HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Het was niet negatief bedoeld, meer een voorzichtige waarschuwing voor de realiteit. Het maakt niet uit hoe hard je het probeerd om de vriendschap in stand te houden door Skype, Facebook e.d. maar je zal steeds minder aan elkaar te vertellen hebben, je ontgroeid elkaar heel langzaam.

Het was niet negatief bedoeld, meer een voorzichtige waarschuwing voor de realiteit. Het maakt niet uit hoe hard je het probeerd om de vriendschap in stand te houden door Skype, Facebook e.d. maar je zal steeds minder aan elkaar te vertellen hebben, je ontgroeid elkaar heel langzaam.
Dat geloof ik meteen. Jammer, maar dan is de vriendschap toch niet goed genoeg om er die 'moeite' voor te doen. Maar, je maakt vast snel weer nieuwe vrienden!

Lijkt me inderdaad ook heel realistisch. Helaas maar waar.
Thanks Jack, voor je muzikale hart onder de riem.:up:

YAY WEEEKEEEEND!!!
Vanavond m'n eerste 'meidenavond' bij ons thuis, alle flessen wijn staan al koud, zin an :D Gister Dunc verteld dat hij de deur uit moet en die was het er niet helemaal mee eens geloof ik... Meiden + Wijn = center of attention :confused: hmmm niet echt jonge want jij bent niet thuis weet je nog :p

Morgen de hele dag op t footy veld, locale football grand finals aanmoedigen. Van de A & B grade t maakt me niet uit wie er wint want er is altijd wel ergens feest, voordeel van een nogal afgelegen dorp :) van de meiden hoop ik dat m'n 2 nieuwe vriendinnetjes winnen natuurlijk.

Zondag relaaaaaax

Bepaalde contacten verwateren inderdaad, maar de goede vrienden blijven.

Dan zijn er nog de 'verrassingen': bijv. nu oud-collega's waarmee je eigenlijk nooit zo heel veel contact mee had, maar die razend enthousiast reageerden op de melding: "Ik neem ontslag, want ik ga verhuizen en de reisafstand wordt me iets te groot...." En die nog steeds je blogs lezen en meeleven.

En ik moet toegeven: het komt van beide kanten. Ik was altijd degene die lange brieven schreef naar vriendinnen en die nu, nu het met email e.d. zoveel makkelijker geworden is, het af laat weten... :oops: En die zich nu dus voor de zoveelste keer voorneemt om dit weekend eindelijk een paar emails (af) te schrijven of weer eens een leuke kaart op de bus te doen.

En soms krijg je dan op vrijdag ineens een leuke verrassing in je inbox. OK, niet ik maar de wederhelft. Een e-mail van een van zijn beste vrienden in Nederland waar we dus eingelijk geen contact meer mee hadden nadat we waren verhuisd. Het steeds minder contact was al begonnen op het moment dat we vertelden dat we naar Australie zouden gaan.

Nu heeft hij dus een mail gestuurd waarin hij zijn excuus aanbied voor hoe hij zich heeft gedragen (we wonen hier inmiddels ruim 3 jaar) dat hij heel erg egoistisch is geweest en alleen maar oog heeft gehad voor wat wij hem hebben aangedaan. Hoe wij door ons vertrek hem alleen lieten en hij zich weer voelde als een jong ventje die de scheiding van zijn ouders meemaakte, hoe wij de basis onder zijn leven hebben weggeslagen. Dat hij gehoopt had nog dichter naar ons toe te groeien toen hij vader werd en dit zo graag met ons wilde delen, maar wij vertrokken voor zijn zoon was geboren. Na al die tijd ziet hij nu in dat dit niet onze schuld is/was en dat hij graag de vriendschap wil proberen te herstellen en dat hij ons heel erg mist.

Ja, vriendschappen verwateren, maar de deur blijft altijd open staan :)

Het wordt weer eens mooi weer in NL dus verder dit weekend de motor maar eens uitlaten
fahr38.gif

Vanavond naar Appelpop (of is het Applepop ;) ) Dus bij hoge uitzondering een keer geen OZ muziekje maar een Nederlandse groep die vanavond de tent af gaat breken!

En soms krijg je dan op vrijdag ineens een leuke verrassing in je inbox. OK, niet ik maar de wederhelft. Een e-mail van een van zijn beste vrienden in Nederland waar we dus eingelijk geen contact meer mee hadden nadat we waren verhuisd. Het steeds minder contact was al begonnen op het moment dat we vertelden dat we naar Australie zouden gaan.

*verhaal*

Wow, dat is erg knap van die gast en 'leuk' voor jullie dat et toch nog zo loopt.

Lekker hersenloos... Kan ik echt geen muziek noemen Afterbang :p Maar enjoy!

Ik ben vandaag en morgen vooral bezig met boodschappen, kokkerellen en relaxen. Zaterdag avond met wat familieleden Sushi eten!! En dan zondag een BYO Picknick voor mijn verjaardag. Top idee van mijn moeder, aangezien ik niet veel familie tegelijk kan ontvangen in mijn studio.

Ach, ik kijk het meeste uit naar Selah Sue (Vlaamse funky soulful rockchica) Maar dit vond ik wat meer vrolijke noot ;)

Weet je dat het optreden van de 'Jeugd' echt wel lekker was :confused:
Lekker gek doen, dansen, springen enz. Echt een toppertje tussen de wat serieuzere muziek.

Selah Sue was erg fraai maar kwam wellicht wat minder tot haar recht in een grote tent met matig geluid en veel bierdrinkend boerenvolk (ben ik nu aan het generaliseren???) Maar een aanrader voor in een kleine donkere club! Top Vlaams product! :up:

Weet je dat het optreden van de 'Jeugd' echt wel lekker was :confused:
Lekker gek doen, dansen, springen enz. Echt een toppertje tussen de wat serieuzere muziek.
Ja, dat zal wel. Vage muziek, vage gasten, beetje gek doen...

Selah Sue was erg fraai maar kwam wellicht wat minder tot haar recht in een grote tent met matig geluid en veel bierdrinkend boerenvolk (ben ik nu aan het generaliseren???) Maar een aanrader voor in een kleine donkere club! Top Vlaams product! :up:
Klinkt al een stuk beter! Wel een beetje a-la Amy Winehouse, maar dat is ook niet slecht.
Geef mij gerust de serieuzere muziek!

Echte muziekfanaat, die Afterbang!

Dubbel...

Tijd om te gaan... Voor ons ... positief
Tijd om te gaan... Mensen verliezen is moeilijk, of de leeftijd nu 51 of 97 jaar is...

Nou het is weer zover, Vrijdag! Weekend.

Maar ben al een paar dagen niet fit (verkouden/griepje ofzo) dus klussen zal wel in tempo schildpad gaan en de zomer lijkt ook alweer voorbij.

Dus daarom, en voor enkele forummers die volgens mij een minder weekend in gaan:

Om toch vrolijk af te sluiten (want anders klopt het topic niet meer): Het is weekend, ik hoef niets en alles kan. Wat wil een mens nog meer!

Ik ga zo even verder met opruimen, zodat we morgen het schilderwerk kunnen doen. Ik zou zo graag nog even gaan surfen, maar moet even kijken of ik het allemaal haal...

Back