Je naam in het Engels!! :D

nou caspers lijkt me wel makkelijk eigenlijk
Net zoals the friendly ghost uitspreken  :lol: maar dan met s dus het zijn er meer geworden nu  :lol:
 
Coen betekent donder of bliksem ofzo. Niet verkeerd vind ik. Beter ook dan dat ze Coon zeggen, want dat is een kaasmerk :up:.
 
Nou, wel gaaf hoor zo`n stoere Oz naam voor mijn ventje.

Dit is de famous Koen:

Picture43.jpg
 
wow....super foto!!! enneh...vind "donder" ook wel heel stoer :up: Thanks JufBek, was even vergeten wat het betekende :up:

Coon is inderdaad een kaasmerk MAAR wordt ook als een offensive name for a black person gebruikt :-( (meer door de oudere generatie, dus je hoort het gelukkig niet zo vaak in dat tekst verband). Maar als je Koen of Coen schrijft komt het helemaal goed!!! :)

Groetjes
Syl

Sorry even snel van bliksem naar donder veranderd! Kwam het net tegen op een website :up:
 
[quote author=jessica link=topic=4471.msg56097#msg56097 date=1145010648]
Nou, wel gaaf hoor zo`n stoere Oz naam voor mijn ventje.
Dit is de famous Koen:
[/quote]

Mijn zoon van net 9 heet ook Koen!
Iedere keer als hij zich ergens voorstelt is het weer lachen als ozzies zijn naam uitspreken. Het klinkt inderdaad als Keun.
Maar als je ze stug verbetert en uitlegt dat het dezelfde oe is als in school, dan lukt het na een paar keer oefenen wel.
Vooral kinderen hebben het snel door.
Koen heeft in zijn AFL team de bijnaam Koeno gekregen.
Het schijnt de bijnaam te zijn van een beroemde AFLer....
Maar Kuun (phonetisch) schijnt wel een oud scheldwoord te zijn voor een aboriginal.
Alleen de volwassenen beginnen er over, de kinderen kennen het gelukkig niet!

M5: Quote is een beetje ingekort.   
 
[quote author=wiepie poortman link=topic=4471.msg56175#msg56175 date=1145055459]
Ik krijg vast nog een probleem met mijn naam:

Wiepie Poortman  :cry:[/quote]


Haha, Waaipai Gateman,
Is mee te leven

Jack :evil:
 
wij hebben de namen van onze dochters maar meteen aangepast aan onze Aussi-plannen: de oudste heet Lynn Jordan, de jongste Aiden Jade. Kan daar niks mis mee gaan. :up: :up:

groet      saskia (ja, dat wordt ook maar iets anders, denk ik)
 
Zo'n beetje hetzelfd gedaan met de naam van mijn zoontje,

En niemand kan het mooier uitspreken dan een Australier

Jack :evil:
 
met mijn naam hebben ze in nederland al heel veel moeite, en nog veeeel meer in Oz!
Marieke aan den Boom. Er is zelfs al eens wat mis gegaan met t sturen van mijn IELTS inschrijving omdat ze dachten dat mijn naam ",Marieke-Ann" en achternaam "den Boom" was ipv Marieke aan den Boom, haha. De ozzies zijn niet altijd even pienter.... Want we hadden t wel al 5x duidelijk genoemd!
 
Als ze Henriëtte Draaijer moeten gaan uitspreken krijg ik:
1. altijd HenriettAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , en dat vind ik vreselijk!
2. om van de uitspaak van Draaijer (Dreedjur....) nog maar te zwijgen..

Ze mogen mij in Australie Henry Turner noemen, maar dat geeft dan weer andere verwarringen..... :p :wink:
 
Hallo allemaal,

De namen van onze kinderen zullen niet zo'n probleem zijn ( Timo, Joran en Senna) Mijn man ook niet want hij heet David, al vind hij het vreselijk als het op z'n engels wordt gezegd, maar ja. Ik ja dat word heel bijzonder denk ik. Mijn naam is namenlijk Mattanja. Ben benieuwd wat dat zal worden. :think:
 
Back
Top