Rolls
Well-Known Member
Klimmen is geen hobby of iets wat ik wekelijks doe. Het is meer een ding op vakanties en als ik de kans krijg, dan vind ik het erg leuk om te doen. Klimmen abseilen tokkelen. Komt denk ik van mijn militaire periode, daar vond ik het klimmen in touwen en over de hindernis baan ook erg leuk.Na 2 weekenden 4x4 routes ontdekken voor een Unimog uitje even een kleine aanpassing aan de kleine meid maken (winch installeren)
Verder gister heel mundane bij Ikea geweest om wat inspiratie op te doen voor huis inrichting en nieuwe keuken later dit jaar.
Geen wakeboarden of andere sportieve zaken, op een maffe manier hebben we beide vrijwel tegelijkertijd onze enkel verzwikt. Dus even rustig aan!
Zag dat jij nog iets met klimmen doet @Rolls Dat doe ik heel af en toe nog (Boulderen) en is jarenlang mijn grote passie geweest
Het is wel iets wat miss Rolls en ikzelf gemeen hebben. Dus wellicht in Australië dat we hier wel een gezamelijke "hobby" van maken en wat meer willen gaan doen. Onze kleine meid is ook een buiten mens dus wie weet wat ervan komt......
@afterbang ik heb volgens mij wel eens ergens een foto voorbij zien komen op dit forum waar je aan een touwtje tegen berg aan plakt of ja berg..... Zeg maar hele hele hele grote steen.