HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Het weekend kan me niet snel genoeg beginnen, niet echt mijn kop erbij vandaag :) Straks auto ophalen (zie grote auto topic) en vanavond eten met vrienden om onze verjaardagen in juni nog te vieren. Morgenochtend iets hogerop in de bergen een paar uurtjes in het tentje voor de Yes campaign staan, lunchen met een vriendin en dan hubby op de trein zetten voor weer eens een werktripje naar China. Zondag flink eind hardlopen, wat langer oefenen met gitaar spelen en beetje bijkomen van drukke werkweken met te weinig slaap. Gaat iemand nog lekker kamperen ofzo?
 

Attachments

  • george voice.jpg
    george voice.jpg
    42.8 KB · Views: 6
Klinkt goed, @Red dust!

Ik heb loodgieters over de vloer gehad, omdat ik na m'n eerste bad in enkele jaren ook meteen de badkamer, halve hal en een deel van de slaapkamers kon gaan dweilen. Dus dit weekend de boel weer wat fatsoeneren.

Een vriendin haar moeder wil een andere slaapkamer geschilderd hebben en ze beginnen morgen met het voorbereidende werk. Kan zijn dat ik even meehelp. Ben langer, kan overal net even wat makkelijker bij.

Nog een weekje werken en dan een weekje vrij. Met vriendinnen naar Illuminate Adelaide, waar ik dat weekend hopelijk ook met @Lamarck kan bijkletsen. Met m'n voltijdse biebbaan en het extra werk als vrijwiller en docente bij AMEP, merk ik dat ik toe ben aan een weekje bijtanken.
 
Het weekend kan me niet snel genoeg beginnen, niet echt mijn kop erbij vandaag :) Straks auto ophalen (zie grote auto topic) en vanavond eten met vrienden om onze verjaardagen in juni nog te vieren. Morgenochtend iets hogerop in de bergen een paar uurtjes in het tentje voor de Yes campaign staan, lunchen met een vriendin en dan hubby op de trein zetten voor weer eens een werktripje naar China. Zondag flink eind hardlopen, wat langer oefenen met gitaar spelen en beetje bijkomen van drukke werkweken met te weinig slaap. Gaat iemand nog lekker kamperen ofzo?
Geen nobele taken of kamperen. Wel wat toekomstige ‘dichtbij bestemmingen gevonden toevallig gister. Dus die kunnen op het lijstje.

Laatste loodjes aan Donna voor roadworthy en nu aan het bijkomen van mijn zeurende hernia/ruggenwervel/zenuw dingetje. Hopelijk morgen weer beter zodat ik nog iets kan doen.

Volgend weekend hebben we wat op de planning maar dat is voor de volgende keer!
 
Het weekend kan me niet snel genoeg beginnen, niet echt mijn kop erbij vandaag :) Straks auto ophalen (zie grote auto topic) en vanavond eten met vrienden om onze verjaardagen in juni nog te vieren. Morgenochtend iets hogerop in de bergen een paar uurtjes in het tentje voor de Yes campaign staan, lunchen met een vriendin en dan hubby op de trein zetten voor weer eens een werktripje naar China. Zondag flink eind hardlopen, wat langer oefenen met gitaar spelen en beetje bijkomen van drukke werkweken met te weinig slaap. Gaat iemand nog lekker kamperen ofzo?
Haha, it's bloody Melbourne, dus kamperen, think not 🤣. Maar tot dusver is het een milde winter, volgende week wordt het zelfs 17 C (waiting until the other shoe drops ...). Vorig weekend lekker uitgehangen in het family beach house voor de houtkachel, hikes around Port Philip Bay, zelfgekookte dagverse mosselen op het menu, Quiddler spelen en shiraz hijsen. Dit weekend vooral een nieuw project voorbereiden waar ik in augustus aan ga beginnen en morgen mijn intake voor heb.

1688884363753.png
 
Haha, it's bloody Melbourne, dus kamperen, think not 🤣. Maar tot dusver is het een milde winter, volgende week wordt het zelfs 17 C (waiting until the other shoe drops ...). Vorig weekend lekker uitgehangen in het family beach house voor de houtkachel, hikes around Port Philip Bay, zelfgekookte dagverse mosselen op het menu, Quiddler spelen en shiraz hijsen. Dit weekend vooral een nieuw project voorbereiden waar ik in augustus aan ga beginnen en morgen mijn intake voor heb.

View attachment 2011
Jullie kamperen toch heel de week al? ;)
 
Geen nobele taken of kamperen. Wel wat toekomstige ‘dichtbij bestemmingen gevonden toevallig gister. Dus die kunnen op het lijstje.

Laatste loodjes aan Donna voor roadworthy en nu aan het bijkomen van mijn zeurende hernia/ruggenwervel/zenuw dingetje. Hopelijk morgen weer beter zodat ik nog iets kan doen.

Volgend weekend hebben we wat op de planning maar dat is voor de volgende keer!
Nu, dat liep even anders, vorige weekend zondag middag schoot het bizar in mijn rug, niet eens met tillen, zomaar met bukken. En ik moest op de knieën naar het huis kruipen vanuit de workshop. Degene die het hier kennen weten dat dat een flinke eindje omhoog kruipen is :(
De rug is nog steeds verre van OK dus onze weekendplannen vielen in het duigen. De tijd toch nog nuttig gebruikt om wat zaken te regelen qua nieuwe huis inrichting en wat andere zaken.

Hier wat foto's van een Clublid, we zouden eigenlijk naar het Noosa Concours d'Elegance gaan. Voor de auto liefhebbers wat plaatjes: https://mercedesbenzclubqld-my.sharepoint.com/personal/archive_mercedesbenzclubqld_onmicrosoft_com/_layouts/15/onedrive.aspx?ga=1&id=/personal/archive_mercedesbenzclubqld_onmicrosoft_com/Documents/PHOTO Gallery/MISC/2023-07 - Noosa Concours
 
Last edited:
OK. Nog geen vrijdag. Maar door aanhoudende rugklachten wat weekenden gemist en met hulp van een hoopje pijnstillers toch een paar leuke dagen nu met ‘oude’ vrienden uit Nederland. Die kennen we een jaar of 30 en zijn nu hier 3 dagen op bezoek. Tripje achterland, tripje met de auto op het strand, tripje Noosa.

IMG_1341.jpeg

IMG_1321.jpeg
IMG_1317.jpegIMG_1273.jpeg
 
Mooie plaatjes weer! Wij krijgen dit weekend een paar kampeervrienden over de vloer voor een Xmas in July :) Lekker vuurtje stoken in de achtertuin, lekker eten (want ze zijn allemaal gek op koken) en een mooie bergwandeling. Zin in!
 
Wat? Is er een WK voetbal? Ik dacht dat we nog aan het cricketen waren tegen Engeland? 😂
Haha, ja. Vanavond begint de 5e en laatste test match in het Ashes Tournament, dus nog 5 dagen te gaan. Maar we hebben de Ashes trofee al gewonnen omdat Oz de eerste 2 heeft gewonnen, Engeland de 3e, en de 4e wegens regen helemaal niet is gespeeld. Geen idee hoe het weer in de KIA Oval in London is (het is bloody England en die hebben sinds Brexit geen Europees weer meer) maar het zou wel leuk zijn als we ze nog een keer goed klop geven om het erin te wrijven.
 
Ik zit nu in mijn laatste week vakantie, en even mooi tijd gehad om onze achtertuin wat te verkennen. Het was regenachtig weer in Cairns dus een prima gelegenheid om even de outback in te gaan en rond te touren, geweldige tijd gehad.

Dit zijn wat foto's uit Chillagoe.



IMG_2328.jpeg
 

Attachments

  • IMG_2323.jpeg
    IMG_2323.jpeg
    112 KB · Views: 7
  • IMG_2315.jpeg
    IMG_2315.jpeg
    114.3 KB · Views: 7
  • IMG_2307.jpeg
    IMG_2307.jpeg
    120 KB · Views: 7
  • IMG_2296.jpeg
    IMG_2296.jpeg
    155.6 KB · Views: 7
  • IMG_2305.jpeg
    IMG_2305.jpeg
    118.8 KB · Views: 7
  • IMG_2298.jpeg
    IMG_2298.jpeg
    38.5 KB · Views: 7
  • IMG_2291.jpeg
    IMG_2291.jpeg
    148.7 KB · Views: 7
  • IMG_2290.jpeg
    IMG_2290.jpeg
    131.9 KB · Views: 7
  • IMG_2289.jpeg
    IMG_2289.jpeg
    172 KB · Views: 7
‘Wat regenachtig in cairns ‘ is bijna een understatement 😔. Tussen de heuvels regent het blijkbaar wat meer in Redlynch maar het was zeker de natste juni/juli sinds wij hier in Australië zijn komen wonen. Goed dat je naar outback bent geweest, prachtige fotos! Wij hebben de vergissing begaan om 4 dagen naar Mission Beach te gaan en buiten 1 hike hebben we alle boardgames en boeken die we meehadden goed kunnen gebruiken. 4 dagen regen. Mission Beach bij regen is redelijk triest. Maar ook zon zou niet kunnen veranderen aan dat er geen deftige bakker te vinden is en het enige leuke restaurant bleek verdwenen door brand. Blijkbaar noemen ze het de curse van Mission Beach. Ik hou wel van een beetje rust en authenticiteit maar …….
Volgende keer dus trailer achter de auto en naar Chillagoe idd.
 
Last edited:
Back
Top