Zo!
Weer terug van Berlijn.
wie vertelde er ook al weer dat het een half uurtje in en uitlopen is?
Piece of cake, ik ben er zeker van dat er een of andere duistere macht ons in dit kleine landje wil houden.
Wij hebben er 's ochtends ruim twee uur gezeten en tuurlijk kregen we te horen dat er iets niet ging zoals gewoonlijk.
De stempelmachine was kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of we dezelfde middag even terug wilden komen om twee uur.
Wij de tijd gedood in sealife, hadden de kinderen ook nog iets leuks aan het weekeinde en om twee uur weer terug, maar nog niets of we nog even geduld konden hebben.
Uiteindelijk kwam ze naar beneden met de paspoorten, het was gelukt alleen in Erwin zijn paspoort zaten twee stempels waarvan er een doorgehaald was en hoe ik ook tuurde en vergeleek niets was anders aan die stempel dan aan al die andere stempels en degene die fout was en doorgehaald had zelfs nog het hoogste nummer dus was er het laatst ingezet.
Mijn idee is dus dat er gewoon iemand ingewerkt moest worden een fout hadden gemaakt en er contact met Oz moest worden opgenomen om de boel weer op de rails te krijgen, vandaar dat ze de tijd nodig hadden.
Maar goed wij hebben onze paspoorten met stempels en ik houd er wel rekening mee dta wij bij de luchthaven we apart worden genomen omdat dat tweede stempel niet in Er zijn paspoort thuishoort.
maar dat zien dan wel weer.
Verder loopt er echt niets gladjes, we kunnen niet tijdelijk bij mijn nicht in omdat ze met een major verbouwing zit.
Dus nog maar snel op zoek naar een vakantiehuis vlakbij Hobart en van hieruit een auto regelen.
Rene zijn stage begeider wil zijn BPV boek niet ondertekenen omdat er vinkjes bij competenties staan die zij er niet heeft neergezet, alhoewel ze het wel eeens is met zijn werkzaamheden, maar toch wil ze niet tekenen.
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan en we moeten over een week weg.
Wat een motivatie om Down Under te wonen.
En toch gaan we door het zal toch wel een keertje goedkomen.
Moest ff spuien.
De tickets, in ieder geval de internationale is teruggedraaid en alleen de twee binnenlandse staan er nog maar goed dat is peanuts.
En we hebben besloten omdat we toch drie maanden extra hebben dat rene hier blijft en dan begin September zich bij ons aansluit.
Als er tenminste niet weer iets geks tussenkomt.
Ik houd namelijkoveral rekening mee.
Jongens voor wie Zondag ook lekker gaat eten in ieder geval tot dan Ik weet nl nooit wanneer ik weer online kan.
Mariette