IELTS

Onderwerp:IELTS laat 90 dagen eis vallen(in deze rubriek),gaat 1 mei 2006 in.Bericht van Rob Breumelhof.
 
Hartstikkene goed nieuws, Clair. Kan ik dat bericht ergens opzoeken?

Ik moet 27 april en hoop het wel te halen maar je weet maar nooit. Zodra ik weet hoeveel
dagen er nu tussen mogen zitten kan ik eventueel een tweede test boeken.
De testcentra hier in OZ zitten al maanden vantevoren vol want het schijnt dat veel mensen beide testen doen waardoor de capaciteit is enigzins beperkt wordt.

groetjes

Annelies
 
Oh shit, ik heb het bericht gevonden, hoor en het geldt dus niet voor mij. Ik doe de test voor 1 mei a.s. en moet dus nog wel drie maanden wachten ????? Wat idioot.  :roll:

Annelies
 
Hoi,

Misschien een stomme vraag, maar waar kan je die IELTS-test allemaal doen? Alleen in Utrecht of Amsterdam? Ook ergens in België?
En wat kost de deelname aan de IELTS-test?
Moet je lang op voorhand inschrijven?

Groetjes,
Teekay
 
http://www.ielts.org/testcentresandexaminers/searchforanieltstestcentre/default.aspx?TestCentreSearchSubRegion=a99488ea-20b1-49e8-93c7-6e6d81515476

Kijk hier maar even waar het allemaal mogelijk is!

Kosten 170 Euro, dacht ik
 
[quote author=teekay link=topic=1947.msg57919#msg57919 date=1146371578]
Hoi,

1-Misschien een stomme vraag, maar waar kan je die IELTS-test allemaal doen?
2- Alleen in Utrecht of Amsterdam?
3-Ook ergens in België?
4-En wat kost de deelname aan de IELTS-test?
5-Moet je lang op voorhand inschrijven?

Groetjes,
Teekay[/quote]

Teekay,

van 1 tot er met 5

1- Over de hele wereld bijna in elke land, In Nederland precies zoals je zelf al zei
2- In Nederland wel, zover bekend bij mij
3- In Belgie in Brussel en Gent....sorry
4- Nederland €170 , Belgie €173
5- Als je zeker wilt zijn is dat verstandig, op het laatste moment kan ook zolang er plek is, ik meen dat ze de inschrijvingsformulieren 2 weken van te voren binnen willen hebben.

Bij het inschrijfformulier toevoegen, 2 dezelfde pasfoto's van dezelfde dag genomen
Indentiteitsbewijs toevoegen en bewijs van betaling,
Dit staat natuurlijk allemaal te lezen als je het inschrijfformulier aanvraagt bij de plaats waar je het examen wilt afnemen.


Cheers,

Jack :evil:
 
Teekay,

Wij zijn Belgen en hebben onze IELTS test gedaan in Gent. In de meeste grote steden kan je een test afleggen, hangt een beetje van de datum af waar die georganiseerd wordt. Meestal is het per provincie geregeld.
Ik denk dat wji toch wel een aantal maanden op voorhand onze testdatum hebben vastgelegd....


Succes en als er vragen zjin, dan horen we het wel!
Sara
 
Dag Sara,
Dan was jullie test waarschijnlijk in 2005 want in 2006 kon je geen examen gaan afleggen in Gent. Wij zijn dus noodgedwongen naar Brussel moeten gaan. In België is er echt niet zoveel keuze hoor. Ik dacht enkel Brussel en Luik. Want voor onze gevraagde datum (21 januari) was geen plaats meer vrij. We werden opgebeld en hadden enkel nog de keuze 11 maart in Luxemburg (!) of 25 maart in Brussel. Toen we daar waren in Fondation 9 voor ons mondeling examen, hoorden we vertellen dat het ook daar de laatste keer was dat ze mondeling examen afnamen. Dus we zijn hartstikke blij dat we allebei geslaagd zijn!
Grtjs,
Nath
 
Nou ik had me opgegeven voor de general IELTS test op 8 juli in Utrecht maar in de bevestigings brief hebben ze me geplaatst op 12 augusts. Het probleem is alleen dat ik in de VS zit in die periode en de eerste volgende mogelijke datum pas in Oktober is en dat is wel heel erg ver weg :S Dus ik heb maar telefonisch geregeld dat ik maar de Academic IELTS op 29 juni ga doen in plaats van de General. Ik ben benieuwd....   :p
 
Niet slagen is ook          [move] €170[/move]      weg  :cry: :cry: :cry:

Goodluck,

Jack :evil:
 
Ik denk dat dat goed gaat komen. Je klinkt zeker van je zaak, dus zal wel lukken.
Anders had je dat vast niet gedaan toch? Kan het me wel voorstellen........

Henriette
 
ook ik was gedwongen om de academic te doen. Ik vond em errrg pittig, had niet verwacht dat ik toch nog zo'n positieve uitslag kreeg!!! Dus t kan!!! Heeeeel veel succes!!! Heb me ook niet voorbereid met div. oefentest en dergelijke, is misschien wel voor jou een aanrader!!! ps khad misschien wel t voordeel dat ik al bijna een jaar in Oz zat, alle boeken int engels las en een engels talige partner heb...
 
Nou, de uitslag is binnen en ik ben geslaagd met een bandscore van 7.5 (L/R/W/S 8/7.5/7/8) :-D Ik kan het in ieder geval iedereen aanraden even een tentamentje door te nemen, dan weet je iig wat je te wachten staat :)
 
Back
Top