HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Faulty Towers the Dining Experience afgelopen zaterdag. Enorm gelachen! En lekker gegeten :) Absoluut een aanrader.
Daarna richting Adelaide voor een kort uitje met als afsluiter Michael McIntyre's show Jetlagged & Jolly. Opnieuw een aanrader :) Een aantal van ons had de tranen over de wangen lopen van het lachen. Voor de liefhebbers: in juni is hij weer in Australie voor de rest van de tour: o.m. Melbourne and Brissy.
 
Wat zijn de weekend plannen ??

We gaan dit weekend tekenen voor het huis hier in Thailand. Dan is dat ook afgerond en kunnen we klussen gaan plannen.

Vanavond lekker uit eten met wat vrienden.
 
Geen echte plannen hier, Land Rover/camp spullen klaar maken voor Paas weekeinde/week erna. Tripje down memory lane ;) Canberra en Cooma. 75 jarig bestaan van Land Rover tijdens de Pasen. We verwachten de grootste samenscholing van Land Rovers ter wereld. Maar dat is dus pas volgend weekend. Eerst de auto inpakken.
 
Geen echte plannen hier, Land Rover/camp spullen klaar maken voor Paas weekeinde/week erna. Tripje down memory lane ;) Canberra en Cooma. 75 jarig bestaan van Land Rover tijdens de Pasen. We verwachten de grootste samenscholing van Land Rovers ter wereld. Maar dat is dus pas volgend weekend. Eerst de auto inpakken.
Dat wordt dus een plaatselijk milieu delict... en een grote😉 met al die lekkende landrovers. 🤣
Jammer dat wij nog niet down under zijn anders zou ik zeker zorgen dat ik erbij was.het blijven toch mooie wagens. Vaak ook de verhalen erachter.
 
Easter! Ik zag de stromen verkeer vanuit Brisbane al omhoog komen. Wij gaan de andere kant op. En op de terugweg volgende week nog even langs onze favoriete xpditers in de blue mountains 😉
 
Easter! Ik zag de stromen verkeer vanuit Brisbane al omhoog komen. Wij gaan de andere kant op. En op de terugweg volgende week nog even langs onze favoriete xpditers in de blue mountains 😉
Die nu met 25 graden aan de kust zitten in Umina. Wat slecht weer met Pasen?! En verrast waren door twee dichte supermarkten… terwijl bij ons in de bergen de super gewoon open is 😳
 
Die nu met 25 graden aan de kust zitten in Umina. Wat slecht weer met Pasen?! En verrast waren door twee dichte supermarkten… terwijl bij ons in de bergen de super gewoon open is 😳

In cairns waren alle supers vandaag dicht. En nog steeds zweten met 32 graden. Het zou toch iets koeler moet worden…
 
Niet alleen de supers. Ook Bunnings o_O. Dat was even op de tanden bijten als begin van het ‘weekend’.
Bunnings in NSW waren ook dicht, die ik gez
Die nu met 25 graden aan de kust zitten in Umina. Wat slecht weer met Pasen?! En verrast waren door twee dichte supermarkten… terwijl bij ons in de bergen de super gewoon open is 😳
Hier in Cooma is het miserabel. Koud en regen vandaag. Komende dagen droger en (nog) kouder
 
Lang weekend voor de deur waarbij ik vriendin help om een kamer bij haar ouders thuis te schilderen. Ik kan bij de dingen waar zij en haar moeder op een kleine stellage nog net niet bij kunnen. Voor het geval dat: ik heb die stellage ook nodig om bij het plafond te komen en wat gaatjes ed dicht te plamuren, maar het feit dat ik een kop boven hen uitsteek heeft zo zijn voordelen :D
 
Geen heel bijzondere plannen hier. We gaan wel een begin maken met het plannen van de trip na aankomst. Gezien de bezoekjes vliegen we waarschijnlijk op Brisbane. En van daar uit auto en caravan bemachtigen om de reis langs vrienden en wat bezienswaardigheden te starten.

Zover wordt het Brisbane, goldcoast bezoekje xpditers. Vrienden opzoeken in Canberra, vrienden opzoeken in Shitney (@Tim911 🤣) en ik zelf wil heel graag de blue mountains zien. Great Ocean Road zal ook wel in het rijtje komen. En vast nog wel wat dingen langs de zuidkust in het laatste stuk. 🦘
 
Last edited:
Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend? Mr Red Dust in buitenland dus rustig weekend voor de boeg, zeker gelet op weersvoorspellingen (veel regen). Hoop toch tussen de dikste buien door een lang run in te passen (over paar weken halve marathon rennen), de ABC serie ‘In our blood’ af te kijken en paar nieuwe songs oefenen op gitaar.
 
Vandaag wat kleine klusjes (die dan soms uren duren, looking at you quad-bike...)
Morgen stukje wakeboarden en ... weet ik nog niet.

Zondag verder met verkennen Imbil State forest met de Unimog. Vorig weekend een stuk gereden/bekeken, zondag weer een stuk bekijken. Wil binnenkort een Unimog Meet organiseren hier, dus nu de mogelijke route aan het verkennen. Hieronder een glimps van afgelopen weekend.

IMG_0381.jpeg
 
Hier een lang weekend Phuket. Vrienden uit Nederland zijn op vakantie met hun zoontje, dus de kinderen zwemmen de hele dag in zee of zwembad. Al met al dus een lekker rustig weekend. Genieten van lekker eten, uitzicht over zee en de natuur.

Vandaag na heul heul heul lange tijd werd eens een klimwand beklommen, viel me alles mee ik en miss Rolls zijn tot boven aan gekomen, en nee we konden de bovenkant niet raken vanaf de grond😉
 
Wat zijn alle spannende weekend plannen al hier???

Dit weekend een klus weekend in ons huis. Vooral schilderwerk en plannen voor het laten vervangen van de achterdeur. Ik ben geen timmerman, en iets met een leest en een schoenmaker.

Owja en de verhuizer aan de gang zetten voor het verschepen van de spullen richting Adelaide.
 
Na 2 weekenden 4x4 routes ontdekken voor een Unimog uitje even een kleine aanpassing aan de kleine meid maken (winch installeren)

Verder gister heel mundane bij Ikea geweest om wat inspiratie op te doen voor huis inrichting en nieuwe keuken later dit jaar.

Geen wakeboarden of andere sportieve zaken, op een maffe manier hebben we beide vrijwel tegelijkertijd onze enkel verzwikt. Dus even rustig aan!

Zag dat jij nog iets met klimmen doet @Rolls Dat doe ik heel af en toe nog (Boulderen) en is jarenlang mijn grote passie geweest 💪
 
Back
Top