HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

hahaha, Cricket. Ja wij hebben op een regenachtige dag de testmatch (wanneer spelen ze nu eens definitief?! ;) ) tegen Sri Lanka zitten kijken. Snapte er geen hout van. Maar na een dag goed opletten kom je een heel eind!

En gefeliciteerd met je huis!!! (but: photo or it didn't happen :p )

Mooi hoor!
Pas jij maar op dat je met deze muziek op de achtergrond niet het glazuur van je pasgeplaatste badkamertegeltjes poetst!
Vraagt overigens wel om een foto..

Maandag komt het douchewandje nog binnen. Als tie staat is het af volgens mij (oh, nog ff nieuwe deurkozijntje schilderen) dan zal ik wel ff foto-tje erin gooien ;)

Je hebt het er maar druk mee.
Ik ben maar gestopt. Was niet meer verantwoord om na 22 uur nog te gaan zagen.

hahaha, Cricket. Ja wij hebben op een regenachtige dag de testmatch (wanneer spelen ze nu eens definitief?! ;) ) tegen Sri Lanka zitten kijken. Snapte er geen hout van. Maar na een dag goed opletten kom je een heel eind!

En gefeliciteerd met je huis!!! (but: photo or it didn't happen :p )

Okay, u vraagt wij draaien:

houselh.jpg

Het is bíjna van ons, de building inspection en pest inspection nog afwachten en dan is 't allemaal officieel :)

Het is vrijdag en wat doe je dan?

Nou, we wílden naar de one day cricket match in Brisbane gaan, zaten zelfs al in de trein ernaartoe, toen we zagen dat er al 9 Australiërs uit waren. Tja, dan is de match al goed als over... dus zijn we maar weer in de trein naar huis gestapt. Helaas, voor mij dus nog steeds geen live cricketwedstrijd! Maar ja, wie had verwacht dat Australië zó slecht zou spelen.

Oh, en vandaag hebben we ook ons eerste huis gekocht :D Niet geheel onbelangrijk!

Het eerste? Hoeveel volgen er nog?

Bijdehant ;)

Wie weet, laten we maar met 1 huis beginnen... we zullen zien wat de toekomst brengt!

• Like
Reactions: Jor
Nice, and without a doubt Australia! Gefeliciteerd hoor! (bijna dan ;) )

Je moest eens weten hoe lekker zo'n foto het hier nu doet terwijl ikk uitkijk over een witte tuin en ik de wind hoor huilen. Brrrrrr!

Ik ben er ook wel van gecharmeerd :)

We hadden gisteren de building inspection en de inspector was erg te spreken over het huis... en kon niet geloven dat we voor zo'n stuk grond zo (relatief) weinig hebben betaald! Lekker positief dus, gelukkig maar, want je weet maar nooit wat er op kan duiken tijdens zo'n inspection. Nu nog op de bank wachten!

Tsjee, alweer vrijdag :confused: Beetje raar ben de laatste tijd wat onregelmatig aan het werk en dus ook op vrijdag. Blijft een beetje vreemd gevoel geven. Zo meteen naar ons kantoor in Arnhem. Nog nooooit geweest. Ben benieuwd ;)

Maar veel belangrijker. Dit weekend de Triple J Top 100 van 2012!!! Nog 17 uur! :D

Mijn bijdrage in het thema: Drank maakt meer kapot dan je lief is en een lekkere plaat die ik opgepikt heb ergens in Canberra:

Of in het kader van de eeuwige gewoonte om overal beetroot op te mieteren EN in het kader van af en toe een biertje mag best ;)

Vandaag is mijn vader jarig. Hij is nu officieel Abraham :cool:. Straks feestje, maar hij viert het pas groot in de zomer, samen met mijn moeder.. Die wordt namelijk in november 50.

Gefeliciteerd Gwen!! Mijn vader werd deze week 62. Het worden oudjes...

Voor de mensen (lees "Afterbang") die interesse hebben in mijn top 10 lijstje van JJJ hotest 100 (nog iets minder dan een uur wachten...) http://triplejgadget.abc.net.au/hottest100/12/vote/share/616c2c910fcf4ed0c187f62f0fba0f0c

En daaruit maar even een van mijn favouriete clipjes, die trouwens niet helemaal safe for work is...
En je moet wel van het fenomeen "String Emil"(= een rare duitse cultheld die overal in string rondloopt) gehoord hebben, anders is ie helemaal raar.

Wat wordt nr 1? Ik zet mijn geld (en hoop) op Thriftshop al was Flight Facilities mijn persoonlijk nr 1.

Oja en the Bloody Beetroots zijn altijd leuk, lekker stampen! Toch gek dat er uit het land van Eros Ramazotti, Laura Pausini en Zuchero nog zoiets fijns kan komen :)

Back