Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

Dank je wel Marie. De drie dagen bedenktijd zijn inmiddels om, en van
de financiering verwacht ik geen moeilijkheden, daar hun eigen huis
reeds verkocht was. Maar na 15 juni geloof ik het denk pas echt....!

groetjes, Marja
 
Goed nieuws Marja  :up:, het is echt een super gevoel als die drie dagen voorbij zijn.  Op naar 15 juni dan kan je echt ontspannen  :smile:

Groetjes,
Susan
 
o lekker gevoel lijkt me dat, ik denk dat ik leegloop als ik zulk nieuws krijg.

Maar zaterdag 2 kijkers, das ook wel weer een kans op geluk.

mag ook wel, want ik ben gister nog beroofd ook ,van mijn portemonnee,
iemand weleens van de wet van murphy gehoord???
Nou hiero hoor!!!! :shock:
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139281#msg139281 date=1243451570]
iemand weleens van de wet van murphy gehoord???
[/quote]

Ja dat soort dingen gebeuren helaas altijd tegerlijkertijd. Ik zit nu ook in zo'n spiraal dat wat tegen kan zitten ook tegen zit.. dus ik weet hoe vervelend het kan zijn! Hoe is het trouwens met de medicals van je dochter afgelopen???
 
@Lizzyhaas:  Dat is balen!  Hopelijk heb je alle kaarten enz kunnen stopzetten.  Ik hoop inderdaad dat zaterdag geluk brengt  :up:
 
Jep , overvallen en inbraken nemen sterk toe. Mensen die geen krediet meer kunnen krijgen op hun credit cards zullen we maar zeggen.
We hebben inmiddels een bod op ons huis, beetje aan de lage kant dus we hebben het afgeslagen. We hebben andere kijkers die ook een bod willen doen, we wachten daar nu op :)
 
Voor diegenen wiens huis inmiddels is verkocht: gefeliciteerd! De anderen, wees geduldig en inderdaad: een opgeruimd huis verkoopt beter.
Wij hebben deze maand een huis gekocht, dat stond "al" 7 maanden te koop zonder enige bezichtiging. Wij hebben eerst een hypotheekcheck gedaan voordat we gingen bezichtigen. We hebben er 2 op een dag gedaan met dezelfde makelaar. Beide huizen zagen er keurig netjes uit, de bergingen waren zelfs netjes.... Ik ben blij dat ik in een huurhuis zit want als ik het verkoopklaar moest maken...., zou ik een opslag moeten huren!
Je moet als koper ook realistisch zijn. De kans dat een huis dat casco wel aan je wensen voldoet dat ook qua inrichting doet is natuurlijk minimaal. En dat hoeft ook niet, daar moet je doorheen prikken. Ik vind het niet getuigen van enige realiteitszin dat mensen afknappen omdat het interieur ze niet aanstaat. Dan zou je ze toch! Net als dingen afkraken in de hoop dat de prijs zakt!
We zijn in totaal 2 keer geweest. De tweede keer met aankoopmakelaar. Daarna 2x een bod gedaan, de laatste is geaccepteerd. Er is totaal 17.500 euro van de vraagprijs afgegaan. Voor ons wel fijn, voor hun, dat weet ik niet. Maar zij hadden al een ander huis gekocht dus moesten er vanaf en ze hadden dit huis al 20 jaar dus ze zullen een riante overwaarde hebben dus dan heb ik niet echt medelijden.
Al kun je een ander nooit in de portemonne kijken.
Ik hoop van harte dat ieder hier die zijn huis wil verkopen daar in slaagt en voor een goede prijs.
De hypotheekrente is gunstig dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Heel veel sucses!!!
 
Ja ons huis staat ook al sinds juli vorig jaar te koop en 1 bezichtiging!!!! nu hebben we besloten een nieuwe makelaar te nemen, want deze, tja, veel werk doet hij niet zoals het lijkt!
wel heb ik gelukkig al een visum, maar deze ging ook al augustus 2008 in. dus nu hebben we besloten in december naar australie te gaan en dan maar de kosten van het huis betalen!
moet toch wat hè en wellicht verkoopt het nog wel voor december...!!
iedereen veel geluk met de verkoop! :smile:
 
we hebben inmiddels al zo'n 20 bezichtigingen gehad maar die arme stakkers hebben gewoon geen geld.
Teveel plasma TV's, nieuwe scooters voor de kinderen en dure auto's gekocht en 3 keer per jaar op vakantie naar de Canarische eilanden.. sja...
 
Hopelijk hebben jullie jullie huis snel vekocht en komen de volgenden idd met een beter bod! Succes!  :up:
 
He Scamp, ik weet het, pijnlijk onderwerp; wij zijn ook aardig met de prijs gezakt, maar gezien de huidige situatie en de voorspellingen hebben we, achteraf gezien, best nog een goede prijs gekregen. Ze geven aan dat de prijzen nog tot het najaar van 2010 zullen dalen...
Het is ook heel wat waard als je huis is verkocht en je daar geen zorgen meer over hebt! :cool:
 
[quote author=uptoaustralia link=topic=9968.msg139329#msg139329 date=1243547216]
He Scamp, ik weet het, pijnlijk onderwerp; wij zijn ook aardig met de prijs gezakt, maar gezien de huidige situatie en de voorspellingen hebben we, achteraf gezien, best nog een goede prijs gekregen. Ze geven aan dat de prijzen nog tot het najaar van 2010 zullen dalen...
Het is ook heel wat waard als je huis is verkocht en je daar geen zorgen meer over hebt! :cool:
[/quote]

en zolang ze dat maar blijven  voorspellen , kopen veel en veel minder mensen een huis op dit moment.
 
Wij hadden gehoopt iets meer voor het huis te vangen zodat de kopers de tickets zouden "financieren".
We hebben het nou met +/- € 100 winst verkocht (makelaarskosten zijn er al vanaf), kunnen we toch een keer stevig uit eten bij de mc donalds.

Als we iets langer hadden gewacht voor een betere prijs waren we misschien wel een half jaar verder en hadden we ook terug moeten komen om het huis te verkopen, wel een baan kunnen zoeken maar niet beginnen met de mededeling dat we niet weten wanneer we terug zouden komen.

In ieder gaval heel veel succes met de verkoop.
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=9968.msg139340#msg139340 date=1243579938]
Wij hadden gehoopt iets meer voor het huis te vangen zodat de kopers de tickets zouden "financieren".
We hebben het nou met +/- € 100 winst verkocht (makelaarskosten zijn er al vanaf), kunnen we toch een keer stevig uit eten bij de mc donalds.

Als we iets langer hadden gewacht voor een betere prijs waren we misschien wel een half jaar verder en hadden we ook terug moeten komen om het huis te verkopen, wel een baan kunnen zoeken maar niet beginnen met de mededeling dat we niet weten wanneer we terug zouden komen.

In ieder gaval heel veel succes met de verkoop.
[/quote]


Je had altijd de makelaar kunnen machtigen hoor!!

Maar belangrijker, je vertrekt met een schone lei en zonder kosten van een huis waar je niks meer mee doet!!!!!!

Ik hoop dat ik het ook nog verkoop hoor voor 6 juli, hoe dan ook.
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=9968.msg139340#msg139340 date=1243579938]
kunnen we toch een keer stevig uit eten bij de mc donalds.
[/quote]

Wat wil je nog meer?!  :shock:  :grin:
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=9968.msg139340#msg139340 date=1243579938]
kunnen we toch een keer stevig uit eten bij de mc donalds.
[/quote]

Dat zou ik dan in Australie gaan doen.. dan kun je zelfs 2 x voor 't zelfde geld  :?  :lol:
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=9968.msg139340#msg139340 date=1243579938]
Wij hadden gehoopt iets meer voor het huis te vangen zodat de kopers de tickets zouden "financieren".
We hebben het nou met +/- € 100 winst verkocht (makelaarskosten zijn er al vanaf), kunnen we toch een keer stevig uit eten bij de mc donalds.

Als we iets langer hadden gewacht voor een betere prijs waren we misschien wel een half jaar verder en hadden we ook terug moeten komen om het huis te verkopen, wel een baan kunnen zoeken maar niet beginnen met de mededeling dat we niet weten wanneer we terug zouden komen.

In ieder gaval heel veel succes met de verkoop.
[/quote]

Het zou mij niks kunnen schelen als ik geen winst maak (alhoewel 100 euro is wel winst natuurlijk). Het is toch heerlijk om niks meer te hebben waar je je zorgen over kan maken wanneer je in Australie bent.
Geniet van je happy meals.
 
[quote author=Noa1 link=topic=9968.msg139370#msg139370 date=1243609071]


Het zou mij niks kunnen schelen als ik geen winst maak (alhoewel 100 euro is wel winst natuurlijk). Het is toch heerlijk om niks meer te hebben waar je je zorgen over kan maken wanneer je in Australie bent.
Geniet van je happy meals.
[/quote]

Precies wat wij ook dachten. Weg is weg
Geen schuld, lening niks. Echt met een schone lei beginnen.
 
Back
Top