Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

lieve Mariette,

Ik zou ook zeker met je nicht bespreken wat je probleem is, anders draag je dat haar toch ook weer na, al is het in stilte...
Zij zal het toch ook vervelend vinden? Misschien kan zij de puinzooi even opruimen?? Het is vast uit een heel goed hart gekomen, en met dat goede hart wil ze je vast weer uit de puree helpen.

Is het een nicht in Holland of uit Tasmanie???

auk

He Mariette

Wat balen weer zeg, het houd niet op voor jullie, nog ff doorbijten en als je hier eenmaal bent , ben je alle ellende hopelijk snel vergeten. Hoop in ieder geval dat je van die dure tickets af kan komen, misschien op internet zetten je weet maar nooit.
Kop op

Groetjes Erna

Wil wel even opmerken dat Mammavark de [size=20pt]500ste[/size] post in dit topic heeft geplaatst!. Heeft verder nergens mee te maken - maar toch...  :smile: 

Succes met het oplossen van het ticket probleem trouwens - tussen alle andere stress door! Dat al 500 maal gepost is betekent niet minder dan dat we allemaal meeleven.

Zo is ie Marriette,

We leven allemaal met je mee en het komt allemaal goed,
Fris blijven nadenken en het komt allemaal goed.
Nog even en je hebt een eigen huisje in Australia waar je flink van kunt genieten met alles erop en eromheen.
En er is veel om je huis, je grote achtertuin is the outback en daar is altijd wel wat te beleven.

Komt allemaal goed, ik werd op een gegeven moment ook niet goed van al dat geregel,.....maar heb je keus, no... het hoort er allemaal bij.
Zie het positief ook dat van die vliegtickets, bel ze op , doe je verhaal en ze zeker voor je een goede oplossing vinden.

nog 12 daagjes....

:up: :up: :up: :up:

Jack :evil:

Zo!

Weer terug van Berlijn.
wie vertelde er ook al weer dat het een half uurtje in en uitlopen is?
Piece of cake, ik ben er zeker van dat er een of andere duistere macht ons in dit kleine landje wil houden.
Wij hebben er 's ochtends ruim twee uur gezeten en tuurlijk kregen we te horen dat er iets niet ging zoals gewoonlijk.
De stempelmachine was kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of we dezelfde middag even terug wilden komen om twee uur.
Wij de tijd gedood in sealife, hadden de kinderen ook nog iets leuks aan het weekeinde en om twee uur weer terug, maar nog niets of we nog even geduld konden hebben.
Uiteindelijk kwam ze naar beneden met de paspoorten, het was gelukt alleen in Erwin zijn paspoort zaten twee stempels waarvan er een doorgehaald was en hoe ik ook tuurde en vergeleek niets was anders aan die stempel dan aan al die andere stempels en degene die fout was en doorgehaald had zelfs nog het hoogste nummer dus was er het laatst ingezet.
Mijn idee is dus dat er gewoon iemand ingewerkt moest worden een fout hadden gemaakt en er contact met Oz moest worden opgenomen om de boel weer op de rails te krijgen, vandaar dat ze de tijd nodig hadden.
Maar goed wij hebben onze paspoorten met stempels en ik houd er wel rekening mee dta wij bij de luchthaven we apart worden genomen omdat dat tweede stempel niet in Er zijn paspoort thuishoort.
maar dat zien dan wel weer.
Verder loopt er echt niets gladjes, we kunnen niet tijdelijk bij mijn nicht in omdat ze met een major verbouwing zit.
Dus nog maar snel op zoek naar een vakantiehuis vlakbij Hobart en van hieruit een auto regelen.
Rene zijn stage begeider wil zijn BPV boek niet ondertekenen omdat er vinkjes bij competenties staan die zij er niet heeft neergezet, alhoewel ze het wel eeens is met zijn werkzaamheden, maar toch wil ze niet tekenen.
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan en we moeten over een week weg.

Wat een motivatie om Down Under te wonen.
En toch gaan we door het zal toch wel een keertje goedkomen.

Moest ff spuien.
De tickets, in ieder geval de internationale is teruggedraaid en alleen de twee binnenlandse staan er nog maar goed dat is peanuts.
En we hebben besloten omdat we toch drie maanden extra hebben dat rene hier blijft en dan begin September zich bij ons aansluit.
Als er tenminste niet weer iets geks tussenkomt.
Ik houd namelijkoveral rekening mee.

Jongens voor wie Zondag ook lekker gaat eten in ieder geval tot dan Ik weet nl nooit wanneer ik weer online kan.

Mariette

Als ik niet zoveel reageer op andere topics,

NEEM MIJ AUB FF NIET KWALIJK!

Heb maar weinig tijd om achter mijn lappie te zitten en moet dan echt mail afhandelen en probleemoplossend werken.

Zo gauw het kan maak ik het goed  :flowers:

Mariette

Ha die Mariette

Die "duistere macht" houdt jullie toch niet tegen, nog ff doorbijten. Of je dat al niet genoeg hebt gedaan.
En die motivatie krijg je hier wel weer.
Good luck

Erna

Maar goed wij hebben onze paspoorten met stempels en ik houd er wel rekening mee dta wij bij de luchthaven we apart worden genomen omdat dat tweede stempel niet in Er zijn paspoort thuishoort.

Dat zal wel meevallen. Wij hebben ook doorgehaalde stickers in onze paspoorten gehad maar daar trekt niemand zich wat van aan. Alleen de NIET doorgehaalde zijn van belang. En bovendien: het moet in het computersysteem zijn terug te vinden. Zelfs als je wel een sticker hebt en maar het niet goed in de computer staat kun je problemen krijgen.....

Lijkt mij overigens best comfortable.... niet bij familie over de vloer maar gewoon lekker op jezelf!  Goede reis, behouden aankomst in Tassie en veel succes voor de toekomst die nu echt gaat beginnen!

mariette, eenmaal in Tassie, moet het wel goed komen.
Na alle tegenslagen, moet het geluk jullie daar wel toe lachen.

Succes met alles Jojo   :up:

[size=15pt]Hocus spocus kikkerdril en banaan
laat de Kallies rustig naar Tas gaan!!!
[/size]​

Oh mens, wat een toestanden, je hebt straks gewoon 3 maanden vakantie nodig om bij te komen!!!

Ik blijf voor je duimen dat alles toch nog goed gaat komen!

Liefs,
Lela

[quote author=kallie link=topic=4633.msg91932#msg91932 date=1181122433]
[/quote]

That would have been me  :-x

Blij dat het probleem met de tickets is opgelost! Wist wel dat het goed zou komen :)

Stap voor stap, dan kom je er vanzelf.  :up: (Ja, je kan ook langzaam gek worden... :-D)

Ireen

Is jullie achternaam misschien Murphy?
Jullie nemen wel telkens de hobbelige weg! Maar geen nood, ook hobbelige wegen leiden naar Tasmanië!
Nog veel succes deze laatste dagen!

groetjes,
An

[quote author=AnSteveTomas link=topic=4633.msg91975#msg91975 date=1181137421]
Is jullie achternaam misschien Murphy?
[/quote]

...of hun voornaam Pet?

[quote author=AnSteveTomas link=topic=4633.msg91975#msg91975 date=1181137421]
Jullie nemen wel telkens de hobbelige weg! Maar geen nood, ook hobbelige wegen leiden naar Tasmanië!
[/quote]

Ik wil de kallies niet teleurstellen, maar hobbelige wegen leiden niet naar Tasmanie  :grin:

spiritTAS.jpg

Maar.... je hebt er wel veel hobbelige wegen!

landscapeTAS.jpg

[quote author=kallie link=topic=4633.msg91932#msg91932 date=1181122433]
[/quote]

Drama he? Wij hebben ook zolang op onze stempels moeten wachten... Meid hou je taai, je bent er bijna! Dan is NL afgesloten en begint het feest in Oz!

Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

lieve Mariette;
nu eerst;
1. southern cross ; lekker eten!!!
2. Tasmania ; Lekker wonen!!!
3. ellende vergeten.

aukje

Dames en Heren, jongens en meisjes.. de Kallies vertrekken morgen naar Tassie!

:cry2: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :later: :cry2:

Back