Niet nodig. Ook hier is het gewone leven. In ons geval gaan we komend weekend vooral 'gewoon' doen, kids weer op tijd naar bed (en er op tijd weer uit), schoolkleren bij elkaar zoeken en kijken of de rugzakken nog niet stuk zijn. Want dinsdag is weer de eerste schooldag na de grote vakantie.P.S. just being jealous overhere
Afterbang: Gesaffelstein NU op de radio op 119!! Miste de top 100 dus net. Ik had er 7/10 in en dat is meer dan ooit, normaal heb ik er meer van 101-200... Ik denk dat constante exposure aan triple J ervoor zorgt dat ik mijn 'edge' ben verloren (help?!)
.... Pakketje voor AASW de deur uit, dus nu storten op mijn carnavalspakkie; voor donderdag, vrijdag en zaterdag meer in het officiele rood-wit-geel (nog nieuwe embleem erop naaien en een nieuwe dooie kikker vastzetten), voor de zondag gaan we als Jillaroo en Rene als Crocodile Dundee
"Blauw, blauw, ik hou van jou. Ene keer per jaor hillemaol gin gemauw"
Komend weekend maar eens mijn engelse CV up2date maken. Ik vertrouw het allemaal niet hier met alle geruchten....
.... Pakketje voor AASW de deur uit, dus nu storten op mijn carnavalspakkie; voor donderdag, vrijdag en zaterdag meer in het officiele rood-wit-geel (nog nieuwe embleem erop naaien en een nieuwe dooie kikker vastzetten), voor de zondag gaan we als Jillaroo en Rene als Crocodile Dundee
"Blauw, blauw, ik hou van jou. Ene keer per jaor hillemaol gin gemauw"
haha, geeft niks hoor! Gewoon aansluiten in de polonaise!Eueueuhhh, ik denk dat ik toch net teveel van boven de rivieren ben...
Reorganisatie...Moet ik nu op 'like' drukken... of juist niet... confused