HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Bij jullie is het nog vrijdag en ik ga even ROGgen (rapportschrijvend ontwijkend gedrag).

Deze week won Chet Faker de Triple J award for album of the year for 'Built on Glass' Terecht!
Hyponotiserend clipje ook trouwens.

Andere genomeneerden waren onder andere the Preatures, ook fijn!

En als laatste, omdat ze nu in NL zijn en de leukste bandnaam ooit hebben: King Gizzard & the Lizzard Wizzard
Goh, zouden die iets met Psychedelica doen? 3D brillen op!

Vrijdag!

Beetje studeren en beetje studerend ontwijken gedrag vertonen (thanks @Sabz!)

4 weken terug brak ik mijn sleutelbeen, ik denk dat ik vanmiddag maar eens een klein rondje op de fiets ga doen. Even testen die schouder!

Klein muziekje dan maar? Een oudje maar wel heel zomers voor jullie lucky bstrds daar die nu de zomer in gaan :p

Het is woensdag maar ik heb een dagje vrij dus het voelt als vrijdag :D
En gister was een jubileum aflevering van een van mijn favoriete programma's Wie is de Mol.
Het zien van 10 seconde van het eerste seizoen ooit heeft de invulling van de rest van mijn vrije dag bepaald.
Ik wist nog wel dat het toen in Australië speelde, maar had er nooit meer aan gedacht. Dus ik ga nu het hele eerste seizoen weer kijken gewoon om van het land te kunnen genieten :p

Oh ja, muziekje vergeten. Poppy plaatje van OZ girls 'The Veronica's'
Video vol met Sea Shepherd uitingen en andere goede zaken :)

HEEEEY Zwerver, long time no hear from you!

Jawel, wij zijn er ook nog.
Drukke dagen voor de kerst...

HEEEEY Zwerver, long time no hear from you!

Jawel, wij zijn er ook nog.
Drukke dagen voor de kerst...
Jazeker, het is alleen zo enorm druk op het werk met mijn nieuwe baan en we zijn de afgelopen drie weken bezig geweest met het vervangen van onze badkamer. Waarom vertel ik dat? Nou, vandaag heb ik eindelijk weer kunnen douchen in onze badkamer. Het is nog niet af, wastafel moet er nog in en de glazen wand, maar alles is weer waterdicht!

Back