Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

HOERAAAAAAAA!!!!!!!!!! Ja dat is inderdaad snel voor elkaar! Fijn hoor!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
G E F E L I C I T E E R D

Francine
 
GEFELICITEERD!!!!

Nu maar hard studeren voor ielts, dan ben je weer een stapje verder !!!

groetjes Teuni
 
[size=25pt]gefeliciteerd[/size]

op naar de volgende stap

groetjes Miranda  :)
 
:-D :) :-o :angeldevil:
YOE-HOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOE!!!
Geniet van je eerste overwinning!!! Op naar de volgende!
 
Ohhhh!!!!!!

War duurt dat wachten lllllaaaaannnnnggggg!!!!! :|

Zelfs als ik weet dat er helemaal geen postbode in de buurt is geweest moet ik toch steeds in de brievenbus kijken.

En het is er nog niet :|

Alstie nou maar positief is.

Want als die uitslag nou eindelijk binnenkomt (als het maar het cijfer is waarop wij zitten te wachten) kan tenminste het hele boeltje de deur uit!
Ben nu als een gek alle laatste stukken in orde aan het maken, vrijdag de X-rys en volgende week dinsdag en donderdag de medicals, (konden niet alle vijf op dezelfde dag)
en in afwachting van een brief van de ambassade om de VOG's aan te vragen, vind ik het nu toch wel heel spannend worden, hoor!

Ik ben ook al scholen en sportverenigingen aan het zoeken en aan het aanschrijven.

Dus eigenlijk kun je wel zeggen, Wij zitten daar al, alleen nog niet helemaal!

In principe zijn wij er helemaal klaar voor. (Moeten alleen alles nog doen met betrekking verkoop huis en spullen, cleanen, inpakken, verhuisbedrijf opzoeken, auto's verkopen, paspoorten vernieuwen, afscheid nemen, woonruimte en werk voor daar regelen, enz., enz., enz.)

Was het maar zo ver!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mariette
 
Kan iemand mij vertellen of alle stukken van de aanvraag TRA weer mee moeten of alleen de toekenning van de TRA (het referentienummer)
Anders moet ik toch iets meer tijd uittrekken.

Mariette
 
Wat betreft TRA weet ik het antwoord niet.
Weet wel dat ik ook elke dag in spanning mijn brievenbus open doe.
Binnen 10 werkdagen, moet dus deze week komen.

zal voor jullie duimen!!

Teuni
 
Weet nog wel dat Maluka me belde om te vertellen dat de uitslag bninen was. Ik zat toen in de trein op weg naar huis en hij vertelde me de punten. Kon me niet inhouden en een vrij luide YES! kwam uit mijn mond. Een paar hoofden mijn richting op en ik een rooie kop ;)

Wachten is erg he.... ;) Als ie vandaag niet binnen is, dan morgen wel. Nog even volhouden! :up:
 
[quote author=kallie link=topic=4633.msg64017#msg64017 date=1151400117]
Kan iemand mij vertellen of alle stukken van de aanvraag TRA weer mee moeten of alleen de toekenning van de TRA (het referentienummer)
Anders moet ik toch iets meer tijd uittrekken.

Mariette
[/quote]

Hoi Mariette,
Helaas moet het hele TRA pakket ook naar de DIMA, toevallig vorige week het hele pakket zelf naar Adelaide gestuurd, incl het hele TRA gebeuren, samen was het ruim 180 pagina's.....
Succes ermee.

Groetjes
Ineke
 
Hai Ineke,

Dank je voor je reactie, maar stuur je dan niet veel dubbel, want ze vragen in je visumaanvraag (Form 47 SK) bijvoorbeeld om je werkervaring en je CV maar die zitten ook al in de TRA gegevens zo ook je paspoort en de pasfoto's om maar alleen een voorbeeldje te noemen.
Bij de TRA aanvraag zaten ook pasfoto's (twee) samen met de kopiepaspoort en nu moeten er ook vier mee, of hoeven die twee van de TRA aanvraag niet mee.

Hai Annemiek, ja geduld is een schone zaak, zeggen ze, maar ik vind het toch flink lastig om geduld te hebben.
We wachten op het moment al op zoveel dingen
En kreeg ik net te horen dat de oudste van ons, Rene een vriendinnetje heeft opgeduikeld, als dat maar goed gaat en niet te serieus wordt.

Je moet ook alles insturen dat te maken heeft met vorige huwelijk, echtscheiding, overlijden, adoptie.
Maar als je eeerder getrouwd bent geweest en er is bv sprake van een overlijden van de vorige partner hoef je toch ook niet de trouwakte van je eerste huwelijk mee te sturen, volgens mij is een overlijdensakte en trouwgegevns van je huidige partner voldoende.

Het lijkt niks, maar als je eenmaal bezig bent, kom je toch steeds meer tegen waar je meerdere kanten mee op kunt.

Mariette
 
Hee mariette!

Spannend he? Ik hoop dat je gauw de uitslag hebt van IELtS.

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet het Singapore Airlines ticket ga kopen. Heb nog 1 nachtje om erover te slapen (dan loopt de actie af)

neig nu richting wel!

Jij gokt erop dat het allemaal snel gaat toch? Dan ben jij waarschijnlijk iemand van het DOEN kamp aangezien mijn visum op 10 april binnen was bij ASPC en dat zo mij 5 maanden de tijd geven. Nou dat moet wel lukken denk ik.....?

Ach, soms moet je ook maar gewoon eens een risico nemen in het leven..........kan altijd vast als toerist gaan.

Hoop op een case officer in Juli en dan rap het visum. Wacht op het moment op bevestiging van LCU dat de medicals goed zijn aangekomen.

Succes met wachten!

henriette
 
hai Henriette,

Ik zal je zeggen, als wij geen hele kinderschare haden zouden wij al twee ticketjes hebben geboekt.

Je werk is al opgezegd, je bent al half aan het afronden met je huis en je spullen en dan werk je toch effentjes niet?! En je kunt beter daar ff niet werken en wel toeren dan hier maar afwachten.

Lekker ff toeren, nee meid ik zou er voor gaan voor die 400 eurotjes.
ik baal er gewoon van dat het risico voor vijf tickets gewoon te groot is en wij de aanvraag nog niet eens hebben verstuurd, dus de kans is groot dat wij het gewoon niet redden.

Nou succes met je besslissing en geniet van je voorbereidingen.

Groetjes, Mariette
 
Hoi!
Nou, ik ben om 15.30 net wakker geworden! (hoe jetlag???????????) en ik heb geboekt! De zaterdag die ik wilde was nu zelfs al vol voor die prijs. Dus het is zondag 10 september geworden! Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!
Pfffffffffffff, moet zeggen dat ik het steeds moeilijker krijg (qua familie en zo) en probeer zo nuchter mogelijk te blijven. Want al die emoties zijn niet realistisch.....ik bedoel: het drama is groter gevoelsmatig dan dat het in werkelijkheid is......

Nu moet ik als een speer naar mijn werk (personeelsvergadering om 16.30). Zit ik daar met mijn slaperige hoofd, en het is nog wel mijn laatste.....dus afscheid!

Bedankt voor je reactie, want heeft me net over die streep getrokken. Als ik hem inderdaad niet heb, effe vakantie vieren daar!

We spreken!

Henriette
 
[quote author=kallie link=topic=4633.msg64092#msg64092 date=1151446037]
Hai Ineke,

Dank je voor je reactie, maar stuur je dan niet veel dubbel, want ze vragen in je visumaanvraag (Form 47 SK) bijvoorbeeld om je werkervaring en je CV maar die zitten ook al in de TRA gegevens zo ook je paspoort en de pasfoto's om maar alleen een voorbeeldje te noemen.
Bij de TRA aanvraag zaten ook pasfoto's (twee) samen met de kopiepaspoort en nu moeten er ook vier mee, of hoeven die twee van de TRA aanvraag niet mee.


Je moet ook alles insturen dat te maken heeft met vorige huwelijk, echtscheiding, overlijden, adoptie.
Maar als je eeerder getrouwd bent geweest en er is bv sprake van een overlijden van de vorige partner hoef je toch ook niet de trouwakte van je eerste huwelijk mee te sturen, volgens mij is een overlijdensakte en trouwgegevns van je huidige partner voldoende.

Het lijkt niks, maar als je eenmaal bezig bent, kom je toch steeds meer tegen waar je meerdere kanten mee op kunt.

Mariette
[/quote]
Alles waar de DIMA om vraagt en al in je TRA pakket zat kan je gewoon gebruiken, en er dus niet dubbel in doen. Dus 4 pasfoto's ipv 6. Je werkervaring en opleidingen kan je toch uit je TRA pakket gebruiken?? Ik heb alles wat naar de TRA gegaan is ingevoegd op de plekken die ze aangeven in de checklist.

Groetjes
Ineke
 
Goedzo Henriette!
Ik sluit me helemaal bij Mariette aan! Waarom hier afwachten als je het in Oz af kan wachten?? Je krijgt je verzoek medicals enz. toch allemaal binnen via email! Wij hebben het ook zo gedaan, al had het voor ons aardig wat voeten in aarde omdat we nogal wat tegenslag hadden. Maar dat is een ander verhaal! Je bent alleen, hoeft geen rekening te houden met een heel gezin!

Go for it! :up:

Ik moet eens even snuffelen in je laatste stand van zaken, ben heel benieuwd hoe Canada is geweest!

Groetjes Lin
 
De gemeente wilde dus geen VOG's aanvragen, dus formulieren vrijdag opgestuurd naar de Ambassade in Den Haag.

Dinsdag al de verklaringen van de ambassade teruggekregen, stel je voor zeg, twee werkdagen, als alles zo snel gaat in Australie.
Nou in ieder geval zijn de VOG's aangevraagd, dus dat loopt, als we ze tenminste nog nodig hebben.

Vanmorgen bloed laten prikken en de X-rays. is op zich al een hele operatie om met zijn vijfen daar heen te gaan.
Ik mocht als eerste en daarna de hele kudde Behalve Luca, de jongste.
Daarna wachten, en ja hoor ik wist het, ik wist het, ik wist het, ik mocht op het matje komen en ze wonder er geen doekjes om, mijn foto was niet goed, er waren pekken te zien.
Ik heb al jaren problemen met mijn holtes en luchtpijp, maar nu waren mijn longtoppen  niet schoon en vertonen littekens van oude ontstekingen en nog steeds zijn ze troebel.
:cry:
Ik moet nu al de oude fotos op gaan vragen en rapporten en een verslag van mijn huisarts. :-(
het gaat erom dat er geen verslechtering is te zien in de loop der jaren.
dus daar gaan we nu maar achteraan ,morgen zal de IELTS wel binnen komen en ik ben daar ook wel een beetje bunzig voor. Zal je net zien, Nou op hoop van zegen.

Mariette
 
Back
Top