Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

ja op zich goed, ze zitten nu bij de hypotheker, vd makelaar daar (we hebben er namelijk 2) , die in 1 pand zit met de hypotheker en ermee samenwerkt, hoorde ik dat ze de vraagprijs nogal hoog vinden,

ja dat zou ik ook zeggen in hun plaats zei ik al, maar hij vroeg naar onze bodem en ik legde hem uit dat als we quitte spelen hebben we er vrede mee,

maar toen zei ie iets wat me niet beviel, namelijk, stel dat ze het echt niet krijgen ga je er dan onder,

nou moeilijk is dat he, heb maar gezegd dat dat niet aan de orde is dus hoef ik er ook niet over na te denken en antwoord te geven.

want ik snap die looie deur wel, die handelt vanuit de hypotheker, maar ik wil gewoon dat ie mijn huis verkoopt.

dus die zullen met zijn tweeen wel een gesprekje hebben.

ik denk dat we morgen een bod te horen krijgen.

en dan begint het feest pas echt.

:-(

denk dat we er wel uitkomen.

Spannend allemaal,we duimen mee. :up: :up: :up:

Blijft toch een rare wereld ,die huizenhandel. :|

Gr.Markus

[quote author=Markus link=topic=9968.msg139742#msg139742 date=1244176222]

Spannend allemaal,we duimen mee. :up: :up: :up:

Blijft toch een rare wereld ,die huizenhandel. :|

Gr.Markus
[/quote]

de handel is er een beetje af zelfs, je mag blij zijn als je het kunt verkopen, , hier in Almere is het echt killing, staan veel te veel huizen te koop en veel te veel verkopen die dan geforceerd gaan omdat mensen het niet meer financiel uithouden omdat het zo lang te koop staat al, dat wil ik wel zien te voorkomen, dus een wereldbod zal het niet worden, dan had ik niet weg moeten gaan.

tis een rot tijd nu, kost ons gewoon geld, maar we krijgen er een nieuw leven voor terug ,zonder startkapitaal  :cry:, voel me weer helemaal jong daardoor hahaha

Goed hoor dat je zelfs daar iets positiefs uithaalt (over dat jong voelen dus he).

Ik duim mee.

nou ze zijn eerst aan het zweten op een hypotheek, schijnt niet echt makkelijk te gaan, nog niks gehoord dus , behalve dan dat ze ons huis wel duur vinden (219.999) maar als je het niet kunt betalen wil nog niet zeggen dat het te duur is :-(

Mensen vergeten vaak het verschil tussen veel geld - weinig geld, en duur - niet duur.
Iets kan heel goedkoop zijn, maar toch nog veel geld zijn..
Zo wss ook met jullie huis.

yep,
het kan voor hen veel te duur zijn, maar ga dat dan eerst onderzoeken voordat je mij 2 x mijn huis laten openstellen met de nodige poetsdrift vooraf, word daarzo moe van. :cry:

Je weet toch nog niks. Misschien gaan ze dit weekend flink met elkaar in gesprek en dan een beslissing nemen.
Het kan ook een "spelletje" zijn he, waarschijnlijk heeft de makelaar verteld dat jullie binnenkort weggaan en denken zij hee, we kunnen zo mooi flink wat van de prijs afkrijgen.

En duur is je huis niet, het is toch een stel, ik neem aan dat ze allebei werken. De prijs van jullie huis is over het algemeen nog wel op te brengen door 1 persoon vind ik hoor.

Ik zou gewoon even afwachten and hope for the best.. fingers crossed!

[quote author=Noa1 link=topic=9968.msg139814#msg139814 date=1244284416]
Het kan ook een "spelletje" zijn he, waarschijnlijk heeft de makelaar verteld dat jullie binnenkort weggaan en denken zij hee, we kunnen zo mooi flink wat van de prijs afkrijgen.
[/quote]

Ik denk ook dat dit er aan de hand is... afwachten maar.. hopelijk laten ze snel iets weten!

Ik blijf voor je duimen Lizzy! en hopelijk komt het met die dollar/economie ook allemaal goed...
het ziet er even niet rooskleurig uit. Zolang het maar niet pikzwart is, komt dat ook wel weer
goed...

ja , ze weten dat we weggaan en zij is Australische , dus een beetje het gevoel dat het zo moet zijn hadden ze ook wel.

Ik denk dat het ook een spelletje is.

ik hou wel van spelletjes, let op :evil:

erg spannend wel hoor, weg is weg.

@ Lizzyhas, snap je helemaal, niks zo erg als superpoetsen en dan mensen hebben die het geld niet hebben en ook niet kunnen krijgen. Je hebt appels en peren denk ik maar. Wij hebben ook mensen gehad met een bod van zo'n 40.000 lager. Ja zeiden ze we konden het toch proberen, let wel, die mensen hebben anderhalf uur in mijn huis rondgebanjerd he grrrrrrrrrr.

Fingers crossed voor toch een goed bod!!!!!!!

[quote author=tum link=topic=9968.msg139871#msg139871 date=1244348448]
@ Lizzyhas, snap je helemaal, niks zo erg als superpoetsen en dan mensen hebben die het geld niet hebben en ook niet kunnen krijgen. Je hebt appels en peren denk ik maar. Wij hebben ook mensen gehad met een bod van zo'n 40.000 lager. Ja zeiden ze we konden het toch proberen, let wel, die mensen hebben anderhalf uur in mijn huis rondgebanjerd he grrrrrrrrrr.

Fingers crossed voor toch een goed bod!!!!!!!
[/quote]

wat erg!!!!!!!!!!

Ja, je leert de mens van een heel andere kant kennen hoor.

Bij mij willen ze elke keer een bod doen inclusief mijn meubels!

en die mensen die met hun ouders komen op een opendag en pa slaat op de muren of t allemaal wel blijft staan ofzo???

En dan in een totaal pas geverfd en gesaust huis rondlopen en zeggen dat er wel veel aan gedaan moet worden.( ja als het je kleur niet is wel)

in het kadaster kijken en dan zeggen dat we te duur zijn (mind you we hebben voor 100.000 verbouwd)

ik kan er een boek over schrijven na een jaar kijkers.

toen mijn vader zijn huis te koop had staan kwam er iemand en die zei, wat een mooi huis, als ik het geld had kocht ik het. :cool:

ja, tis niet mijn hobby

[quote author=lizzyhas link=topic=9968.msg139874#msg139874 date=1244354020]

Ja, je leert de mens van een heel andere kant kennen hoor.

[/quote]

Ja,je hoort de meest fantasie rijke verhalen.
Poos terug komt een man met zoontje het erf op ,vind ons huis geweldig en wil het kopen.
Hij had een poosje in NZ gewoond .
Zijn zoontje (jaar of 10) zou een wereldberoemd (volgens zichzelf) pianist worden en zou dan wel even een miljoenen huis voor zijn pa gaan kopen in NZ. :|
Anyway ,de man zou kontakt opnemen met de makelaar,je raadt het al nooit weer iets van gehoord.

Momenteel een (potentiele koper ?)  die het thais restaurant naast ons gaat kopen ,maar ook gelijk ons huis er maar bij wil kopen. :?
Tot op heden nog niks weer gehoord.

Gr.Markus

mensen bellen ook niet netjes  door wat ze besloten hebben, 2 weken terug een stel een uur binnen geweest.

ze zei : stel dat we een bod doen, dan doe ik een bod inclusief inboedel :thinking:.......... :angry1:

de makelaar belt verschillende malen, spreekt voicemail in, finally heeft ie haar aan de lijn, ze zegt dat het nu even nioet uitkomt en of ze later mag terugbellen, nu een week later nog niet terug gebeld, de makelaar mag haar van mij ook niet meer bellen hoor, steek het in je ..........

wat een mafkezen, bla bla incl inboedel , MIJN INBOEDEL!!!!!!  , zitten spullen bij die ik van mijn ouders heb gekregen jawohl capice, ik voel dat ik heel boos word, ik stop, word helegaar mesjogge van dat soort kijkers. :x

Back