Count me all in! Dat zou echt helemaal te pletter zijn. Lang weekend kamperen, iedereen brengt zijn locale monopoly mee, barbecuen, hiken, cultuur snuiven en bijkletsen.Xpdite Monopoly Uitje?
Lekker centraal doen?Xpdite Monopoly Uitje?
PrimaLekker centraal doen?
Alice Springs?
Mag je met die wicked camper offroad?Geen idee of t hier hoort maar wij zijn druk aan t inpakken voor 4 weken Qld. Maandag naar Brisbane, daar een hotel, even de jetlag eraf slapen en woensdag naar Cairns. Daar de Wicked camps rode 4wd met rooftop ophalen and away we go. Lijkt alleen dat we het weer uit NL meenemen. Regen we wilden naar Cape Tribulation maar geen idee of de wegen en campings al open zijn.
Maar wat voor weer het ook wordt, ik heb er zin an. Zeker omdat in Qld, met wat geluk, ons nwe plekje wordt.
Ps. Mochten er forumleden beter zicht op t weer vanaf woensdag hebben, keep us informed.
@SteveSW Kan zijn vinger in de lucht steken voor een lokale weerverwachtingGeen idee of t hier hoort maar wij zijn druk aan t inpakken voor 4 weken Qld. Maandag naar Brisbane, daar een hotel, even de jetlag eraf slapen en woensdag naar Cairns. Daar de Wicked camps rode 4wd met rooftop ophalen and away we go. Lijkt alleen dat we het weer uit NL meenemen. Regen we wilden naar Cape Tribulation maar geen idee of de wegen en campings al open zijn.
Maar wat voor weer het ook wordt, ik heb er zin an. Zeker omdat in Qld, met wat geluk, ons nwe plekje wordt.
Ps. Mochten er forumleden beter zicht op t weer vanaf woensdag hebben, keep us informed.
ALs ik die nu in de lucht houdt blijft ie droog en warm. Maar er zijn weermodellen die op basis van een cycloon die ergens boven de zee hangt een massa regen voorspellen voor volgende week. In slechtste geval plaatselijk tot 500mm@SteveSW Kan zijn vinger in de lucht steken voor een lokale weerverwachting
Veel plezier, keep us posted!