IELTS

Even een vraagje over de ielts, Moet je voordat je er heen gaat al een kanditaten nummer hebben of krijg je die als je daar binnen komt

Astrid  :fish:
 
[quote author=groentje link=topic=1947.msg47314#msg47314 date=1139558700]
Even een vraagje over de ielts, Moet je voordat je er heen gaat al een kanditaten nummer hebben of krijg je die als je daar binnen komt

Astrid  :fish:
[/quote]
Als je binnen komt moet je je paspoort laten zien en dan krijg je je nummer, tenminste die staat op een kaartje met je naam op 1 van de tafels in het lokaal.
 
Bedankt, dan kan ik mark gerust stellen. Bij hem brak het zweet al uit en begon al bang te worden dat hij de test niet kon gaan doen.

:fish:
 
[quote author=Bawurra link=topic=1947.msg47231#msg47231 date=1139499083]
Ik heb twee leerkrachten Engels, waarvan er ééntje uit Whales komt.
[/quote]

Was de moeder van je leerkracht (uit Whales) moeder echt een walvis??? Of kwam die gewoon uit Wales :lol:
 
[quote author=Maluka link=topic=1947.msg47478#msg47478 date=1139647760]
[quote author=Bawurra link=topic=1947.msg47231#msg47231 date=1139499083]
Ik heb twee leerkrachten Engels, waarvan er ééntje uit Whales komt.
[/quote]

Was de moeder van je leerkracht (uit Whales) moeder echt een walvis??? Of kwam die gewoon uit Wales :lol:
[/quote]

Ja, sorry,  :-D. (goed visweer vandaag)
Weer wat geleerd :p. Misschien komt het ooit nog goed met m'n Engels.
Maar ik ben blij dat ik haar gevonden heb :fishing2:
:lol1:

Mel
 
I hope you're not learning to speak English with a Welsh accent Mel!  :-D

I guess I can judge in Antwerp!

Groetjes,
Susan
 
Hallo,
Misschien is dit nergens gelijk maar toch even vragen...
Hoe laat begint een IELTS-examen meestal en hoe lang duurt het? En hoe wordt het mondeling bepaald? Alfabetisch of ....???
Grtjs,
Nath
 
Hoi,
Ik ben vorig jaar bij een voorlichting geweest van de immigratiedienst (aan internationale studenten in Australie). Daar vertelden ze dat ZELFS als je twee jaar fulltime aan de uni had gestudeerd in Australie, je TOCH een IELTS test moest doen als je niet engelstalig bent. Omdat het testen van je engels via IELTS toch als iets anders wordt gezien dan je studie-specifieke engels. Zo kon het dus ook gebeuren dat ik aan moest tonen dat ik de engelstaal goed beheerste om uberhaupt toegelaten te kunnen worden tot een studie, en toch voor immigratiedoeleinden alsnog een IELTS heb gedaan. Overigens was een goed eindexamencijfer op VWO voor engels bewijs genoeg voor toelating tot de studie.............
Het kan soms krom in elkaar zitten....................
Nog gekker: je doet een IELTS academic voor toelating tot de universiteit en je slaagt. Twee jaar later kan je de test IELTS general nog een keer doen voor je emigratieprocedure  :lol: :roll:
De boodschap: eigenlijk moet je altijd een IELTS doen om aan te tonen dat je engels goed genoeg is, TENZIJ je een native english speaker bent (en dat weer kunt aantonen)

Henriette
 
Heeft iemand de ielts cursus gevolgd in Amsterdam aan het bltc? Dit is een cursus van een week ( 30 lesuren ) ter voorbereiding op het ielts (academic) examen.  Heeft misschien nog iemand weet van een ander centrum want wij zijn van Belgie en dat is toch zo 'een 150 km enkel. In belgie is weinig te vinden of veeeeeel te duur, 45 euro/lesuur. Alle info is welkom.  :up:

Mijn vrouwtje wil de eerste toch zeker slagen op de academic met een score van min 7.
 
Hallo,

Ellen heeft deze cursus gevolgd aan BLTC. Zij moest een overall 7, academic, hebben om als verpleegkundige te worden geregistreerd.
Ellen heeft er erg veel aan gehad. Met name het beschrijven van grafieken en het scannen van teksten wat in de cursus aan bod kwam heeft haar in ieder geval gebracht tot een overall 7.

groeten Ellen en Wim
 
[quote author=stephennathkids link=topic=1947.msg49384#msg49384 date=1140699319]
Hallo,
Misschien is dit nergens gelijk maar toch even vragen...
Hoe laat begint een IELTS-examen meestal en hoe lang duurt het? En hoe wordt het mondeling bepaald? Alfabetisch of ....???
Grtjs,
Nath
[/quote]

Ik kan je vast vertellen... Bereid je voor op een lange dag! Wij zijn daar 's ochtends rond een uur of 09.30 geloof ik begonnen en pas rond 16.30 liepen we naar buiten.
Luisteren duurt een half uur, lezen en schrijven beiden een uur. Daarna moet je ongeveer 15 tot 20 minuten kletsen (kan over de meest idiote onderwerpen gaan) ik had: luisteren-8, lezen-6.5, schrijven-6, spreken-7
Was volgens mij op alfabetische volgorde. Mijn achternaam begint met een W en ik moest vrij laat.....

We hadden ons van alles voorgenomen om te oefenen, maar weinig gedaan....
 
Nou, dan zit ik met mijn T wel prima volgende week  :roll: :roll:.

NB: sterkte met je tandartsgebeuren Annemiek  :oops: hoop dat het allemaal zo over is  :up:

groetjes Miran  :)
 
[quote author=tum link=topic=1947.msg50350#msg50350 date=1141459886]
Nou, dan zit ik met mijn T wel prima volgende week :roll: :roll:.
groetjes Miran :)
[/quote]

[quote author=Annemiek link=topic=1947.msg50299#msg50299 date=1141397434]
En hoe wordt het mondeling bepaald? Alfabetisch of ....???
Grtjs,
Nath

Was volgens mij op alfabetische volgorde. Mijn achternaam begint met een W en ik moest vrij laat.....[/quote]

De BLTC te Amsterdam werkt niet alfabetisch maar degene die het verst moet rijden die mag als eerste.
Dus eerst de Belgen dan de Noord-Brabanders , dan de Utrechters en dan de Amsterdammers en omtrekken.

Jack :evil:
 
Hé Jack,

Ik 'zit' in Utrecht, dus dan hoop ik dat ze dat daar ook doen.

Groetjes Miran  :)
 
Hoi Miranda,
In Utrecht gaat het ook op afstand, die van ver komen mogen eerst voor hun spreken en daarna pas die dichtbij wonen.
Wij wonen dichtbij en waren pas na 2 uur wachten aan de beurt  (dus lekker naar huis bakkie koffie gedaan)
Dus jij zit goed??

Groetjes
Ineke

en heel veel succes met de test. :up:
 
Heb van te voren gevraagd of ik vroeg mocht, en ik kwam direct boven aan de lijst  :up:
Ach, nee heb je, ja kun je krijgen. Nu woonde ik ook niet heeeeeeeeel dichtbij (Deventer, test in Amsterdam).......
scheelt toch weer een paar duiten parkeergarage (tenzij je met Jack  :evil: gaat lopen lullen.... :-D)
henriette
 
[quote author=henriette link=topic=1947.msg50513#msg50513 date=1141588704]
(tenzij je met Jack  :evil: gaat lopen lullen.... :-D)
henriette
[/quote]

Yeah yeah yeah, love you too Henriette :-D

Trouwens het gratis "broodje" was toch lekker, toch

Gr :up:

Jack :evil:
 
Ik meen ooit te hebben gelezen op de site dat het tegenwoordig mogelijk is het examen opnieuw te doen, zonder eerst 90 dagen te moeten wachten. Kan iemand zich dit herinneren?
Of heeft hier de wens gesproken?
Hebe
 
Back
Top