HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

P.S. just being jealous overhere ;)
Niet nodig. Ook hier is het gewone leven. In ons geval gaan we komend weekend vooral 'gewoon' doen, kids weer op tijd naar bed (en er op tijd weer uit), schoolkleren bij elkaar zoeken en kijken of de rugzakken nog niet stuk zijn. Want dinsdag is weer de eerste schooldag na de grote vakantie.

hahaha,

Ik doelde op het bord bij het strand. Wellicht trekt iemand de conclusie dat ik het postte omdat dit een strand is met wel heel veel verboden en geboden ;)

En ja, ook in OZ gaat het gewone leven verder. Succes met de rugzakjes!

't Is wel een beetje stil geworden hier in deze draad.

Bij ons is het kacheltje aan en genieten we een rustige zondagmiddag
(rustig uitsluitend tussen de ruzies van de kids door)

Toegegeven aan de opruimwoede hier. Ook al duurt het nog een hele tijd voor ik Down Under kan en mag, alles waarvan ik nu al weet dat ik het ooit daar niet meer uit wil pakken gaat eruit ;-)

Afterbang: Gesaffelstein NU op de radio op 119!! Miste de top 100 dus net. Ik had er 7/10 in en dat is meer dan ooit, normaal heb ik er meer van 101-200... Ik denk dat constante exposure aan triple J ervoor zorgt dat ik mijn 'edge' ben verloren (help?!)

Hahaha. Ik zag dat ik er geloof ik 3 in de top 20 had (moet het nog even goed nakijken) bedacht me deze ochtend ook of dit nu 'goed' of 'fout' is ;)

Wij waren/zijn hard bezig met de laatste loodjes voordat we makelaars gaan uitnodigen. Dat betekent dat Hil met de verfkwast rondgaat en ik met de kit-spuit. En dat het huis stinkt ( :( )

Afterbang: Gesaffelstein NU op de radio op 119!! Miste de top 100 dus net. Ik had er 7/10 in en dat is meer dan ooit, normaal heb ik er meer van 101-200... Ik denk dat constante exposure aan triple J ervoor zorgt dat ik mijn 'edge' ben verloren (help?!)

Oh nee, bij valt het toch mee :D

Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?

4

Gesaffelstein - Pursuit

119

Kanye West ft. God - I Am A God

-

Lana Del Rey - Young And Beautiful

7

Major Lazer - Mashup the Dance

-

Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street

-

Pusha T - Numbers On The Boards

-

Queens Of The Stone Age - Keep Your Eyes Peeled

-

Queens Of The Stone Age - I Appear Missing

-

Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege

-

Komend weekend maar eens mijn engelse CV up2date maken. Ik vertrouw het allemaal niet hier met alle geruchten....

.... Pakketje voor AASW de deur uit, dus nu storten op mijn carnavalspakkie; voor donderdag, vrijdag en zaterdag meer in het officiele rood-wit-geel (nog nieuwe embleem erop naaien en een nieuwe dooie kikker vastzetten), voor de zondag gaan we als Jillaroo en Rene als Crocodile Dundee :)
"Blauw, blauw, ik hou van jou. Ene keer per jaor hillemaol gin gemauw" :D

.... Pakketje voor AASW de deur uit, dus nu storten op mijn carnavalspakkie; voor donderdag, vrijdag en zaterdag meer in het officiele rood-wit-geel (nog nieuwe embleem erop naaien en een nieuwe dooie kikker vastzetten), voor de zondag gaan we als Jillaroo en Rene als Crocodile Dundee :)
:confused::eek::cool:

Eueueuhhh, ik denk dat ik toch net teveel van boven de rivieren ben...

Afgelopen twee dagen Theater Carré onveilig gemaakt. Daar was een moord gepleegd en als journalist moet je daar natuurlijk bij zijn. Inmiddels heb ik begrepen van de mensen dat de moord is opgelost en iedereen weer veilig huiswaards is gekeerd.
Tot zover nieuwsnl vanuit Carré!

Oftewel: Carré debuut bij Baantjer de theatershow :)!

Back