HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Haha! Afterbang is weer wakker!
Zorg jij voor voldoende koffie voor die harde werker!
Poeh... die eerste is wel een erg stomme....
Die tweede is beter... relaxed...

Als je toch bij die upside-down M zit, laat dan die muziek maar zitten en gebruik je tijd om (met je vette frietvingers) foto's en verhalen te uploaden!
;):up:

Het is vrijdagavond en vandaag heb ik, na het rennen, het avondeten ingepakt, gezin meegenomen naar zooooo'n prachtige plek!!!! En daar hebben we aan een tafeltje, naar de zee kijkend, het opgegeten, met een wijntje erbij... helemaal ok. Effe niks anders als dit prachtige land... mooi hoor!

Attachments

• 23112012050.jpg
    23112012050.jpg
    215.3 KB · Views: 16
Het is vrijdagavond en vandaag heb ik, na het rennen, het avondeten ingepakt, gezin meegenomen naar zooooo'n prachtige plek!!!! En daar hebben we aan een tafeltje, naar de zee kijkend, het opgegeten, met een wijntje erbij... helemaal ok. Effe niks anders als dit prachtige land... mooi hoor!

Dat is toch wel OZ hè, gewoon ff lekker nagenieten, wijntje enz. Toppie!

Hey Cor, die eerste is een Australisch 'Postbus 51' spotje ;)
Ik had het al begrepen, maar toch vind ik het een onsmakelijk geheel.
Als ik (in de toekomst) zo'n spotje voorbij ga zien komen, ga ik lekker wegzappen of houthakken ofzo.
Misschien ga ik wel helemaal geen tv meer kijken wieweet?

Dat mag ;)

Bij de rest van de mensheid is tie wel redelijk aangeslagen geloof ik. Hij is al (bijna) meer keer op YouTube bekeken dan dat er mensen in OZ wonen ;)

Ja, dat geloof ik graag. Aangezien er ook van die dwarrels aardige mensen rondlopen die alles wat uit Australië komt zonder meer leuk vinden, dan overschrijd je al snel de 20 mln. ;):p

Ik ben meer geinteresseerd in de fijne kanten van het leven dan idiote manieren om het loodje te leggen. Maar gelukkig heb je daar wel een beetje in voorzien door die tweede te posten.

Wanneer gaan jullie trouwens naar Dream-country? Volgende week al?

Drn,.. Je zou maar volgende week op weg zijn naar je toekomst! Wou dat het voor ons ook al in zicht was. Offe,.. alleen al een vakantie is beter dan die grijze luchten hier. En dan die Kkkkkkkouuu...
Enjoy! Ik zie alweer een dia-avond-opportunity in het verschiet!

Yes! Deze week een extra Harddisk gekocht bij Dixons, staat op de voorpagina een plaatje met een prijs 89,99 euro. Als jer op klikt wordt het 99,99 of 90,00 met airmiles. Vreemd maar ik naar de winkel, en ja hoor hij kost gewoon 99,99. Vreemd maar ja, toch maar gekocht, was iPhoto en Aperture libraries aan het swappen en kwam wat ruimte tekort.

Maar vond het toch een beetje 'oplichting' Dus mailtje naar hoofdkantoor. Antwoord: Nee, ik begreep het niet goed blablabla. Nog maar eens uitgelegd met screenshots en bonnetjes dat er toch echt 10 euro verschil inzit. Vandaag mailtje: tegoedbon komt er aan :) Is natuurlijk niet 10 euro cash maar dat had ik ook niet verwacht. Maar ik wil wel normaal behandeld worden. En dat hebben ze nu dus toch gedaan :)

Heel verhaal, maar in deze dure tijden moet je wat hè :rolleyes:

Yes! Deze week een extra Harddisk gekocht bij Dixons, staat op de voorpagina een plaatje met een prijs 89,99 euro. Als jer op klikt wordt het 99,99 of 90,00 met airmiles. Vreemd maar ik naar de winkel, en ja hoor hij kost gewoon 99,99. Vreemd maar ja, toch maar gekocht, was iPhoto en Aperture libraries aan het swappen en kwam wat ruimte tekort. 1194986470515304974smiley115_svg_med.png

Maar vond het toch een beetje 'oplichting' Dus mailtje naar hoofdkantoor. Antwoord: Nee, ik begreep het niet goed blablabla. Nog maar eens uitgelegd met screenshots en bonnetjes dat er toch echt 10 euro verschil inzit. 1194986470515304974smiley115_svg_med.png
Vandaag mailtje: tegoedbon komt er aan :) Is natuurlijk niet 10 euro cash maar dat had ik ook niet verwacht. Maar ik wil wel normaal behandeld worden. En dat hebben ze nu dus toch gedaan :)

Heel verhaal, maar in deze dure tijden moet je wat hè :rolleyes:

1194986470515304974smiley115_svg_med.png 1194986470515304974smiley115_svg_med.png o_O Euuhh, hah, is Afterbang klaar met zijn tegoedbon adventure.:D

male27-male-sleep-sleeping-smiley-emoticon-000069-large.gif

Zo na, het slapen van hierboven nu al een uurtje of 30 wakker ( op twee powernaps na) wat gaan we dit weekend doen? De toerist uithangen natuurlijk, beetje Bondi Beach. Beetje Circular Quay, beetje the Rocks enz.

De weken aanlopende naar hier met alleen maar OZ muziek zijn nu echt voorbij Cor. Dus nu nog eentje van ver uit het leftfield. Sorry Cor >:)

Back