Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

Nee Panel dokter heeft vorige keer al meegedeeld dat ze niets bewaren, weg is weg!
Dus weekje post heen weekje post terug en voor je het weet is er weer een maand voorbij.

Ik denk dat ik straks in Oz maar een immigratie service op ga zetten, heb zo'n beetje alle facetten al meegemaakt behalve een en die wil ik niet meemaken ook.

Mariette

PS Vroeger vertelde mijn moeder me altijd dat ik het toch allemaal zelf opzocht, maar voor zover ik het nu kan bekijken zijn het toch allemaal factoren van buitenaf.

Ja hoor, dat ben ik met je eens!
Je kunt er echt helemaal NIETS aan doen!
Je doet alles helemaal goed en volgens het boekje....

oh..oh..oh...dat maakt het nog eens tig keer zo moeilijk! Want als je een beetje hier en daar zou sjoemelen/niet compleet zijn...of wat dan ook: dan zeg je een keer: Ach, is ook wel logisch dat het niet kan of lukt! Maar nu: AAAAARRRRRGGGGGHHHHHHHHHH

Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goed komt. Voel het nog steeds aan me water...

Sjezus Mariette, waar zijn jullie naar de panel arts geweest, misschien hebben wij hetzelfde probleem, (wij waren in maastricht)
Zo schiet het niet op, hebben ze gezegd wat de arts vergeten is zodat je er volgende keer op kan letten?

Fred

Heh, te laat, ik lees net het hele verhaal, dus hij heeft niet alles ingevuld.

Bij ons heeft de arts de hele formulieren tot aan het eind ingevuld waar wij bij zaten dus dat zou goed moeten zijn,
We wensen jullie veel snelheid met de nieuwe medicals en leven met jullie mee, vreselijk voor jullie.

fred, diana en kids

De eerste keer zaten we er ook bij toen hij alles invulde.
Maar dit was een herkeuring vloog door het formulier heen, dus ik dacht dat hij het zou completeren als alle verklaringen er zouden zijn voor het op te sturen.
Maar goed, ga nu ff gauw bellen.
Overigens zit die van ons in Utrecht.
Maar ik denk dat onze tegenspoed meer bij Murphy vandaan komt. (Wet van Murphy?)

Ja, familie Dammer, we zouden samen Grant letter krijgen dus moet ik wel opschieten :grin:
Of ga je liever alleen verder nu, kan ik ook wel begrijpen, hoor!
Als we maar op het goede pad volgen.

Mariette

Beste Mariette,

ik zou graag willen wachten maar ik geloof dat mijn vrouw dan helemaal knettergek wordt, ze is nu al elke dag helemaal over de rooie als ik 'smorgens niet bel met een bericht van de case officer (door ons inmiddels kees genoemd).
Als we een grant letter hebben zijn we binnen 5 dagen weg (hopen we, als we tenminste ooit een reactie krijgen van kees)

Fred en Diaan

potverdepotverdepotver!! Zijn ze nu helemaal van het pad af daar!  :wall: Snappen ze nu echt niet dat jullie nu gewoon een Grant Letter moeten krijgen!! Mozeskriebel en alle andere uitingen van verbazing ende irritatie! Zo! Nu is het over, die rare kwiebus van een paneldokter vult "gewoon" dat nare formuliertje HELEMAAL (nah ja, die 11 pagina´s dan) in en stuurt dat als aanvulling weer op naar de CO en dan kan hij op zijn beurt niets anders zeggen dan:

"YOUR VISA HAS BEEN GRANTED"

En dan... dan mag Tasmanië zich heel erg hard in de handen knijpen dat een stel doorzetters als jullie daar willen wonen!!

Ik duim door, met dubbele kracht!

Groetjes en succes,
Lela

Sjeeeemig!!
wat een ramp!!!
Misschien inderdaad maar het slimste  om alles over te doen- en zo gauw de rest terug is, weer op te sturen (krijg je nu eigenlijk de gevreesde longfoto's ook terug???)
Jammer jammer- Berlijn zit er dus niet in??? (tenzij een soort beschermengeltje het nu ineens allemaal heel erg snel laat verlopen???- je verdient het!))

aukje

Heel mooi 'gesproken' Lela :smile:

We gaan gewoon allemaal engeltjes die kant op sturen.............. hopelijk gaat het allemaal sneller!

Heel heel veel succes Mariette en laat je niet gek maken!

Liefs Eutrice

Hoi Mariette, heb heel het verhaal gelezen vanaf blz 1. Was een hele rit.
Ben er helemaal verbaasd van wat er bij jullie allemaal tegenzit, niet normaal.
Hopelijk wint zoals gewoonlijk de aanhouder !!!!!!!!!

Heel veel succes, Jojo.   :up:

Wat een toestand zeg!
Ik word er mee kwaad mee van!
Blijven volhouden, vat de koe bij de horens! Kan je de dokter niet vragen om het formulier alsnog volledig in te vullen, in te scannen en te mailen? Hij mag wel wat moeite doen nu, het is tenslotte toch zijn fout.
Of moet het zoiezo per post?

Alleszins veel succes! :up: :up:

groetjes,
An

[quote author=Lela link=topic=4633.msg58509#msg58509 date=1146818521]
Spannend!!! Wat een papierwinkel hè, maar alles komt goed... het duurt alleen even  :up:

Groetjes,
Lela
[/quote]

Wat zei je ook al weer, Lela :grin:

@ Jojo, nou de Skills assessment zat niet tegen hoor die vloog erdoorheen, maar als ik het nu voor het kiezen had hadden we het liever andersom gezien. (zeg ik nu)

Nou Eutrice kom maar op met die engeltjes misschien kunnen die mij een beetje in bedwang houden.

Nou maar hopen dat de panel dokter zo terug zal bellen, anders zal ik er toch langs gaan.

Zo voel ik me een beetje op dit moment :angeldevil:
Met mijn hoofd onderop helaas.

Mariette

Hi An,

Misschien een idee maar weet niet of dat wel is toegestaan, trouwens LCU vertelde de stukken al weer terug te hebben gestuurd.
Dus die zullen toch wel weer die kant opmoeten.

Ik weet het niet meer, maar we zullen verder strijden.
(Als we maar niet strijdend ten onder gaan  :|)

Mariette

Hoi daar,

Soms wordt je er toch een 'beetje'(AHUM) kriegel van. Ik herken
mezelf wel in je uitspraak (was jij toch hè?) van dat zelf doen en
het onder controle hebben. Het liefste zou ik dat ook allemaal zelf
doen, dan weet ik zeker wat er wel of niet bijzit en wat wel of
niet ingevuld is. Dat gedoe met die X-rays en medicals, dat je
dat niet mag zien, kopiëren of lezen is voor mij (hoewel ik de procedure
snap hoor  :wink: ) moeilijk  :lol: :roll:
Ja, ja, delegeren, delegeren, en afleren  :grin:

Succes meid, ook jullie komen er!!

Groetjes Miranda  :smile:

Allemachtig, gaat er ook wel eens iets goed bij jullie? Ik geloof dat ik allang uit mijn vel was gebarsten van frustratie. Als iemand het verdient om nu eindelijk dat visum eens te krijgen, zijn jullie het wel.

Sterkte met alles hoor en niet opgeven.

Groetjes,
Erna

Hoi Mariette,

Net je uopdate gelezen, wat een ellende zeg!!  Je bent zo afhankelijk van anderen in dit proces, 1 iemand verpest de boel voor jullie.

Ik duim  :up: dat het mogelijk is om alles opnieuw binnen tijd op te sturen.

Geef de strijd niet op!

Groetjes,
Susan

tsjongejonge het blijft ook maar tegen zitten bij jullie he. wat een "slimmerik" die dokter.
Blijven volhouden hoor! Sterkte ermee.

Groetjes,
Marina

@#*&:%$@#*Zo, dat ben ik kwijt.
Wat een kl*te toestand weer zeg.
Het zit jullie echt niet mee.
Maar als het eenmaal zo ver is, trek ik ook een fles open
om op jullie te toasten  :up:

Sterkte  :up:

Groetjes,
Jolanda

HMMM, we doen toch iets niet goed met dat duimen. Misschien moeten we even onze duimen na laten kijken??? Ik vind het echt dapper hoe jullie maar door en door gaan. Petje af. Als iemand het visum wel verdient zijn jullie het wel!!!

the Panel Doctor failed to complete the medical form as required.

De opleiding tot arts schijnt een nogal lange en zware opleiding te zijn....hmm leren lezen hoort daar zeker niet bij?
Een geval is zeker jullie hebben je portie tegenslag nu wel gehad, vanaf nu kan het alleen maar meevallen!

Groetjes Chantal

Back