Pamandgeorge
Active Member
Salt en vinegar van Pringlers is gewoon te verkrijgen bij AH in Nederland.
Jammer genoeg de paprika smaak niet in Oz
groetjes Johan
Jammer genoeg de paprika smaak niet in Oz
groetjes Johan
Je moet ze eten in combinatie met een lekker biertje, bij voorkeur een tappie uit de lokale brouwerij (4 Pines bij ons). Eigen mayo klinkt lekker!Salt & Vinegar, must be am acquired taste; ik vind ze miet te vreten, eeeeuww.
Wat de boer niet kent...Ik heb ook nog heel veel niet gekocht, ik zie dat elke keer staan en dan neem ik het toch niet mee, :humus en dat soort spreads, iemand?????? geen idee wat het is en wat mot je ermee???
Ik woon inmiddels bijna vier weken in Noord NSW (Tweed Heads). Hier hebben ze bij de Woolworths gewoon beschuit, appelmoes, drop (dubbelzoute, en salmiak griotten), hagelslag, stroopwafels, bokkenpootjes, roggenbrood, mergpijpjes, oliebollenmix, poffertjesmix, en nog veel meer Nederlands spul
Als je trouwens eens een frikadel speciaal of hutspot wilt, moet je eens een tripje naar Mt Tamborine, QLD maken. Daar zit het Dutch Bite Cafe (vlakbij de Gallery Walk, Eagle Heights), ooit heb dat bij toeval eens ontdekt. Heerlijk eten daar en ze hebben ook een klein souvenirwinkeltje waar ze ook Hollands snoep enzo verkopen.