Koen & Katrina de laatste stand van zaken.

Hoi Koen,

Er zijn al verschillende meldingen geweest aangaande het terugbellen van de case-officer, van enkele uurtjes, tot enkele dagen. Bij mij heeft het zo'n 4 uur geduurd (belde rond 13.30 naar Berlijn, case officer belde al terug om 17.30) Duurt het te lang, bel dan zelf nog eens terug.

Succes

Mon  :up:
 
Bedankt Mon,

Ik hou het zeker in de gaten, ik verwacht dat ze vandaag of morgen wel terug zullen bellen.
Er werd wel aangegen dat de caseofficers erg druk waren op het moment.

We zien het wel, was al verbaasd dat ik er gelijk door heen kwam, hoefde maar 5 minuten te wachten. :)

Greetz,
Koen
 
Hey Koen, volgens mij valt het met die drukte wel mee hoor! Mij belde ze ook binnen een paar dagen terug en kon zelf de datum en tijdstip kiezen!
Erg spannend nu joh!
Succes!!!
 
Dank je Marina,

Ik hoop dat ze voor volgende week terug bellen, dan  kan ik tenminste mijn vrije dagen inplannen. :-D

Ben erg benieuwd naar hoe alles er aan toe gaat. Maar goed we wachten het wel af.

Groeten,
koen
 
Jawel joh, ze bellen vast wel snel! Het is wel een ramp he dat wachten! En anders gooi je er zelf nog eens een telefoontje tegen aan toch?
Ben benieuwd naar je datum !!!
 
binnen 5 werkdagen............
als het goed is moet je vandaag dan een telefoontje terug krijgen.
ik ben benieuwd.
we lezen het wel............vandaag/morgen?

Bert
 
Hoi allen,

Nou ik zou het fijn gevonden hebben als ik jullie nu mee kon delen welke datum het geworden is, echter moet ik denk ik nog 2 dagen wachten voordat ik antwoord krijg of zelf nog een keer moet bellen want ik heb nog niets vernomen..... :cry:

Maar ik blijf moet houden en thanks voor de opbeurende woorden. Ik ben ook wel erg benieuwd naar wanneer het dan eindelijk gaat gebeuren.

I'll keep y'all posted.
Greetz,
Koen
 
  :lol:  :lol: :lol: En als je dan je datum eenmaal hebt, wens je dat ie weer voorbij was!!!!!!!!! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ik spreek uit ervaring hahaha
 
Zoals Bert al zei;
[quote author=TheBroute link=topic=2885.msg37355#msg37355 date=1132571637]
binnen 5 werkdagen............
[/quote]

Maar als het echte ambtenaren zijn (en die, zoals we allemaal weten, werken niet), duurt het nog wel een paar dagen meer.

Nee hoor, Koen, we plagen alleen maar even. We sturen een heleboel positieve vibrations jouw richting op.  :up: :up: :up:

Rene
 
Nee hoor, Koen, we plagen alleen maar even. We sturen een heleboel positieve vibrations jouw richting op.  :up: :up: :up:

Da's mooi want positieve vibrations kunnen we altijd gebruiken.
'k Heb dan ook besloten wanneer ik vandaag niets hoor morgen weer te bellen en net zolang te zeuren totdat ik een afspraak heb.... :-D

We wachten maar wee eens af.
 
Helaas.... we hebben geen telefoontje van de Ambassade mogen ontvangen.... :cry:

Vandaag heb ik weer gebeld en opnieuw mijn gegevens achtergelaten, nu is het dus weer wachten geblazen... :-(

Maar goed we blijven de moed er in houden.

Greetz
 
Ze zitten je toch niet te plagen daar?
Normaal duurt dat toch nooit zo lang?
Althans......dat is wat ik altijd lees hier op t forum.

Nou Koen.......ff afwachten dus maar weer......er zit niks anders op......helaas.

Bert
 
Heel gewoon doen wat de Fransen deden. Een aantal ambassade auto's in de fik :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: dan willen ze wel luisteren.

:eek:ops!: :lol1: :lol1:
 
Bij de tijd dat ik zover heen ben laat ik het je weten, dan kan je je plan ten uitvoer brengen... :-D
 
[move]:dance: :applaus: :happy: Jippie- AFSPRAAK BERLIJN 6 Januari 2006 -  :dance: :applaus: :happy:[/move]

Ben net gebeld door Anke van de Ambassade, mogen op vrijdag 6 januari om 10:00 uur op visite komen.
We moeten alleen wel het een en ander extra meenemen namelijk Prospective employment statement voor Katrina evidence of savings en evidence of support from the famely ( dat we onderdak kunnen krijgen daar bij familie.)

Ben helemaal blij en nu gauw Katrina het nieuws vertellen.... :-D

Greetz,
Koen
 
YESSS. THAT'S THE WAY!!! :happy: :happy: :happy:

Harstikke goed Koen!! Daar zullen we dus nog eentje op drinken op de 3de. (Als het zo door gaat, moeten we in Utrecht blijven; we zijn straal bezopen!!) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Maar nu even wat roet in het eten; 6 januari 2006. Dat is nog een heel eind weg!! Kan jij de spanning zo lang aan???
Dus nu kan je ook lekker gaan stressen!! :evil: :evil:

Gr. Rene
 
Kijk.......als wij maar een beetje druk uitoefenen via dit forum,
dan komen de afspraken vanzelf.  :up:

Gefeliciteerd alvast Koen en Katrina.........
weer een stapje dichterbij

Bert
 
AHA! gefeliciteerd zeg! Nou nu maar lekker in de spanning tot 6 januari!!! (tenminste bij mij lopen de spanningen aardig op! )
Succes, en ik zal jullie volgen!
 
Back
Top