HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nou, in OZ is het al vrijdag, dus laten we ze daar eens verwennen met een voortreffelijk product van eigen bodem (en dan bedoel ik Nederland ;) )

Noisia! Dit is muziek om even op de tafel, de bar of de dansvloer helemaal uit je bol te gaan!!!

(vind ik :D)

Morgen (vrijdag in NL) dan een product van een andere bodem en een heel andere stijl. Voor ieder wat wils zeg maar ;) En wellicht nog een leuk verhaaltje erbij?

What's on this weekend? Na lange lange tijd ga ik langs bij een vriend die me min of meer geintroduceerd heeft aan Australia. Hij woonde van 2000 tot 2003 in Noosa, waar we hem toen zijn gaan opzoeken. Nou dat was natuurlijk liefde op het eerste gezicht! (Noosa bedoel ik dan!) Het virus heeft ons sindsdien nooit meer los gelaten.

Ondertussen woont hij weer in NL dus gaan we hem maar eens melden dat wij nu toch echt wel daarheen willen. The irony ;)

Verder afgelopen weekend mijn achterwiel van mijn mountainbike naar een ander oord geholpen, dus dit weekend maar eens op zoek naar een oplossing/vervanging!

Toepasselijk filmpje dan maar? Met daarna zoals het hoort (?) een stukje superheerlijke sferische rock muziek

Mooie natuur, wild places, harde gasten, zware crashes en ziekenhuizen. En dat allemaal in HD. Ook al ben je geen mountainbiker echt wel de moeite waard om te kijken :D

En uit de soundtrack een wonderschoon, puntig rockliedje. Beetje Neil Young, beetje West Coast sound en dan lekker!

P.S. De titel doet me elke keer denken dat OZ's er altijd erg prat op gaan of een stuk land wel of niet fenced is ;)

What's on this weekend? Eerst de binnenradiator van m'n autootje uitbouwen, net klaar mee. Wat een klus is dat zeg! Volgende week solderen en weer inbouwen, maar eerst de rest van het weekend maar relaxen.

Ik doe een poging om wat zon te pakken op het strand maar hij ontglipt me steeds. Domme wolken de hele tijd.

En aluminium solderen is niet gemakkelijk.
Als je iets vragen wil, heb 15 jaar ervaring mee.
Groetejs Johan
I felt lucky, so i gave it a try
20130415_1.jpg
Dashboard
20130415_2.jpg
Scheur
20130415_4.jpg
Gaatjes boren tegen verder scheuren
20130415_6.jpg
Solderen

Compressor erop en onder water controleren of alles dicht is, wat na 3x het geval was.
Inbouwen doen we later deze week.

Ben ik nog iets vergeten?

Het is weer...... WEEKEND! Dat is altijd een vrolijke noot, dit weekend wordt een tuinweekend, beetje graven, beetje plantjes planten. Plantjes is wel kritisch. Moeten plantjes zijn die de konijnen vies vinden. Ander blijf ik elk jaar planten kopen ;) Laten we hopen dat die opmerking uit vervangen wordt door konijnen = kangaroos.

En een heugelijk moment!!!! rapapa rapapa.... De winterbanden zijn onder de auto uit. Ik geloof er nu wel in dat het niet meer gaat sneeuwen voorlopig :)

Nou, weet niet waar Sabz uithangt maar daar zijn we weer met op verzoek een liedje. Lekker lichtvoetig geluidje dan maar na de wat zwaardere van vorige week? En jaja uit Canberra ;)

Hoi! Jaaa Safia; dat liedje ken ik en vind ik fijn; yay!!

Dit is mijn bedrage van de week. Melbourne's Vance Joy. Nu gehyped op triple J. Maar eerder al probeerde ik er elke kaar achter te komen wat toch dat fijne liedje onder de reclame van het Melbourne food and wine festival was. Mysterie opgelost.
Beetje lumineers "Hee-Ho" achtig. Dat komende week maar een betere week mag worden (MET GAS aub --> zie godverdomme topic)

En(vance)joy!

Lekker deuntje Sabz!! Het zonnetje schijnt hier in het hoge noorden, net een sollicitatie de deur uit gestuurd dus nu lekker genieten!

Lekker muziekje Sabz, ook in het Zuiden des lands gaat de zon er spontaan van schijnen! Succes met je gas.... Balen zeg.

en zojuist is de zon na twee dagen 'zomer' weer achter de wolken gekropen en regent het. Moest opeens denken aan een conversatie die ik opving in een supermarktje/general store aan de voet van de Snowy Mountains (waar wij dus net uitgeregend waren):

"Nice huh the rain isn't it?" " Yes very nice, and if al goes well it will rain a bit more the next couple of days"

Je weet dat je in Australia bent als je zo'n gesprek opvangt :)

Muziekje met een herkenbare(?) videoclip! (en laat je niet afleiden door de artiest/track naam boven de clip)

Deze vrijdag een dagje vrij vanwege het feit dat ik naar het consulaat moest om m'n paspoort te vernieuwen. Ging allemaal goed, viel mij alles mee, ze vroegen niet eens naar de helft van de papieren die ik zogenaamd mee moest nemen.

We zouden eerst met trein en fiets naar de stad gaan maar omdat ik met mijn domme kop het aanvraagformulier was vergeten moesten we toch met de auto. Parkeerkosten $44... :eek: Someone's getting rich and it ain't me!

Back