Is het eindelijk allemaal weer begaanbaar om te genieten van m'n paarden, staat de jongste ineens kreupel. En dan ook echt kreupel. Wil liever niet lopen en strompeld maar wat. Z'n voet is heel warm dus zit er een flinke hoefontsteking dwars. Dit is zo pijnlijk voor ze. Zo zielig :cry: Normaal is hij heel stoer en niet snel onder de indruk van een wondje. Had zich een aantal jaren geleden flink opgehaald aan prikkeldraad, hij knipperde nog niet eens met zijn ogen wanneer je het aan het behandelen was!
Wat heel aandoenlijk was dat toen ik hem van de wei afhaalde de andere paarden allemaal om hem heen gingen staan en hem met hun neuzen begon aan te raken. Stond ineens tussen een groep knuffelende paarden. GROUP HUG! Heerlijk gevoel :wub:
Wat balen is dat ik op dit moment dus geen advertenties kan plaatsen. Hij zal eerst hersteld moeten zijn.
Ineens realiseer je jezelf hoe gek je dan van zo'n dier bent. *zucht* ... wat gaat dat moeilijk worden om van hem afscheid te nemen.
Had gisteren ff een :cry2: moment. Een vriendin van mij had mijn verhaal gelezen via mijn blogpagina en had daar zo ongelooflijk lief op gereageerd. Ben maar ff snel de wc ingedoken, want als een collega me zo had gezien zouden ze er niets van gesnapt hebben....Krijg wel steeds meer zin om het op mijn werk te gaan vertellen, maar daar wacht ik nog heel eventjes mee
In mijn huis ben ik goed bezig, vanavond nog even langs de Gamma. Heb een lijst gemaakt met de klussen die nog gedaan moeten worden en ik wil gaan afstrepen
Toch ondanks 'alles' ben ik heel volijk en heb overal wel zin in.
Hoezo een emotionele rollercoaster.... :roll: