Hoe ik in Australie anders ben gaat eten ,...

Humus: lekker op een flat bread (mountain bread) met bijvoorbeeld roast chicken, tomato, salad... oprollen, lekkere lunch. Of gewoon als dip met pita broodjes in stukjes.
 
sommige woollies hebbeb Remia mayonaise, niet altijd. De ene hier in Mackay heeft het wel, de andere niet.

groetjes Johan
 
sommige woollies hebbeb Remia mayonaise, niet altijd. De ene hier in Mackay heeft het wel, de andere niet.

groetjes Johan
Wij hebben altijd Thomy mayo
Thomy%20Deli%20Mayonnaise%20500ml%20109673.jpg

ook van de Woollies

Bart
 
Ben echt verslaafd aan Milo geworden hier... ik heb zo'n klein busje in de pantry staan dat ik elke dag gebruik, en twee 1.25kg bussen om dat kleintje weer bij te vullen (wat minstens een keer in de week moet gebeuren... :D )!
 
paprika chips "vervanger"

snappie veggie chips (Coles)

& tasty toobs (Coles)

lukt helaas niet om de foto hier te plaatsen, maar deze staat wel op onze site .....

oh en ik heb naar smiths hier in Australie gemaild om aan te geven dat ik paprika flavour mis in hun assortiment.... :shock:
kreeg gelijk na 5 min een mailtje terug dat het werd bekeken door Marketing.
 
Welk mail adres moeten we nu gaan bestoken met verzoeken om capsicumflavoured chips?????
 
Offe deze voorbereid in het speciale recept van Jack :up:

prawnc1.jpg


Easy , ready in 10 minutossa............

$15 - $20 a kilo.
Wat kosten die krengen trouwens in Perth of Queensland offe NSW ?

Ga effe wat lichtjes ophangen het is toch maar aan het donderen en bliksemen....DONDER EN BLIKSEM , shit wie zei dat ook altijd. :grin: <_<

Have a great weekend fools,

Jack :evil:
 
Net Smiths een mailtje gestuurd voor de paprika chips, ga wat andere nederlanders optrommelen, hoewel de ozzies die ik paprika chips liet proeven vonden het ook erg lekker

@Jack
Een kilo verse kingprawns is hier ook ongeveer 20 dollar in Mackay Qld.
En donders en bliksem is van kapitein Maddock (Kuifje)

Have a good weekend Johan
 
Het dondert en het bliksemt en het regent meter bier!!! Guus Meeuwis

Ga paprika stalker worden bij Smiths.....
 
Net Smiths een mailtje gestuurd voor de paprika chips, ga wat andere nederlanders optrommelen, hoewel de ozzies die ik paprika chips liet proeven vonden het ook erg lekker

@Jack
Een kilo verse kingprawns is hier ook ongeveer 20 dollar in Mackay Qld.
En donders en bliksem is van kapitein Maddock (Kuifje)

Have a good weekend Johan


Uhhh...was het niet Kapitein Haddock???

Greetz. Mien :roll:
 
Uhhh...was het niet Kapitein Haddock???

Greetz. Mien :roll:

Yep Kapitein Haddock van kuifje :p

Schrok vanacht wakker en wist ineens wie altijd "donder drommels en bliksem zei"
Die oude grijze boef van Bassie en Adriaan.
En weer gaat het over .....niks. :up:

http://www.youtube.com/watch?v=rWur0zjl_tQ

<_< <_< <_< het niveau is weer enorm hoog van Jack's kant, sorry Mr. de Louw LOST <_< <_< <_<

Jack :evil:
 
allen dat het ontvangen was en door gegeven aan een of andere afdeling, Marketing geloof ik.
Schreef ze ook dat ik het verschillende ozzies had laten proeven en dat ze het allemaal lekker vonden, maaar ja dat geldt ook voor stroopwafels en speculaasbrokken

groetjes Johan
 
Helemaal niets meer gehoord, zelfs geen mailtje.... Denk nu aan een Smiths Boycot...
 
Hey Sas, je mot gewoon ff de Smiths Salt&Vinegar proberen, veeeel lekkerder dan Paprika!
En bovendien niet in NL te krijgen :)

Enne happy New Year!

groet Jeroen & Ray
 
Back
Top