1 keer gedaan. Erg leuk, lastig en vermoeiend ;)

Nice, dus jij kan wel goed surfen? Ik heb het maar 1 keer gedaan. Erg leuk, lastig en vermoeiend ;)
Als alles goed gaat kom je straks in de juiste buurt te wonen. Wij zijn vorig jaar (alledrie) begonnen met surflessen in Secret Harbour. Superleuk!!!!

Bart

Ik dacht gehoord te hebben dat jij zo'n sportief type was ;) maar op ander terrein dus. Darwin heeft ook niet zo'n surfcultuur natuurlijk. Kroko's, kwallen genoeg. Maar Golven, ho maar. Bijna nog minder dan Canberra ;)

Darwin heeft fantastische golven van misschien wel 2mm hoog.:D
Vind het allemaal kei leuk maar op een plank staan, of op wieltjes of schaatsen staan.
Ik moet iets vast onder mijn voeten hebben zoals een grasveld.

Cheers,

Jaaaaaaaaaa, het is weer vrijdag :) Maar gatverdarie wat een vies weer :(

Vandaag rondje boodschappen; Gamma, Dierenwinkel enz. Dan de nieuwe uitlaat maar onder mijn motor sleutelen en dan hopelijk van het weekend mooi weer om hem 'uit te proberen' :)

Vanavond bij vrienden langs om het 'onze intenties' maar eens te vertellen. Even netjes brengen, gemerkt dat als je het tussen neus en lippen door verteld mensen het soms wat moeilijk vinden.

Vanwege het weer wilde ik eerst een triest muziekje doen. Maar ik voel me blij, dus toch maar een vrolijk muziekje uit Sydney!

• Like
Reactions: FOL
Back