HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Op deze vrijdag lekker verjaardagstaart op op het werk want collegaatje was jarig, macarons gekocht en nu aan het opsmikkelen PLUS we kregen vandaag te horen dat we komende maandag de sleutel van ons huis krijgen :D

Dat ziet er interessant uit o_O Wat is het?

Ik ga vanmiddag naar Alphen ad Rijn, gezellig bij mijn neef en zn vrouw logeren en bijkletsen! Zij verwachten in Mei hun eerste kindje, dus dat ga ik helaas net missen. Dan maar nu alvast n baby cadeautje meenemen :).

In het Pavlova ei zitten ingrediënten voor een heerlijk dessert. Had er zelf ook nog nooit van gehoord, tot ik recentelijk bij mijn oom en tante was. Die hebben mij toen dit souveniertje mee gegeven, nadat ze het ook zelf hadden bereid. Zeer bekend in Australië schijnbaar. Toch weer een beetje Aussie vibe in eigen huis ;-)

Haha dankje! Weet je al wat je er op gaat doen? Ik heb het ook een keer gehad met kiwi en passievrucht. Had de moeder van m'n vriend gemaakt en dat was super lekker! Geen idee verder of het ook passievrucht seizoen is, of bestaat dat niet :confused:

Werkelijk nog geen idee wat ik er op doe. Heb dan ook nog even de tijd om er over na te denken (morgen eens op de markt kijken voor aantrekkelijk fruit). Zijn inderdaad onwijs veel mogelijkheden, zo kwam ik er ook nog 1 tegen met witte chocolade schilfers ter decoratie. Jammiejammie, me like :) Daarnaast als hoofdgerecht o.a. kangoeroe biefstuk. Water loopt me al weer in de mond.

Ziet er goed uit die pavlova! Moet ik ook nog eens proberen te maken. Ik heb die pavlova eieren wel gezien in de supermarkt maar er nog nooit een meegenomen. Ik ben bij deze geïnspireerd :)

@afterbang That's good news!

Voor de rest zit ik nu heerlijk te relaxen na een gestoorde week.... 3 dagen cursus en dan op vrijdag proberen achterstanden weg te werken terwijl iedereen aan je trekt...

Back