HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Juist ja,.. parkeerkosten.
Heb ik altijd een hekel aan.
(hoort dus ook in een ander topic thuis..)

Netzo als bij het forumuitje van November. Ineens waren de spoorbomen dicht, moest je aftikken voor een uitrijkaartje.

Overigens geen $44, maar toch...

Nog geen vrijdag... Maar aankomende zaterdag!

http://www.thestampede.com.au/
Neeeee, Zaterdag;
sfx103686.jpg

Bart

Net zoiets als mud masters. Kan leuk zijn: voor de lol in de modder rollen.
Hier is het tuinierseizoen aangebroken, dus goede kans dat ik een retourtje tuincentrum ga doen.

IS het ook. De Australische tegenhanger van mudmasters is tough mudder.
Dit is een van de 7 obstacle runs die in Perth gepland staan komende 4 maanden. Best wel populair. Dat je 75 - 150 dollar mag afrekenen om een beetje rond te rennen mag de pret niet drukken.

Komende vrijdag? Dan werk ik, net als nu :) Gelukkig heb ik afgelopen week de batterij goed kunnen opladen, dus wat dat betreft kan ik er weer even tegenaan.

Van het weekend hebben we eerst een lang verwacht verjaardagsdiner met alle vrienden bij elkaar en zondag doe ik lekker niks. Nou ja, misschien een beetje in de zon zitten :)

Nou als Zwerver dan de aftrap al heeft gegeven.. ;)

Morgen eerst een stukkie boscrossen met een oude/nieuwe collega (heb met hem bij mijn vorige werkgever en huidige gewerkt) Ben benieuwd of onze conditie een beetje bij elkaar aansluit :)

En morgen komt de nieuwe vaatwasser!!!! Na drie weken zonder werd het wel weer tijd. Dat vakantiegevoel van samen afwassen was wel weer een beetje weg gezakt en het werd nu langzaam aan een beetje een studentikoze keuken ;)

Bijpassend (muziek)filmpje dan maar?

:eek: Grasmaaien wat schoonmaken want de realestate komt weer langs na het weekend voor de halfjaarlijkse inspectie blehhhhhhh.

Net wasmachine en droger opgehaald, omgebouwd, aangesloten, getest....
Morgen verder.

Allemensen, wat zijn die krengen zwaar.

Dirt Bike controleren of alles nog steeds in order is om weer lekker te crossen in the Bush :)

Het wordt weer een race-race-race-weekend hier :oops: Vanavond naar een verjaardag in Apeldoorn, daarna morgen aan de gang in ons eigen huis en dan zondag weer naar Apeldoorn voor moederdag... Relaxt is anders, maar goed...

Adelaide ppl, hoe erg is deze fire:

BJ4eLWtCcAAraGS.jpg:large

Dirt Bike controleren of alles nog steeds in order is om weer lekker te crossen in the Bush :)

Same here, moet alleen zelf trappen en de bush is wat minder zeg maar ;)

En het is vandaag warm en droog en winderig: de was was na 45 minuten kurkdroog...

"...Elk voordeel hep zijn nadeel..." zei een bekende Amsterdammer al eens. Maar hopen dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt! Na een lange zomer is alles waarschijnlijk kurkdroog en ontvlambaar.

Hmmm, hoe buigen we dat nou weer om in een vrolijke noot Zwerver? Thanks a lot ;)

Nou als Zwerver dan de aftrap al heeft gegeven.. ;)

Morgen eerst een stukkie boscrossen met een oude/nieuwe collega (heb met hem bij mijn vorige werkgever en huidige gewerkt) Ben benieuwd of onze conditie een beetje bij elkaar aansluit :)

En morgen komt de nieuwe vaatwasser!!!! Na drie weken zonder werd het wel weer tijd. Dat vakantiegevoel van samen afwassen was wel weer een beetje weg gezakt en het werd nu langzaam aan een beetje een studentikoze keuken ;)

Bijpassend (muziek)filmpje dan maar?

Jaaa, dat is zo'n leuke clip! Dan in dezelfde categorie ("rommel en smurrie om iets groots mee te creeren") deze van hot chip:
Voor de ongeduldigen onder ons mag je doorspoelen naar 3'20 voor het eindresultaat.

Mag ik dan even de film "The Proposition" aanbevelen voor dit weekend. Het is een film naar een verhaal van Nick Cave (Australische zanger/schrijver/filmmaker) en heb hem zojuist gekeken. Het verhaal speelt in Queensland, eind 1800. Erg 'mooi' verhaal, personages en diepere vraagstukken. Alle karakters zijn grijs zeg maar. Geen good guys or bad guys. Iedereen probeert op zijn manier goed (of fout) te doen. Daarbij de warmte, vliegen en uitgestrektheid van binnenland Queensland.

Ik kon de film helaas nergens eenvoudig kopen hier maar online is hij wel te vinden. Via de bekende sites of gewoon via YouTube

Donderdag: Vliegtuigen spotten op Schiphol
Vrijdag: Werken
Zaterdag: Kozijnen schuren en dergelijke klusjes.

Niet echt een climax helaas...

Back