Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

[size=20pt]YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!![/size]

kiss.gif
dikke felizoenen van ons!

sorry voor de late reactie, maar niet minder gemeend, hoor! We zijn gewoon niet vaak online  :| We zijn hardstikke blij voor jullie: enneh.. champagne staat koud  :roll: kom maar gauw langs dan zullen we die eens soldaat maken!

liefs,
John en Cat

Mariette en familie!
Wat een geweldig bericht zeg! Eindelijk is het dan zover en wat hebben jullie gestreden! Heel veel succes met de laatste loodjes in Nederland! All the best in the world to you!!

Groetjes Lin

Hoi Mariette,

[move][size=20pt] :cheer: YIPPEE!  :cheer: YIPPEE! :cheer: YIPPEE! :cheer: YIPPEE!  :cheer:[/size][/move]

Fantastisch nieuws, ik ben zo blij  :smile: voor jullie.  Wat een opluchting.  Hopelijk kan je nog genieten van je tijd hier.  Veel succes met alles regelen voor vertrek.

Groetjes,
Susan

Yabbadabadooooooooooooo! Gefeliciteerd hoor, altijd geweten dat zo'n vatshouder het zou redden.

TheFiveKoalas - leaving next week for Brisbane.

G  :lol: E  :smile: F  :grin: E  :up::cool: I  :grin: C  :smile: I  :lol: T  :up: E  :wink: E  :smile:R  :up: D !!!

GOOD ON YA!!!!!!  Jipieieieieieieieieie!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
Francine

Lieve allemaal,

Kan ff niet posten, antwoorden of lezen.
Heb het druk, druk, druk!!!!!!!!!
MMEENNNNN, MEENNNN,,oh MEENNNNN!!!! Wat heb een mens een zooiiii!!!!
Hopelijk tot vrijdag of zaterdag of zondag als ik tenminste online kan, haha!

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4633.msg90871#msg90871 date=1179929418]
MMEENNNNN, MEENNNN,,oh MEENNNNN!!!! Wat heb een mens een zooiiii!!!!
[/quote]

:grin: :grin: Ja, erg hè? Woon nu 1,5 jaar in Oz, ben zo goed als zonder spullen gekomen, ben inmiddels alweer 1 x verhuisd en jeeeeeetje, wat een rotzooi alweer verzameld in die 1,5 jaar, schandalig gewoon :grin:.

Tot gauw en niet vergeten te genieten hè.

Wouw, gefeliciteerd  :up:

Sorry voor de late reactie, maar we hebben nu (na twee weken) pas internet.

Dit is nog eens goed nieuws zeg.

Veel succes met alles regelen.

Groetjes van Jolanda

Zo weer een liefhebber gevonden waar ik even online kan heb giga weinig tijd en alles loopt in het honderd dus kan m'n geluk niet op.
anderhalve week geleden de container gevuld en afgelopen donderdag de oplevering van het huis gehad dus dat is achter de rug.

Heb ik van de week aan mijn nicht gevraagd of zij voor mij een beetje rond wilde shoppen voor een ticket heen en terug voor Rene(18) omdat hij weer terug zou gaan naar Nederland voor een maand of drie.
Ik had nog gevraagd of ze mij eventuele bedragen door kon mailen.
Blijkt ze alles al te hebben geboekt en betaald daar zit ik dus mooi aanvast voor 3300 Dollar, tickets die ik helemaal niet wil en die eigenlijk helemaal niet nodig zijn omdat Rene pas 30 september hoeft te valideren en dus helemaal niet mee zou hoeven nu wij weg gaan.
Heeft iemand enig idee hoe ik in vredesnaam hiervan af kan komen, zonder haar voor haar hoofd te stoten en zonder kleerscheuren voor mijzelf of Rene.
Ook al is hij 18 het blijft een kind die nog nooit alleen in het buitenland is geweest en nu met allemaal gekke overnachtingen in Tokyo en Sydney heen en weer moet reizen terwijl het helemaal niet nodig is.

Jullie begrijpen hopenlijk wel dat ik op dit moment niet zoveel kan posten en me verschrikkelijk k*t voel.
We hebben maar twee weken meer en moet nog zoveel doen.
Het plan was de 16e Juni vliegen en moet de hele administratie nog doen zelfs nog de aangifte van 2006.
(Dat heb je met een eigen bedrijf, he!)

Eerlijk gezegd heb ik dat Yippie gevoel nog niet gehad en op dit moment denk ik Waar benj ik in vredesnaam aan begonnen.

Uiteindelijk heeft er zoveel tegen gezeten en ben je er zo druk mee bezig (nu nog steeds), dat het wel logisch is dat het yippie gevoel er nog niet is. Waarschijnlijk als alles straks wat rustiger wordt en jullie eindelijk in oz zitten komt dat gevoel vanzelf  :up:

Ach Mariette,

alles sal rech kom.

Over een jaar lach je erom... (met een weemoedige lach op je gezicht)
auk

Oh je, Kallie! De realiteit is gearriveerd... Geen idee hoe je onder dat ticket uit komt... annuleringsvoorwaarden nakijken? Wrschlk ben je in ieder geval 50% van het bedrag kwijt, als je niet komt opdagen..., maar deze voorwaarden zijn zeer afhankelijk van het type ticket en de prijs die je ervoor betaald hebt. Denk niet dat het lukt, zonder je nicht tegen te komen, helaas. Sommige dingen misschien wat zakelijker bekijken??? Als dat lukt??? Is moeilijk als je je kl*te voelt.

Ga even uit eten, of een borreltje drinken. Of een nacht goed slapen. Ziet alles er morgen weer beter uit. Enne.... overmorgen is morgen alweer gisteren, dusssss. Voordat je het weet, is het voorbij en ga je gewoon verder. Even wonden likken en DOORRRRR  :up:

Denk aan je!
Kath

Zijn de tickets al daadwerkelijk geprint?? Zo nee, dan kun je er vaak nog onderuit met een kleine "boete". Ik zou het zo snel mogelijk proberen in ieder geval als het je echt niet aan staat.

Het hangt er een beetje vanaf of het een non-refundable ticket is of niet. Zo had ik vorig jaar een non-refundable ticket (bij Continental) naar de USA geboekt wat achteraf niet door kon gaan. Dit geld kreeg ik niet terug maar het bleef wel een jaar staan om een ander ticket mee te boeken. Uiteindelijk ben ik afgelopen April naar New York gevlogen op een goedkoper ticket dan dat ik in eerste instantie had geboekt en het verschil kreeg ik op mijn credit card terug gestort (met aftrek van een omboekings fee).

Maar heeft je nicht het ticket al betaald? Als er nog niet betaald is kan je het volgens mij sowieso terugdraaien. Je kan altijd iets zeggen als 'volgens mij heb ik per ongeluk een ticket geboekt; ik wilde alleen even kijken wat de vluchtroute en het totaal bedrag was. Sorrryyyyyy' ;)

[edit]
Ik lees net terug dat ze het ook al had betaald:

[quote author=kallie link=topic=4633.msg91639#msg91639 date=1180786541]
Blijkt ze alles al te hebben geboekt en betaald daar zit ik dus mooi aanvast voor 3300 Dollar
[/quote]

Dan wordt het lastig denk ik. Ik denk dat je dan moet proberen te annuleren; al zal je dat wel een boete kosten... Maar goed, beter een boete dan 3300 dollar betalen.
[/edit]

Maar het is niet zo handig van je nicht hoor; ze had op zijn minst even kunnen bellen voordat ze de boeking zou gaan doen. Ik begrijp dat je haar niet voor haar hoofd wil stoten, maar zoiets kan je best even zeggen. Jij zit nu tenslotte met een uitgave van 3300 dollar...

Hoi meid,

4np komt inderdaad met een goed idee; bel de vliegmaatschappij en verzet de datum. Zou geen probleem moeten zijn. Althans, het is eerder gedaan, wij hebben 't ook wel 's moeten doen.

Niet gaan stressen, logisch blijven denken ;-)

Ireen

Misschien is er wel een 3 daagse (of 5 daagse of wat dan ook) bedenktijd???? Zoiets als ook met de colportage wet? Heeft zij dat geld dan voor je voorgeschoten dat het al helemaal betaald is? Da's ook nogal wat! Da's wel heel erg Hollandse efficientie!

Oh meid, kan me voorstellen dat je er van baalt. Geef je eindelijk iets uit handen omdat je het zo druk hebt, krijg je dit. Met als gevolg: IK DOE HET VOORTAAN ALLEMAAL WEL WEER ZELF.....

Ook dit zal goed komme........

Henriette

Back