HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Wooooww dat ziet er fantastisch uit!! Doet de naam Pavlova Magic wel eer aan! Is dat nou witte chocola wat er op zit? En bolletjes ijs?

@Margrietvk
Dat ziet er erg goed uit zeg! Je bent uitgenodigd voor een BYO-visite bij ons:D
Haha, nou mijn vriend komt eind maart nog 'even' naar Nederland, wooohoo :D dan neemt hij vast wat eieren mee. Of ben je niet meer zo enthousiast nu je Ronald's wonderlijke creatie hebt gezien :p

Klopt, gewoon een reep chocolade over de rasp gehaald en daarnaast lekker wat ijs om het af te maken. Smaakte prima, met (gele) kiwi, mango en wat aardbeitjes. Ik hou me tevens aanbevolen voor nieuwe eieren ;-)

Ha! Jullie zijn nu allebei uitgenodigd! Ziet er toppie uit, ik krijg er gewoon trek van.
Overigens hadden we eerder ook al een afdeling "Rocky Road", op voordracht van Gwen als ik mij niet vergis. Die hebben we ook zo'n beetje met het hele forum uitgeprobeerd.

images

Snoeihard problemen oplossen en me lopen verbazen over het pokkeweer in Nederland....

Dus nee, even niet Vrolijk ;)

Waar is afterbang?

Weekend song - Billy Joel
Misschien helpt deze?

This back-breakin', bone-shakin', belly-achin', hard-workin'
Two more hours to go
Yes, it's keeping me alive doin' nine to five
And I ain't got nothin to show
Pretty soon I'll be leavin'
With the wages I'm receivin'
But I know it's gonna be all right
Come on, babe, and take me away
We got some money to spend tonight

...

Super gezellig bij een goede vriendin en collega in Zeewolde aan het logeren. Morgen een struintocht door de natuur. Heerlijk!

Snoeihard problemen oplossen en me lopen verbazen over het pokkeweer in Nederland....

Dus nee, even niet Vrolijk ;)

Waar is afterbang?

Die zit nog steeds in een hoekje te balen! Dus nee, ook even niet Vrolijk ;)

Nou, wel van de week de situatie (nogmaals) eens goed onder de loupe genomen :oops:
En met een 'beeeeeetje' geduld komen we er ooit nog wel eens :rolleyes:

Muziekje dan maar?

Paddling out? Isn't it hard...?

Hey, geen vrijdag nieuwtjes?

Nou wij zijn vrijdag lekker uit wezen eten met vrienden.

Vandaag beetje sleutelen aan de Mountainbikes, vanavond... Naar SRTP festival! Eindelijk DJ Shadow een keer live zien!!! (en Apparat en Modeselektor en..en...en..)

Dus de muziekkeuze lijkt me duidelijk een stukje DJ Shadow. De kunst van zijn muziek is dat ALLES bestaat uit samples van (voornamelijk) oude jazz, blues en rock n roll muziek. En dan helemaal verknipt. Je moet er van houden maar ik vind het fantastisch :D

Eén van zijn 'bekendste' dan maar?

Verdorie, en dit was 1 van zijn bekenste ??....

Even deze nare smaak uitspoelen met "Masters at work".

+ Agnus drives everybody crazy with his guitar Solo....

Cheers,

Jack>:D

Over smaak valt niet te twisten :D

Ik kan je natuurlijk deelgenoot maken van zijn live optreden.... Is wat steviger, zo stevig dat de microfoon van mijn iPhone er wat moeite mee heeft :confused: Al denk ik dat het nog steeds niet in jouw straatje past ;)

Wat is het still hier!! In Nederland is het nog vrijdag toch, dus ik mag posten.
Afterbang, ik mis je clipjes :(

Dan maar even mijn huidige obsessie: Clubfeet, everything you wanted

Ik geef meteen toe, niet de meest originele en past zo in het rijje cut copy, van she, aston shuffle, bag raiders, rufus, parachute youth en alle andere aussie synthpop met een knipoog naar de jaren 80. Maar het is zooooo fijn :D
Happy weekend!

Hoi Sabine, :oops: i'm honoured!

Ik zal deze week weer eens uit mijn slof schieten. Ben a.s. vrijdag thuis/vrij dus moet lukken ;)

Wat is het still hier!! In Nederland is het nog vrijdag toch, dus ik mag posten.
Afterbang, ik mis je clipjes :(

Dan maar even mijn huidige obsessie: Clubfeet, everything you wanted

Ik geef meteen toe, niet de meest originele en past zo in het rijje cut copy, van she, aston shuffle, bag raiders, rufus, parachute youth en alle andere aussie synthpop met een knipoog naar de jaren 80. Maar het is zooooo fijn :D
Happy weekend!

Lekker deuntje. Niet gelijk een 'life changing experience' maar ik zet ze zeker op mijn playlist: To be checked further. Daar gooi ik bandjes in die ik nog eens verder uit wil pluizen/luisteren ;) Lang leve Spotify!

Back