HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Had eigenlijk deze er op moeten zetten als je het echt aan Nikon wilt linken.... Die heeft echt zo'n lekker gevoel vind ik. Maar ja, is geen OZ hé maar een Amerikaan, dus telt tie niet... Wel een beregoede plaat die me altijd goed doet:

Mijn wederhelft heeft ook de D7000, prachtige camera!! Ik mag met zijn oude camera spelen...D5o, voor mij heel best!
En...er is zat te fotograferen hier:)

Ik kom zelf van de D70s af, die is uit 2005, dus na ruim 7 jaar en 4 trips OZ vond ik dat ik wel iets nieuws mocht ;) Juist omdat er zo verschrikkelijk veel moois te fotograferen is daar :D
De D7000 gaf me in ieder geval genoeg resolutie om lekker groot af te drukken en/of flink bij te snijden en toch nog wat over te houden. Ook de ingebouwde time lapse functie vind ik retecool. HDR moet ik nog even mee gaan testen voor ik vertrek. Dat tie op hoge ISO ook nog lekker ruisarm blijft vind ik ook wel fijn. Lekker 's avonds ook nog fatsoenlijke foto's maken van de ongelofelijke sterrenhemel in OZ. Al met al een meer dan leuk apparaat :)

D50, ook niets mis mee! Uiteindelijk zit een heel groot deel van een (geslaagde) foto in degene die op het knopje drukt ;)

Goeie plaat! Ook leuk dat je het originele nummer erbij hebt gezocht!
Welcome Home slaat dan weer op je aanstaande reis....
Owowowow wat een diepe gedachten weer!:D

I'm sorry guys LoL... But as an religious man and Christian evangelist I have to take this opportunity to share with you that everyday is my Friday. You see,.. everyday is a gift of God and although we do have our occasional setbacks and challenges, we should be thankful for a new great day and tackle it with a positive mindset and a great sense of joy.

Having said that Friday night is a night that I do my utmost best to keep for myself.. No study , no churchy stuff just me and my family a good movie or book and some wine or cider.
I love Friday nights. It doesn't always work out if I have an school project to finish or a sermon to prepare but if it does than I love every minute of my only free night.

Nou daar is tie dan weer: De vrijdag! Made it again! Tijd om wat BS te spuwen...

Van het weekend maar is wat spulletjes bij elkaar gaan rapen (nog 7 daagjes werken!!!) Verder lekker rommelen zoals: wat kleine klusjes in huis; motor van een vriend aan de gang helpen en nu toch echt beslissen welk statief we gaan aanschaffen. Dacht het helemaal te weten maar zojuist toch weer in vertwijfeling gebracht ;) En zo even band plakken van mijn fiets. Auto staat bij de garage, maar dat liep wat uit, dus nu geen auto maar moet zo wel naar de tandarts (gatverdarie!)

Vrolijk muziekje dan maar. Dit keer (geloof het of niet) uit Canberra! Lekker vlot en vrolijk :D

Tja het is vrijdag, wat doe je dan..............."klagen" over de hitte? PPfff....36 graden gehad vandaag, morgen storm....niet iets waar ik naar uitkijk maar we hebben de regen zo hard nodig.
Nee niet voor de champies...maar om te kunnen drinken en te wassen en te douchen,......bugger tank bijna leeg!

Friet bakken met shoarma. Lekker nederlands zijn....;)

Vrijdag... Werken.. Had eigenlijk Slaapdienst van 13:00 tot 10:00 maar heb met een collega kunnen regelen dat zij mij om 20:00 vanavond komt aflossen en dan begin ik maar om 12:00 ipv 13:00. Stond deze week op 56 uur, dus ben blij dat er wat uurtjes af zijn! Vanvond lekker in mijn eigen bedje slapen en morgen vrij. Zondag weer slaapdienst..

I'm sorry guys LoL... But as an religious man and Christian evangelist I have to take this opportunity to share with you that everyday is my Friday. You see,.. everyday is a gift of God and although we do have our occasional setbacks and challenges, we should be thankful for a new great day and tackle it with a positive mindset and a great sense of joy.

Having said that Friday night is a night that I do my utmost best to keep for myself.. No study , no churchy stuff just me and my family a good movie or book and some wine or cider.
I love Friday nights. It doesn't always work out if I have an school project to finish or a sermon to prepare but if it does than I love every minute of my only free night.

Christian evangelist, mindset, sermon, churchy......

??

Wat zeg je toch allemaal?.

en nu toch echt beslissen welk statief we gaan aanschaffen. Dacht het helemaal te weten maar zojuist toch weer in vertwijfeling ]

Waar denk je aan? Heb n hele fijne van Manfrotto van carbon fibre dus super licht met n mooie 'draaikop'

NVrolijk muziekje dan maar. Dit keer (geloof het of niet) uit Canberra! Lekker vlot en vrolijk
Aha! Ik zag heel veel tandjes langskomen in de clip. Does that have something to do with your appointment today? Ennu... Kunstgebitje aangemeten meteen?

Ook zag ik de Xpdite forum-haai langskomen. Was zeker even naar Canberra gevlucht van de west-Australische stranden. Nou, volgens mij zagen ze hem daar in Canberra ook liever gefileerd. Geen goed idee naar de Afterbang-moraal.

Ik hoorde vandaag ook wat leuks over dit liedje:

Bill Gates is inmiddels ook al overtuigd van de potentie van Australië.

Ga zondag en maandag naar de 2 daagse voor de vakfotograaf in België. 2 dagen (plus overnachting) vol met workshops en ouwehoeren met medefotografen. Heel veel zin in!
Dat klinkt leukk!!!!! Have fun!

Waar denk je aan? Heb n hele fijne van Manfrotto van carbon fibre dus super licht met n mooie 'draaikop'

Heb nu een carbon van Velbon besteld, Manfrotto Carbon was net 'out of my league'. Had een alu Manfrotto gekocht. Maar het formaat en gewicht heeft me toch naar de Velbon Sherpa Pro carbon geduwd. Net zo duur als de Manfrotto maar dan lichter. Max. hoogte ook wel een ietsje lager maar ik heb nog een goede rug ;) Zal hem ook niet dag en nacht gebruiken (oh ja, juist wel 's nachts :D ) Draaikop ook van Velbon. Geen kogel maar een 'old skool'. Als het goed is komt tie vandaag binnen :up: (een 435 Pro)

Back