Kallies naar Tasmanie Settling in Allright!

yes van harte gefeliciteerd  :dance:
veel succes  :up: en op naar tasmanie :plane:
groetjes auktje en diderick

:hi:  to Tasmania....

VAN HARTE GEFELICITEERD, JULLIE HEBBEN HET ABSOLUUT VERDIENT !!!!!!!!!11

Na al die tegenslag schijnt nu de zon, eindelijk ..

Groetjes
John en Ineke

[size=40pt]G[sup]E[/sup]F[sub]E[/sub]L[sup]I[/sup]C[sub]I[/sub]T[sup]E[/sup]E[sub]R[/sub]D![/size]

Eindelijk is het na alle toestanden dan toch gelukt :D Olé!!!

:flowers: :cheers: :clap2: :cheer: :clap:

[sub](Maar wat betreft die initial entry date; mag je dan pas na die datum het land inkomen? Of mag het ook eerder?)[/sub]

Gek gevoel he....!!!  :shock:
FANFREAK'NTASTIC!!!!!! Ben erg blij voor jullie, hehehehehe, eeieieieien-de-lijk!!! Succes met het verwerken en daarna vieren!!

Kath

SUPER!!!  :congrats: :congrats: :congrats: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
EINDELIJK,
VAN HARTE GEFELICITEERD!

Groetjes Marie

JA,

Nu ik al jullie reacties lees, geniet ik zeker van dit gevoel.
Kreeg er tranen van in mijn ogen.
Heel af en toe heb ik het me gerealiseerd, verstandelijk gaat wel maar gevoelsmatig valt het kwartje nog niet helemaal.
Maar ook dat gaat goed komen.

Ik wil jullie allemaal wel zeggen dat ik het echt te gek vind dat iedereen zo meeleeft. Dat heeft me heel goed gedaan.
Daar wil ik jullie dan ook allemaal heel hartelijk voor bedanken. :flowers:

Ons huis is een puinhoop op het moment, overal staan dozen half en heel ingepakt.
Schoonmaken staat ook eventjes niet in mijn woordenboek.
Als ik het vergelijk met de periode dat het te koop stond is echt een wereld van verschil. Het is goed dat we het niet nu hoeven te verkopen, anders raakten we het echt niet kwijt, haha!!

Nou, ga snel weer wat doen.
Mariette

Lieve Mariette, Erwin & Boys,

Tjonge, zit ik een keertje niet eens de hele dag op het forum en meteen geweldig nieuws! :wink:

[move][size=30pt]CONGRATULATIONS!!!! YES YOU'VE GOT IT[/size][/move]

:dance: :congrats: :dance: :congrats: :dance: :congrats: :dance:  :congrats: :dance:

Na al jullie geduld is het dan toch zover!!!!!!!

Grijp die champagne en geniet ervan!!!!

Liefs,
Lela

van harte gefeliciteerd met het behalen van dit resultaat, nu op naar tassie

Veel plezier met alle voorbereidingen

groeten,

Hein

Hi Mariette

:congrats:
Helemaal te gek voor jullie.
Sta de hele nacht al te :dance: voor jullie

Heb je de bubbels al op?
In ieder geval vanuit Perth een paar ongelovelijke klapzoenen.

Erna

Ook vanuit Glengowrie hartelijk gefeliciteerd gewenst!!

Succes met de verdere voorbereidingen en afsluitingen.

Bart

Ik ga vanavond naar de kroeg, want er is weer wat te vieren!!!!!!! en niet zomaar iets: DIT IS GEWELDIG!!!!!!  :up: :congrats: :w00t: :dancing:

Henriette

[move] :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats:[/move]

Heeft al dat duimen toch geloond.

van harte gefeliciteerd van the Dammertjes

Van Harte Gefeliciteerd, wat zal je blij zijn!
En meteen 10 centimeter gegroeid met die last van je schouders af?

made my day om te horen (lezen) dat het gewoon helemaal gelukt is!

Feest nog maar effe verder, en geniet ervan in Tassie! (Je blijft toch wel posten, he?)

Groet, Ineke

Tuurlijk blijf ik posten!
Volgende week zitten we in de caravan zonder internetverbinding en half Juni is de planning dat we vertrekken.
Dus misschien ben dan niet meer dagelijks online, maar ik blijf wel posten, hoor!

En Fred: jullie volgen nu hoor! Ik wil nog meer te vieren hebben. :up:

Mariette

Zo ben je aan het wachten en wachten en ineens is het al aftellen tot half juni.
Succes met de allerlaatste dingen regelen en natuurlijk het afscheid.

Groetjes Jojo.

Gefeliciteerd !  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Hier hebben jullie zo lang op gewacht! Geniet van het fijne gevoel en veel plezier en succes met de voorbereidingen!!

Groetjes

Inès

Hahahahah wauwiee, wat een geweldig nieuws hee  :up: :up: :up: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :dance: :dance: :dance:  Eindelijk mogen jullie ook dat felbegeerde stickertje halen jiiiiiieeeeeehaaa :cheer: :cheer: :cheer: Ga er ff een op jullie drinken  :drinking: hihihi ik word  ondertussen bijna dronke hier met al dat goede nieuws!!!!

Geniet ervan (gaan jullie  toch nog eerder dan wij, hahahahha :grin: ) saampies!!!

Liefs Eutrice

Back