HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Ah,... Maar goed dat je even weg was. Scheelt weer in de zweetlucht op het forum:D
Happy showering.

Stemmen voor Triple J Hottest 100
War On Drugs, The - Red Eyes (no 1, the rest in no particular order)
Elbow - This Blue World
Preatures, The - Somebody's Talking (aussies!)
Milky Chance - Stunner
Little Dragon - Paris
Gang Of Youths - Poison Drum (aussies)
Future Islands - Seasons (Waiting On You)
Caribou - Can't Do Without You
Bored Nothing - We Lied (aussies)
Apes - Pull The Trigger (aussies)

Weinig Aussies in mijn lijst dit jaar... en geen hip-hop en weinig dance. Blijkbaar neig ik meer naar de indie pop en gitaar rock (word ik oud?)
Waar hebben jullie voor gestemd? Indien nog niet, snel even doen op deze pagina: http://www.abc.net.au/triplej/hottest100/14/

Mooie boel, mijn TripleJ lijstje gemaakt (en gestemd) maar in mijn mailtje staan maar 2 van de tien nummers die ik gekozen heb.

Dus even uit mijn hoofd.

Jon Hopkins - We Disappear
DeadMau5 - My Pet Coelacanth
SBTRKT - The Light
Vince Staples - Blue Suede
Alt-J - Hunger of the Pine
Alt-J - Gospel of Jon Hurt (de nr1. maar meer omdat het 2e album weer zo goed is)
Banks - Waiting Game
Lana del Rey - West Coast
Drunk Mums - Plastic
Interpol - My Desire

En ja, we zijn bij 10!

Onze lijstjes lopen lekker uit elkaar Sabz ;) Ik heb duidelijk meer Dance & Hip Hop en mijn bouwjaar is toch aanzienlijk ouder dan de jouwe :p

Last edited:
Miss Bang doet lekker mee met de TripleJ integratie;

Sia - Burn The Pages
Röyksopp - Monument (The Inevitable End Version) {Ft. Robyn}
Röyksopp & Robyn - Do It Again
Nero - Satisfy
Major Lazer - Come On To Me {Ft. Sean Paul}
Lana Del Rey - Fucked My Way Up To The Top
La Roux - Let Me Down Gently
Chvrches - Dead Air
Sia - Chandelier
Chet Faker - Gold

Toffe lijstjes! Miss Bang houdt wel van een dansje. Monument zat er ook bijna in voor mij (want ik <3 Robyn) en Chet is natuurlijk altijd goed. Alt-J... tjsa, dat doet mij tock niet zoveel. En veel andere zaken van je lijstje moet ik even uitchecken.

Ik ben net wezen uitverkoop shoppen en heb sleepmakeswaves gekocht (en Chet, en Bored Nothing, en Bluejuice en #1dads, ik liep wat achter).
Das wel mooi als je van post rockerige herrie houdt :)

Alstu:

Hey, geen kwaad woord over Alt-J hé :mad:

;)

Zit nu je top 10 even af te luisteren via Spotify. (en tussen ons gezegd, het is wel de verkeerde mix van Monument die ze bij TripleJJJ in de lijst gezet hebben, daarom is tie uit mijn lijstje gevallen) Van de goede versie is geen video maar dit is de juiste mix maar iets ingekort ten opzicht van de 9 minuten op het album...

Als je Sleepmakeswaves leuk vindt, luister je dan ook naar 65daysofstatic? Die had ik 2013 op mijn shortlist staan:

:D fijn een hele week radio 2 top 2000 luisteren :D is wel weer een heel ander genre dan hierboven vrees ik, maar wel lekker meeblèren

"....mijn TripleJ lijstje gemaakt (en gestemd)

Jon Hopkins - We Disappear
DeadMau5 - My Pet Coelacanth
SBTRKT - The Light
Vince Staples - Blue Suede
Alt-J - Hunger of the Pine
Alt-J - Gospel of Jon Hurt (de nr1. maar meer omdat het 2e album weer zo goed is)
Banks - Waiting Game
Lana del Rey - West Coast
Drunk Mums - Plastic
Interpol - My Desire

Nou, ik ben weer behoorlijk 'left field' zeg maar. 2 van mijn eigen top 10 staan uiteindelijk in de top 100. Zal ook wel te maken hebben met mijn beperkte luistertijd op Triple J. Het is toch vooral het middag/avond programma wat ik hoor ;)

Wel blij met Peking Duk op 2 in de eindlijst. Canberra punching way above its weight :p En is het een onwijs gave plaat. Echt een vrolijke noot!

Ik had er 4, minder dan ooit dus!
Gister fijn op het St Kilda Festival bandjes gekeken: San Cisko, Japanese Wallpaper, Thundamentals en een beetje Jan Cloher. Voor gratis op de stoep :)

Zo, het is vrijdag en dan.... pak je je spullen voor een weekje snowboarden :D
Nog even genieten van al het moois dat Europa te bieden heeft!

Dus als ik er de komende dagen wellicht wat minder ben... dan had ons appartement geen WiFi ;)
(en aangezien we El Cheapo gaan verwacht ik dat we geen WiFi hebben)

Bijpassend muziekje gevonden hahahaha

(bij de wintersport dan... De vakantie in de video niet zo El Cheapo geloof ik)

Nou, dat zou niet meteen mijn eerste idee zijn geweest :confused:

Maar goed, Enjoy!
En als je het niet kunt laten, zijn er altijd nog de borstelbanen!

Het is al bijna weer een paasweekend! Gister mn eerste Ozzie sportsday meegemaakt van Duncs neefje & nichtje, jeetje wat gaat dat er serieus en georganiseerd aan toe. Mn doel vandaag is de dode muis :eek: vinden in de 'logeer kamer' (lees spare room vol met half uitgepakte dozen en andere bende dat ineens even een plekje moest vinden:oops:) Vanavond biertje pakken in Balhannah en morgen gecombineerde verjaardag van neefje & nichtje want dat kan nu gewoon allemaal. Heerlijk heerlijk om terug te zijn in de bewoonde wereld :)

Back