Je naam in het Engels!! :D

[quote author=Robby link=topic=98.msg33687#msg33687 date=1130484663]
En wat wordt Robby? :cool:

[/quote]

hehe; Robbedoes misschien....  :lol: :-o :dunno: :happy: :lmao:


[quote author=Syl link=topic=98.msg33634#msg33634 date=1130465537]


ja, dat is natuurlijk waar maar vergeet niet dat ze hier reuze creatief zijn dus je kunt met nog zo'n makkelijke naam op de proppen komen de kans dat je daadwerkelijk zo genoemd wordt is nihil  :-D. Neem nou de naam Barry.....dat is prima uit te spreken maar dat wordt hier al vrij snel "Bazza", Jim wordt "Jimbo", David wordt "Davo",  Gary wordt "Gazza", Sharon wordt "Shazza". Richard wordt vaak "Dick" of "Dicky" of "Bill". Anyway....you get my drift probably by now.

De naam Jean hoor je hier inderdaad ook maar is over het algemeen een dames naam (tenminste, ik heb alleen maar vrouwelijke Jean's ontmoet).

En je achternaam veranderen...voor werk kom ik echt de meest geweldige namen tegen en de woorden "can you spell that for me please" zijn hier dagelijkse kost.

[/quote]

Oh; is Jean een damesnaam in Oz......  :| :-o. Maar in Frankrijk bijvoorbeeld is het wel weer een naam voor mannen (bijv. acteur Jean Reno)
Hehe; misschien is Jon dan wat....  :) . Nah; toch maar niet, denk ik  :?
 
Azzamazza  :p Australisch voor Annemiek :)
"Creatief met namen" Nieuwe cursus vanaf vandaag verkrijgbaar :)
 
Dan wordt het waarschijnlijk Jonno   :-D

Maar inderdaad, hier in België is Jean ook een jongensnaam......als je het op zijn Frans uitspreekt, dan is het voor jongens...als je het op zijn Engels uitspreekt, ist voor de dames!  :lol:

Sara
 
Hiya Jon :-D

Jean Reno....ja kijk die wordt hier dan wel weer redelijk bij zijn naam genoemd (door de kenners :) maar Jean wordt hier toch wel vaak uitgesproken als (ongeveer dan :lol:) de spijkerbroek maar dan zonder S - "Djien"

What about Jerry???

Groetjes
Syl :)
 
"Jean-claude van Damme". Dat wordt wel degenlijk uit gesproken als "Sjôn-clôde". Doe je dat niet, wordt je in elkaar getrimmed!!!
Stel je voor om hem als "Djien" aan te spreken!! Ik zou het niet durven!!

Rene
 
Zo heet hij daadwerkelijk als je niet van zijn films houdt. Dan is het ook echt; "Gad Ver Damme, toch niet die weer."

Rene
 
Ja, hij was eigenlijk ook wel heel erg flauw en voor de hand liggend, maar hier thuis kan ik zo'n geintje niet maken. Daarom loop ik achter..... Denk ik dan maar.

Duim voor me.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=98.msg33726#msg33726 date=1130490886]
Duim voor me.
[/quote]

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Goed zo??
 
Dan hoop ik dat de naam van Bonny niet veranderd in Bonzo  :lol1:

doei Miran  :)
 
Onze voornamen zijn niet zo'n probleem;Ik heet Clair,mijn man Leslie en onze dochter Mercedes.Mijn meisjes naam is Numberi,dat wordt Njoemberrie of Number 1 !Zo werden mijn broer en ik op school genoemd op Fiji!
Maar tegenwoordig heten wij,als gezin Bastiaansen;geen idee hoe ze dat gaan uitspreken??! :?
Beestie ensen????Hihihi!
 
[quote author=Syl link=topic=98.msg33717#msg33717 date=1130488619]
Hiya Jon :-D

Jean Reno....ja kijk die wordt hier dan wel weer redelijk bij zijn naam genoemd (door de kenners :) maar Jean wordt hier toch wel vaak uitgesproken als (ongeveer dan :lol:) de spijkerbroek maar dan zonder S - "Djien"

What about Jerry???

Groetjes
Syl :)
[/quote]

Haha; Jerry...toch nog altijd liever als Tom hoor....hihihi
Maar eh; wat Jean betreft. Doe me toch maar Jean Reno (Van Damme; nee dank je).
 
hey mede forum leden,

ik ben een beetje aan het kijken voor andere namen voor mezelf.
mijn naam zal in het engels de lachers op hun hand hebben, dus zit ik te denken aan een andere.
maar ik weet niet of dit zomaar kan, en of dit geregistreerd moet worden bij de aanvraag.

ik denk dat ik mezelf maar RICK ga noemen.....lijkt me beter.

groetjes dick.

:laugh: no worries mate, his wife is called joke....... :-D
 
Beste Dick offe  Rick,

Ik wil je best helpen dat heb ik ook geprobeerd met , 'als ik het goed heb ', met wezep die wilde een tattoo.
Maar dan komt het duiveltje in me naar boven en ben ik niet meer te stoppen en is het ver van serieus.
Dus hou het nu maar gewoon op Dick, it's a fine name.

De groeten Dick

Jack :evil:
 
Waarom veranderen ? Dick Van Dycke heet toch ook Dick .Ofwel "Dycke " .Grap er gewoon mee en je zal wel zien ,het zal best meevallen hoor . :lol:
Groeten Kat
 
moet ik je dan ook Rick gaan noemen??

[move] :-D :)   :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)   :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D  :)  :-D [/move]

Jess
:lol:
 
Back
Top