hier onze LASTAVAZA : Mireille en Eric uit Belgenland...wie juicht er mee ???!!!

Hey Mireille, ook ik kan je helaas geen raad geven maar wel ontzettend met jullie meeleven. Al die tijd zo hard geknokt, gewacht, betaald, enz enz. Weet hoe je je voelt. Toen Liam zijn Skilled Independent visum werd afgekeurd ivm ook te weinig werkervaring voor de aanvraag van visum, zaten wij ook in zak en as. (en naar het geld konden we fluiten) En toen we er na 4 maanden achterkwamen dat zijn Sponsored visum er ook niet doorheen was gekomen wachten we nu beide op ons Skilled independent visum waar ik op mee lift. Erg spannend allemaal, maar hopelijk is 3 maal scheepsrecht, ook voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte en succes, Marieke

Hallo Marieke,

Blijkbaar zijn wij niet de enigen met afkeuringen, jullie hebben ook al de nodige portie gehad ! Dankuwel voor de steun, we hebben het broodnodig. Ik duim van harte mee opdat jullie inderdaad 3 maal scheepsrecht mogen vieren binnenkort, ik gun het jullie !

groetjes,

Mireille en Eric

Hi Mireille en Eric,
Morgen schijnt de zon. Er zal jullie toch zeker wel een oplossing worden
gegeven. Niet opgeven, je wordt er erg moe van en denkt dat de wereld
een beetje instort maar we zullen samen hopen op nieuwe opties. Voor
jullie is de dag nog lang, geniet een beetje van ons Belgenland en je weet
wat ze zeggen:''als de nood het hoogst is, is de redding nabij''.
Saluukes en tot gauw Carlo en Sabine

Hey Sabine en Carlo,

fijn jullie te lezen, wel spijtig dat ik geen beter nieuws te melden heb...Ik weet niet of we onze afspraak nu nog kunnen nakomen om samen een pint te gaan pakken in Perth in september, ik kan alleen maar hopen op een mirakel.  :cry:
Ik MOET positief blijven maar het is verdomme super-moeilijk momenteel. Gelukkig is M2A een bureau met mensen aan het roer die zich vastbijten als een pitbull in hun prooi en niet opgeven, ik zal hun voorbeeld volgen...

lieve groeten en hopelijk heb ik binnenkort beter nieuws te melden,

Mireille

Positive vibes:

[move]~###~###~###~###~###~###~###~###~###~###~###~
#~~~#~~~#~~~#~~~Het gaat goedkomen!!!~~#~~~#~~~#~~
##~###~###~###~#zeker weten!!!~###~###~###~###~##
#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~~#~~[/move]

:up: :up: :up:

Lela

Dat is echt balen zeg. Hopelijk vind je een manier om je droom toch waar te maken. Succes ermee...

Dit is inderdaad behoorlijk waardeloos!

Ik duim voor je dat M2A nog een oplossing voor je vind. Ik kan jullie helaas niet met goede ideeen helpen. Maar hoop dat de goede vibes (van Lela) en het duimen van mij zal helpen!

[move]duim, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim[/move]
Sterkte en probeer nog positief te blijven!!!!

Groeten
Anne

Lees net je verhaal..................bleggghhh wat een rot nieuws zeg :x
Ik hoop net als de rest dat jullie echt een oplossing gaan vinden, zodat jullie gewoon wel kunnen gaan.

Ik ga ook heel hard voor jullie duimen!

Liefs Eutrice

Hallo jullie,

Eerst en vooral dank ik jullie allemaal voor de positive vibes, de véle duimen, harten onder de riem en motivatie die ik de laatste dagen mocht ontvangen. Ik kan niet uitdrukken wat dit voor mij betekent, want we kennen mekaar niet persoonlijk, en dat is er net zo fijn aan.
Ik had gisteren contact met mijn (toekomstige) AUS werkgever en deze fijne persoon was ook erg boos met het gegeven. Hij zal er alles aan doen om mij te kunnen verwelkomen binnen een aantal maanden in zijn bedrijf om dan samen een pintje te drinken en om te lachen met deze ellende, zo zei hij letterlijk. Hij vroeg mij tot 3 maal toe om niet op te geven en positief te blijven.
Ik vraag mij af of het enig nut zou hebben indien hij met de mensen van DIAC een afspraak zou maken om het één en het ander te bespreken en om uiteindelijk de beslissing om te draaien. Wat denken jullie ?

groetjes,

Mireille

Hi Mireille,

In theorie zou ik zeggen "ga voor die afspraak", maar aangezien het knuppeltje bij de DIAC nu al denkt dat hij de baanvereisten beter kan inschatten dan jouw werkgever zou het ook wel eens averrechts kunnen werken... Aan de andere kant, wie niet waagt... Ik kan me toch eigenlijk toch ook niet voorstellen dat het zo een hardvochtige vent is die niet voor rede vatbaar is en als jouw werkgever hem met goede argumenten kan overtuigen... Blijft moeilijk hoor.

Liefs,
Lela

Hoi Mireille

Ik denk dat alles wat je maar kunt proberen het proberen waard is...toch? En misschien maakt zo'n werkgever ook wel wat indruk op de mensen van DIAC. (alhoewel ze vrij resoluut zijn soms.) Maar wel goed voor je dat je toekomstige ozzie werkgever (positief blijven denken) zo enthousiast blijft. Dat zegt zeker wat over je kwaliteiten!!!!

Anne

Hoi Lela en Anne,

Dankjewel voor jullie mening !
Uiteraard wordt dit eerst besproken met M2A, zodat we onze eigen ruiten niet ingooien met deze zet. Momenteel ben ik een vat vol zenuwen, want er zou toch iets uit de bus moeten komen voor 15 juli, want dan loopt onze verkoopsvoorwaarde af en is de verkoop van onze woning onbestaand. :-(
Gisteren had ik een tweede koper voor mijn wagen, terug heel de uitleg gedaan, dus afwachten geblazen. Ik word er echt moedeloos van...
Ik heb op de DIAC website informatie gevonden over het Migration Review Tribunal, weet iemand hier iets meer over of heeft er iemand ervaring mee ?

groetjes,

Mireille

Hallo forumgenoten,

ondertussen is er een week voorbij gevlogen en is er ander nieuws :

vandaag is er een nieuwe nominatie en visumaanvraag ingediend bij de DIAC in Perth. Mijn werkgever stemde toe om de 2de nominatie eveneens voor mij te benutten.
Hopelijk lukt het nu wel met de 'nieuwe' functie en zijn ze mij goed gezind deze keer...

Ik probeer positieve vibes te 'zenden', wie doet er mee ? :up:

groetjes van Mireille

WHOEHOE ME TOO!!!!!!

[move]POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES[/move]
[move]POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES ~~~~~~ POSITIVE VIBES[/move]

Heej Belgen, nog wel.
Heeeel veeel succes. De aanhouder wint, toch???
We zullen snel een pint kunnen pakken in Perth.
Groetjes Carlo en Sabine

Back