HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nix bijzonders te melden behalve dan dat Miss Bang na 3 weken buitenland (voor haar werk, en nee, het was helaas niet Australia...) aanstaande zondag eindelijk weer thuis komt!

Daarom deze happy weekend knaller:

Nix bijzonders te melden behalve dan dat Miss Bang na 3 weken buitenland (voor haar werk, en nee, het was helaas niet Australia...) aanstaande zondag eindelijk weer thuis komt!
]

Wat zal zondag stil zijn op het forum... ;)

Happy reunion! En succes met de appeltaart die je gaat bakken!:D

Nou ze is het land van de suiker (Suriname). En dus een beetje suikermoe ;) Dus ik denk niet dat ik er veel plezier doe met iets zoets :D

Van mij deze keer iets niet Australisch...
Wat een fijne Bruce Springsteen / Arcade Fire achtige denderende gitaar stoomtrein; fijnheid!

Onderweg naar amsterdam voor mattheus passion in concertgebouw. stond nog op to do lijstje. Niet uit gelovigheid maar vind dat ik dat maar gezien moet hebben. Net als afgelopen zomer wadlopen en dit seizoen nog wat nieuwe shows van cabaretiers meegepikt. Ja nu kan het nog want over zes weken gaan we echt! oh onze hond verjoeg vanmorgen met veel kabaal de paashaas in het bos. Dus mocht je die zoeken, hij huppelt in zw.drenthe. Fijne pasen allemaal!

Vandaag nog gewoon werken, maar van het weekend gaan we gewoon wat leuke dingen doen. Eerst even het dakje van ons "kolenhok" vervangen en dan zondag een brunch/lunch/dunch en maandag zee-zeilen.

Met enige inspanning hoor ik in de verte dat Paaspop is gestart :) Komende 2 dagen ga ik nog een keer (een va de laatste...?) genieten van het festival-leven, gelukkig geen blauwbekken zoals vorig jaar :)

Een lang weekend Vogezen! Lekker MTB-en in de heuvels van Oost-Frankrijk

Rombach_2.jpg

Prachtig, de Vogezen! Ik ben vrijdag voor t eerst naar de Peninsula Hotsprings geweest. Zeker voor herhaling vatbaar!

Zo net weer terug van een week Zwitserland, vast kunnen wennen aan de pricing in Australia ;)
Dus wat doe je dan dit weekend? Genieten van weer thuis zijn bij mijn meisje!

In plaats van een muziekje (dat laat ik aan Sabz over) een klein filmpje van één van de meest elusive inwoners van OZ;

Oeps, iets later dan vrijdag, maar eindelijk weer wat aussie filmpjes:

Courtney Barnett - Pickles from the jar
Normaal niet mijn favo zangeres, maar dit liedje is zo leuk, shoutouts to Christopher Walken ook

APES - Pull the Trigger
Blijkbaar ben ik in een rockbui :)

en als laatste:
Bluejuice - I'll go crazy
Mijn guilty music pleasure en supplier van puberale humor van de laatste jaren stopt ermee: saddness! Maar niet voor een afscheidstour en nog 1 liedje met daarin beelden van vorige clips zoals het geweldige 'broken leg' (check ook de nepinterviews met ze als professionele touwtje springers), 'vitriol', 'douchebusters' en 'act your age'. You will be sadly missed.

Back