Zo is dat Jack, kom maar eens naar dit mooie plekje op aard, kun je een beetje afkoelen :grin:
Hi Elle, waarom wil je hierheen komen is dat altijd je wens geweest of ben je een keertje langs geweest en verliefd geworden op Tassie?
Hi Auk, mis je meid, kom maar snel over, hopenlijk vordert het een beetje met alles af te handelen. (en te verwerken natuurlijk.)
En peet, het mooie is dat we nu weten wat voor soort huis we willen wat betreft zonligging, double glazing en natuurlijk willen we een heatpump.
Zwembad zal wel een later stadium worden. haha!
Ireen, dat jij je sokken aan hebt zal wel een beetje te maken hebben dat je al behoorlijk bent ingeburgerd en de warmte dus al gewend bent.
Nou Louw, onze eerste aankoop was een stel electric blankets en natuurlijk van die grote (ugly) boots. Helaas waren die van mij momenteel niet leverbaar dus pik ik iedere keer die van Erwin, zijn maar een paar maten te groot. Zolang ik er maar niet mee ga rennen.
We gaan trouwens vrijdag naar een tent waar al de builders heen gaan na hun werk om een beetje kennis te maken.
Momenteel zitten we in Kingston maar zoeken eerst een huurhuis in Taroona regio, zodat Bart naar T. High kan en daarna zien we wel weer verder.
Vind persoonlijk Blackmans Bay erg mooi staan wel wat leuke huisjes.
Verder dacht ik ook wel aan Bellerive en Howrah, maar we zien wel waar we tegen aan lopen.
Het voelt alsof we hier al aardig gewend zijn zelfs Bart (15) heeft het idee dat het een goede keus was, hij heeft nl al heel wat leuks voorbij zien lopen tijdens het shoppen in Hobart.
En dat is toch heel belangrijk.
Op het moment zitten we voor een paar dagen in het Noordwesten op visite bij familie.
Morgen gaan we weer terug en gaan op banen, huizen en auto jacht.
Kortom, voelt goed allemaal.
Mariette