afterbang
XPdite Sponsor
Dus niet in een glorified tent?lekker warm (en droog) binnen
Dus niet in een glorified tent?lekker warm (en droog) binnen
Nou ja, dat misschien ookDus niet in een glorified tent?
Een YurtNou ja, dat misschien ook
Maar wel een warme glorified tent!
Geen nobele taken of kamperen. Wel wat toekomstige ‘dichtbij bestemmingen gevonden toevallig gister. Dus die kunnen op het lijstje.Het weekend kan me niet snel genoeg beginnen, niet echt mijn kop erbij vandaag Straks auto ophalen (zie grote auto topic) en vanavond eten met vrienden om onze verjaardagen in juni nog te vieren. Morgenochtend iets hogerop in de bergen een paar uurtjes in het tentje voor de Yes campaign staan, lunchen met een vriendin en dan hubby op de trein zetten voor weer eens een werktripje naar China. Zondag flink eind hardlopen, wat langer oefenen met gitaar spelen en beetje bijkomen van drukke werkweken met te weinig slaap. Gaat iemand nog lekker kamperen ofzo?
Haha, it's bloody Melbourne, dus kamperen, think not . Maar tot dusver is het een milde winter, volgende week wordt het zelfs 17 C (waiting until the other shoe drops ...). Vorig weekend lekker uitgehangen in het family beach house voor de houtkachel, hikes around Port Philip Bay, zelfgekookte dagverse mosselen op het menu, Quiddler spelen en shiraz hijsen. Dit weekend vooral een nieuw project voorbereiden waar ik in augustus aan ga beginnen en morgen mijn intake voor heb.Het weekend kan me niet snel genoeg beginnen, niet echt mijn kop erbij vandaag Straks auto ophalen (zie grote auto topic) en vanavond eten met vrienden om onze verjaardagen in juni nog te vieren. Morgenochtend iets hogerop in de bergen een paar uurtjes in het tentje voor de Yes campaign staan, lunchen met een vriendin en dan hubby op de trein zetten voor weer eens een werktripje naar China. Zondag flink eind hardlopen, wat langer oefenen met gitaar spelen en beetje bijkomen van drukke werkweken met te weinig slaap. Gaat iemand nog lekker kamperen ofzo?
Jullie kamperen toch heel de week al?Haha, it's bloody Melbourne, dus kamperen, think not . Maar tot dusver is het een milde winter, volgende week wordt het zelfs 17 C (waiting until the other shoe drops ...). Vorig weekend lekker uitgehangen in het family beach house voor de houtkachel, hikes around Port Philip Bay, zelfgekookte dagverse mosselen op het menu, Quiddler spelen en shiraz hijsen. Dit weekend vooral een nieuw project voorbereiden waar ik in augustus aan ga beginnen en morgen mijn intake voor heb.
View attachment 2011
Nu, dat liep even anders, vorige weekend zondag middag schoot het bizar in mijn rug, niet eens met tillen, zomaar met bukken. En ik moest op de knieën naar het huis kruipen vanuit de workshop. Degene die het hier kennen weten dat dat een flinke eindje omhoog kruipen isGeen nobele taken of kamperen. Wel wat toekomstige ‘dichtbij bestemmingen gevonden toevallig gister. Dus die kunnen op het lijstje.
Laatste loodjes aan Donna voor roadworthy en nu aan het bijkomen van mijn zeurende hernia/ruggenwervel/zenuw dingetje. Hopelijk morgen weer beter zodat ik nog iets kan doen.
Volgend weekend hebben we wat op de planning maar dat is voor de volgende keer!
1-1 Maar nee, ik was even vergeten dat we speelden.Kijkt er nou echt niemand de WK voetbal vrouwen? We zijn op dit moment aan het winnen tegen wereldkampioen USA .
Wat? Is er een WK voetbal? Ik dacht dat we nog aan het cricketen waren tegen Engeland?Kijkt er nou echt niemand de WK voetbal vrouwen? We zijn op dit moment aan het winnen tegen wereldkampioen USA .
We = Australie of Nederland?Kijkt er nou echt niemand de WK voetbal vrouwen? We zijn op dit moment aan het winnen tegen wereldkampioen USA .
Haha, ja. Vanavond begint de 5e en laatste test match in het Ashes Tournament, dus nog 5 dagen te gaan. Maar we hebben de Ashes trofee al gewonnen omdat Oz de eerste 2 heeft gewonnen, Engeland de 3e, en de 4e wegens regen helemaal niet is gespeeld. Geen idee hoe het weer in de KIA Oval in London is (het is bloody England en die hebben sinds Brexit geen Europees weer meer) maar het zou wel leuk zijn als we ze nog een keer goed klop geven om het erin te wrijven.Wat? Is er een WK voetbal? Ik dacht dat we nog aan het cricketen waren tegen Engeland?
We was in dit geval USA (wereldkampioen) v Nederland (vice-wereldkampioen). Worth watching, even sterk, uitslag 1-1. De Matildas spelen in een andere groep en zitten er ook nog in.We = Australie of Nederland?
Heb nog niet veel gezien